Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Sivu:
1
2
3
4
...
127
128
129
130
>
Sininentuuli
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 00:02
No kun ketjua ei löytynyt mikä tuntuisi omalta, aloitan sen itse.
Eli olen 27v. Päijät-Hämeessä asuva 2 lapsen äiti.
Ikinä en ole ollu pieni, mutta nyt painoa kertynyt ruhtinaalliset 94kg. Itsetunto ei ole todellakaan huipussa ja vattaa tekee mieli vetää sisään, siinäkään kohta onnistumatta.
Ennen viimeistä raskautta laihduin 73 kiloiseksi ja se oli ihanaa aikaa, oikeasti tunsin itseni pieneksi ja kauniiksi.. raskauden jälkeen paino putosi melkein välittömästi alku lukemiin, mutta nyt pikkuhiljaa salakavalasti paino on hivunnut sen 20kg ylöspäin vuoden aikana.. harmittaa, suomeksi vituttaa.. itsetunto taas tuntuu.. no se on mitä on.
Nyt olisi tavoitteena vähentää kuningas alkoholin käyttöä, en siis mikään kännääjä ole, mutta nautin suuresti jo saan juoda muutaman oluen illalla parvekkeella jne..
Aikasempi rullaluisteluharrastus olisi tarkoitus herättää jälleen henkiin.. lopettaa hiilihydraattien mässääminen..
no tässä minusta jotain, toivottavasti löytäisin ympärilleni toisiamme tsemppaavan porukan!
Sohvavätys
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 00:24
Täällä toinen vajaa viikko sitten aloittanut. Tosin ensimmäisen kerran aloitin jo kauan sitten, mutta sitten kävi niin, että merkkailut alkoivat unohtumaan jne..tuttu tarina. Mutta nyyt olen hyällä fiiliksellä merkkaillut jo yli viikon, oikein jopa innostuneena. Laihdutettavaa on pari, kolmekymmenä kiloa. Mutta tosiaan nyt uudella innolla projektin kimppuun.
Now65
lauantaina, 14. heinäkuuta 2012 klo 10:53
Hei,olen käyttänyt kesälomani ruokavalion keventämiseen,itseni motivoimiseen ja kiloklubin sisältöön tutustuen.Kirjautunut olen tänne jo vuosia sitten,mutta nyt vasta tuntuu,että tasapainoinen motivaatio on löytymässä.Tavoitteena on oppia elämään keveän ruokavalion kera,laihtumaan kg kerrallaan(paino nyt 126kg,tavoite olla joskus 75-80)
Tarkoitus on siis mennä pienin askelin.Tiedän kyllä pystyväni pikalaihduttamaan ja.... pikalihomaan takaisin,(ja siitähän ei tuu oikeesti mitään lopputulosta).
Tsemppikavereita kaipaan.Ikää on 47v.Tykkään liikunnasta.olen työelämässä palvelualalla.Lapsia on pari aikuista + yksi iltatähti 6v.
Asustelen E-P:llä.
En ehdi paljoakaan istua koneella, eikä oikeastaan työpäivien jälkeen edes huvita,mutta tähän seuraan olen ajatellut liittyä.
Liikuntaa rajoittaa hieman jalan kulumat,ja etenkin sen takia toivon myös laihtuvani.
Jodeli
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
lauantaina, 14. heinäkuuta 2012 klo 15:06
Hei,
Täällä on myös yksi vajaa viikko sitten aloittanut.. jälleen kerran! Olen kokeillut perinteiset soppadieetit ja painonvartiat välillä hyvinkin tuloksin.. tosin ei pysyvin.
Nyt tuo sovarin peilikuva ei oikein enää tunnu omalta. Sieltä kun kurkistaa sellanen suht´ yhtä pitkä kuin paksukin tyyppi
Painoa tarttis saada pois sellaset 45kg, joten kyllä tässä työsarkaa riittää.
Tällä kertaa tosin tuntuu, että korvien välissä on joku ratas sanonut "klik" ja motivaatiota ja itsekuria löytyy.
3 lapsen äitinä tuntuu, että sille liikunnalle ei vain tahdo löytyä sitä aikaa. Tosin ajattelen tämän asian nyt näin, että tiputtelen nyt sitä painoa pikkasen ja katson sitten, josko se liikunta rupeais maistumaan kun olo on kevyempi.
Yleensä nämä laihdutukset on aina kaatuneet siihen ylimitotettuun ja epärealistiseen kuvitelmaan siitä, että nää läskit sulaa tyyliin kuukaudessa! No eipä ole sulaneet, eipä niin
Olen asettanut itselleni tähän vuoteen nyt 3 selvää etappia.
Ensimmäinen on 2 viikon päästä, silloin vietetään serkkuni häitä.
Tavoitteena on että mekko ei kiristä, siinä voi liikkua ja istua ilman että tarvii pelätä että saumat ratkee.
