Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
...
74
75
76
77
78
79
80
...
127
128
129
130
>
Vilmas
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 17:47
Mä en tajua mikä muhun meni tai ilmeisesti ruokaväli venyi liian suureksi kun en päässyt lähtemään duunista. Mies oli jättänyt sellaisen jättikarkkipussin pohjalle kasan nameja. Mulla vaan napsahti ja vedin ne kaikki. Varmaan 20-30 karkkia. Hyvää oli mut nyt alkoi harmittaa
menkat on päällä ja silloin menee alas ihan kaikki makea minkä vaan käteeni saan... Viikkopudotus vaan sen 200g ja sekin jotenkin masentaa eikä mikään innosta. Tekis mieli vaan laitaa pää tyynyyn ja nukkua huomiseen jos olis parempi päivä
Sharma
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:23
Krooh. Kauhee väsy ja hemppakin mitattu, 129 onpi, eli ei kai ihan kauheen matalakaan. En tiiä mikä näin unettaakin, mutta lenkille oli tooosi hankala vääntäytyä. Alkukankeudesta huolimatta tepastelin vaunuja työnnellen 1h 20min
Eilen pidin lepopäivän liikunnasta, kun olin niin jumissa. En oo oikeen venytellyt, vaikka oon liikkunut viime viikollakin yli suositusten. Melkein 300min on tullut käveltyä ja pyöräiltyä reippahasti. Täytys ottaa venyttely iltarutiiniks, vaikka tv:tä katsellessa. Vaan kun se sohva on niin kiva...
Mites muuten kotikuntoilijat, teettekö kovasti paljon lihaskuntoa kehittävää "jumppaa" tmv? Mä oon patalaiska sen suhteen ja kaipailenkin nyt uutta innostusta ja vinkkejä (kenties linkkejä?!) moiseen puuhaan. Jotenkin vaikea alkaa äheltämään vaikka iltaisin lasten nukkumaan mentyä, kun mies toljottaa vieressä. Vaikka onpa se monenmoista ähellystä mun osalta nähnykin, mm. muutaman synnytyksen...
Mulle kävi just samoin vkl kuin
Vilmakselle
, ukkopaha oli jättänyt sen kirotun sipsipussin keittiöön, kun menin nälkäisenä laittamaan ruokaa. No sujahti siinä joku kourallinen lastuja kitusiin ennen kuin oli ruoka valmiina... En silti jäänyt potemaan, jätin sentään loppumuruset ukolle!
Menkkapöhö on mulla ainakin semmonen, että paino nousee aina sen 2kg, kuten
mama74
:kin kirjoitti, mutta laskeekin sitten reippaasti menkkojen loputtua. Kai sitä nestettä vaan kertyy ja näin on mulla ollut ihan teinistä asti. Älä siis pode
Vilmas
, seuraava punnitus voi olla jo paljon mieluisampi
Ronija
hitsin hieno pudotus reilussa kuukaudessa!
Yhä useammin oon saanut pallukatkin vihreiksi ja jos kaikki ei oo vihreitä, niin huolehdin edes siitä, että energiavajetta tulee edes jonkin verran. Yleensä energiavaje on ihan suositusten mukainen, mutta esim. vkl söin pistaaseja ja join pari lasillista punkkua, vaikka kalorit menikin vähän yli. Energiapallukka mulla on usein keltainen, kun en käytä kevyttuotteita lainkaan ja aika huonosti tulee lisäiltyä esim. öljyjä ruokiin.
Mites muilla, käytättekö esim. kevytlevitettä leivällä; rasvatonta maitoa, -raejuustoa, jugurttia jne? Kauheen vaikeaa, kun oon lasten synnyttyä ajatellut, että aivot tarvii paljon rasvaa...
Ihan superhyvää viikkoa kaikille!
äitiliini-81
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:39
Karkkihimoiset hei!
Mulla iskee joskus kamala makeannälkä niin mulla on kaapissa yleensä jotain salmiakkipastilleja. Esim. läkerollin salmiakissa on vain 2kcal per pastilli!!!
Niitä sitten pistän suuhuni pari niin se himo katoaa sillä.
Mä käytän sitä vaaleanvihreää oivariinia, en tykkää muista levitteistä kuin oivariinista. Maidosta käytän rasvatonta. Ja jogurtista vitalinea jogurtteja ja jogurttijuomia.
Hemuli74
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 21:33
Hei kaikki ja täältäkin olis tarve palata hunningolta.
Ensin oli perjantai ja tyttöjen saunailta. Siinä sitä istuttiin paljussa ja nautittiin usempi pullo kuohuviiniä. Syötiinkin kaikkea mukavaa ja lihottavaa. Sitten päälle lauantaina isännän kanssa liesuun kun lapset olikin yllättäin mummilla.
