Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
...
58
59
60
61
62
63
64
...
125
126
127
128
>
P.Ulleva
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 17:15
Aloitin kiloklubissa kolmisen viikkoa sitten kesäkilojen (ja ennen kesää kerääntyneiden liikakilojen) kukistamana kolmisen viikkoa sitten... Harjoitellessa menee vielä, eniten mietityttää ruokaosio, johon ei voi itse (en ainakaan ole keksinyt miten) ruoka-aineita, kuten esim. keventäjissä, muuten melko ookoo juttu
Olen yli nelikymppinen kahden teinin äiti, joka ei koskaan ole innostunut kellonaikoihin sidotusta liikkumisesta. Työmatkat olen loman jälkeen liikkunut pyöräillen eli hyötyliikuntaa tulee päivän aikana jonkin verran kun laskee mukaan koirakenkit... Nyt pitäisi saada itsensä muutenkin liikkeelle ja katselinkin jo syyskuulle itselleni bailatinotunteja...
Painoa olisi pudotettavana 16,5 kiloa, joten hommia riittää. Töissäkäynti on huomattavasti helpompaa kuin lomailu ainakin mulle painonpudotuksessa, joten tällä hetkellä homma etenee hienosti.
Tsemppiä meille kaikille laihtuville naisille ja miehille!
Hemuli74
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 18:45
Kiitos ohjeesta.
Lacie
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 19:05
LeenanTsemppi
: Mä laskin kanssa aamulla aktiivisuustasoa. Ehkä en olekaan ihan niin aktiivinen kuin ajattelin (tai haluaisin olla)... Luulen kyllä että olen jotain noiden tasojen välistä.
Onko muuten niin, ettei puuttuvia ruoka-aineita voi itse lisätä ruokaosion valikoimaan?
Ja onnittelut pudottaneille ja kaventuneille! Tosi hienoa etenemistä monilla!
Kuki76
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 20:09
Äitiliinille sellainen vinkki, että mä syön kaikki keitot raejuuston kanssa
Muuten ne tosiaan ei pidä nälkää.
Miau75
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 21:07
Hei, miten se nyt oikein menee, että kannattaako aamuaerobinen tehdä ihan tyhjällä vatsalla vai haittaako jos juo 2 kuppia kahvia ennen liikuntaa..tiedätte varmaan kumpaa minä teen
.
Kiitos kaikille kannustuksesta tulevalle vkonlopulle, aion herkutella, mutta jossakin määrin kohtuudella, tulen sitten kertomaan miten siinä kävi, jäikö herkku päälle
Läski palamaan
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 21:40
Minusta on ihan sama juotko kahvia ennen aamuaerobista vai et, jos vatsa vain kestää kahvittelun tyhjään vatsaan
Saisinpa itsenikin taas joskus aamulla lenkille
Vilmas
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 22:16
Kolme päivää putkeen kaikki pallot vihreinä
Jee
Mä odotan jo kun kuuta nousevaa et Zumba - tunnit alkavat taas kesätauon jälkeen. Nyt pääsen liikkumaan vaan rajoitetusti ja ylensä käyn fillaroimassa kuopus istuimessa. Ja tietysti se hyötyliikunta. Mä kävelen yleensä aina kaikki portaat. Eiköhän sekin ole jo jotain
Suunta kohti kevyempää huomista!
Peet
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 23:09
Tosi hienoo,
Vilmas
pambula
Asenne ratkaisee. Aina.
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 06:42
Nyyh, meninki käymään vaa'alla ennen varsinaista punnituspäivää. Paino oli noussut 500 grammaa verrattuna edelliseen punnitukseen. Nyyh ja niisk
Kaikki päivät olen suositusvajausten mukkaan menny, yleensä ollu piirun verran enemmänki vajausta mitä suositus suosittelee. Mutta noh, eihän se auta ku jatkaa.
En ole vielä ottanu mittanauhaa mukkaan tähän laihdutukseen, mutta ehkäpä sen vois ottaa. Näkis, näyttääkö seki iha kauheuksia.
Chimar
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 06:58
Korvasin sitten eilisen ½ tunnin kävelyn 1h 18 min ruohonleikkuulla!
Kulu sykemittarin mukaan 600 kcal!
Mahtaako pitää paikkaansa? Kai se ihan mahdollista on,eihän se tee ku 460 kcal/h...Mut kelpaa kyllä ja pihakin näyttää taas siedettävämmältä
Vaikka tarttis viel kaataa muutama omenapuu ja ruusupuska kaivaa maasta ja ja...
Mikä juusto ois muuten kaikkein paras leivän päälle laitettavaks? O.o Meil on nyt ollu tota täysrasvasta kermajuustoa (mies ei syö muuta) ja sillä saa ton kaloritarpeen täyteen turhan helposti :/ Voileipävälipalasta tulee yhtäkkiä ihan kunnon ateria kaloreiden puolesta kun sitä laittaa,et oisko jotain parempaa vaihtoehtoa?
Ei mitään Polar 5%:sta,se on pahaa
Tänään ois vuorossa vaatehuoneen siivousta ja vaatteiden viikkaamista
Ja tarvis vissiin viedä lehtiä ja lasipurkkeja pois nurkista pyörimästä...Koiran turkille tarttis näyttää Furminatoria (toivottavasti karvaongelma vähenis ees hiukan)...On siinä taas hommaa!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
58
59
60
61
62