Viikon pidin vihkossa enemmän ja välillä vähemmän ruokapäiväkirjaa, Vaikea oli "vapaan viikonlopun" jälkeen aloittaa taas laihis ja tuli ne menkatkin.
Viime viikonloppuna vietettiin 10v hääpäivää ja mentiin perheen kera ulos syömään. Herkkujakin ostettiin kotiin juhlan kunniaksi ja tietty sitä kuohuvaa plo.
Nyt sitten otin itteäni niskasta kiinni ja aloitin kirjoittaa tänne ruokapäiväkirjaa jälleen. Lenkilläkin kävin. Tästä tää taas alkaa... kohti kadotettuja kiloja.
Tsemppiä kaikille muillekkin!
Ronija
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 22:46
Mä syön nykyään yksinomaan maustamatonta jugurttia. lisään itse nestemäistä makeutusainetta ja marjoja tai jotain, niin ei käy tylsäksi.
Levitteet jätin pois, käytän sulatejuustoa. Maidon juon kevytmaitona, jostain niitä rasvoja pitää saada.
Mä pidän ruokapäiväkirjaa joka päivä ja lasken kaloreita. Suurin osa painonpudotuksesta lienee nesteitä.
Chimar
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 06:53
Nyt on jotenki toi ruokamäärän arviointi menny ihan hukan teille,eilenki tuli syötyä liikaa ihan vaan tavan vuoks :/ No ei ny menny pahasti kalorit yli ja vajetta jäi n. 450 kcal,mut oishan sitä voinu illalla jättää sen toisen leivän syömättä,kun ei oikeesti ollu niin kova nälkä
Viikonloppu teki tehtävänsä,meni ruokarytmi ihan sekasin
En siis mitään suurta muutosta perjantaille odota,sais nyt tän rytmin kuntoon ettei pahasti tulis plussaa...
Jaksoin eilen sen 15 min hölkän suht hyvin,toi maasto vaan ei oikein oo parhain mahdollinen
Loivaa nousua koko matka,ei siinä ainakaan liikaa energiaa jää kotimatkalle!
Mut täytyy alkaa hölkkäilemään toiseen suuntaan,jos vaikka siel ois vähän tasasemoaa maastoa
Tänään vuorossa 30 min kävelylenkki,ihan iisiä siis luvassa
ruskanen
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 08:16
Huomasin juuri, että tuossa naapuritalossa (koulu) alkaa erilaisia jumppia syyskuun alusta! Vitsi et on hienoa! Eipä tarvitse miettiä millainen keli on ja ei voi vedota siihen et ei jaksaisi raahautua kun matkaa on huikeat 50 askelta.
Syyslukukausi maksaa 50e joten mielestäni on ihan kohtalaisen hintainenkin kun se sisältää useita erilaisia tunteja.
Vaaka näytti edelleen samoja lukemia. Höh
Kuki76
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 08:29
En kyllä tiiä enää mitä edes sanois... Paino oli jälleen tänä aamuna 71.9kg, kaikesta ruoavalion siistimisestä ja urheilun lisäämisestä huolimatta
Mikä tässä hommassa mättää? Voiko 1500 kaloria olla liikaa, ei ymmärrä mistä tää voi muuten johtua?!
Sharma
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 09:44
Kuki
, voisko olla, että sulle tulee lihasta siinä urheillessa niin, ettei paino lähde laskuun? Eiköhän se paino piikuhiljaa kuitenkin alaspäin lähde noilla kaloreilla, ellei elimistö sitten ole ns. säästöliekillä.
Oon ollut niin reipas! Eilisen lenkin jälkeen venyttelin puolisen tuntia ja aamulla nousin joogaan ennenkuin muut heräs. Vaan kyllä oli kova kolaus, kun ei taivukaan enää tuttuihin asanoihin kuten ennen (sillon 10v. ja 20 kg sitten
)
Mä oon kans suunnitellut jotain vastaavaa kuin
ruskanen
, ehkä pilatesta tai joogaa kansanopistolla
Nyt muksut ulos ja arkisiin askareihin!
äitiliini-81
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 10:44
Tää kans suunnittelee lähtevänsä kaverin kanssa nyt syksyllä johonkin jumppaan tai tanssiin.
Tykkään hirveästi tanssia!
Hammaslääkärissä käyty het aamusta, nyt on puolet naamasta ihan puutunu. No eipähän voi syödä mitään.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
74
75
76
77
78
79
80
...
127
128
129
130
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 14:50
Vertaisryhmät
»
-5 KG KESÄN AIKANA (kesä-elokuu 2013)
tänään
kello 14:49
Arjen pulinat
»
Juhannusta
tänään
kello 14:40
Vertaisryhmät
»
Haaste: -15kg vuoden loppuun mennessä
tänään
kello 14:39
Liikunta
»
Miten treenata vyötärönympärys terveelliseksi?
tänään
kello 14:13
Rekisteröidy