Käytännössä tarkoittaa sellasta -5kg. Omasta mielestä aika realistista 3 viikkoa ja 5kg.
Pidetään nyt peukkuja että 5kg lähtee. Huomenna on "virallinen punnituspäivä" joten se nähdään sitten miten eka viikko on mennyt.
Tsemppiä teille kaikille ja kertokaahan kuulumisia!
Mukavat viikonloput
rapunzel47
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 16:50
Heipä hei, itsehän taisin juurikin vuosi sitten liittyä mukaan vastailemalla Heinäkuussa 2011 aloittaneet-ketjuun
Olin ehkä kaksi kuukautta aktiivisesti mukana, painoa tosin ehti pudota vain joku kolmisen kiloa. Sitten työkomennus siirsi minut puoleksi vuodeksi Afrikkaan, jolloin netti ei ollut riittävän nopea jotta olisi jaksanut täällä vierailla.
Uusi into löytyi, kun kotikonnuilla vieraillessani hyppäsin vaa'alle ja huomasin kuin varkan tipauttaneeni 10 kiloa vuodentakaisesta painosta. Kyllähän sitä huomasi, että osa vaatteista istui paremmin mutta että ihan noin isosta kilomäärästä en uskaltanut edes haaveilla.
Nyt siis alkoi uusi into! Vaaka ostettu, mittanauha kaivettu esille ja eikun pudottamaan se toinenkin kymppi! Tavoitteeni siis on 65kiloa, muutaman kilon päästä olen "normaalipainoinen", mutta kyllä tuota rasvaa on vielä niin paljon takapuolessa, että pitää sitä nyt vähemmäksi saada.
Jodelia ymmärrän täysin. En ole toki kolmen lapsen äiti, mutta olen kesäkuukaudet niin tiukasti kiinni töissä, ettei kotiin tullessa ole yhtään energiaa liikahtaa yhtään mihinkään. Silloin sitä pahiten sortuu kaikkiin sohvalla-katotaan-leffaa-ja-mässätään-kilo-karkkia - tapaisiin ikäviin tapahtumiin. Olen kuitenkin oppinut siihen, etten osta kaupasta koskaan mitään hyvää. Yleensä ajatuksena päähän tulee 'noi kaikki varmaan kattoo että sinuna en söis tuota' tai jotain vastaavaa, sepä on opettanut olemaan ostamatta herkkuja kaupasta. Sitten kun sohvalla lököillessä sitä alkaa tekeen mieli, on jo niin energiaton ettei jaksa raahautua kauppaan
Mammat riivaa
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 17:21
Heissan kaikille Heinäkuussa aloittaneille, ehdinpäs minäkin mukaan
1,5 vuotta " Istumatöissä" tehnyt tehtävänsä ja nykyiseen olemukseen avittaneet työkaverit kimppa pitza tilauksilla.
Mutta nyt uusi suunta, eväät töihin ja kirjausta mitä sinne suuhun tuleekaan laitettua ja herkuille
Puhelimestakin löytyi ohjelma joka mittaa kävellyn matkan ja laskee kulutetut kalorit. Kontrolli päälle ja tavoitteet kohdilleen, ja
Kadonneen vyötärön metsästys alkakoon
eleandos
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 17:37
Täälä myös yksi heinäkuinen
Kolmen lapsosen äiti joista nuorimmainen 2kk ikäinen.
Olen aina ollut enemmän ja vähemmän ylipainoinen. Paino on jojoillut aina ja kaikki ihmedietit on kokeiltu
Lisäksi kiusana ollut jonkun vuoden tuo yösyöminen
Siitä ollut tosi vaikeata päästä eroon kun tuo uni nykyisin niin huonoa kun kolme pientä lasta, jotka vuoronperään herättelee öisin.
Mutta jos nyt oppisi syömään oikein ja liikkumaan sopivasti jotta paino tippuisi nyt ainakin sen 25 kiloa niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen ja nyt pyrin käymään pyöräily/kävelylenkillä vähintään 4 krt viikossa. Lenkit ollu pituudeltaan 1-1.5 tuntia.
Kunhan kunto hieman kohenee niin tarkoituksena aloittaa salilla jumpat yms...
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille
Herisson-Neiti
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 18:00
Hei kaikki!
Minäkin jälleen aloitin tämän Kiloklubeilun ja oon nyt viikon rustaillut tarkkaan syömiseni ja liikkumiseni. Pudotettavana on noin 10 kiloa eli 60 kiloon tavoittelen, mutta maltilla.
Paino on kerennyt jojoilla jo tämän viikon aikana, että toivottavasti ens viikosta lähtien alkaisi paino putoamaan pysyvästi.
Päiväkirjankin aloitin eka kertaa ihan sillä että en niin helposti luovuttaisi, kuten luonteelleni on laihdutuksen osalta monesti käynyt. Sinnekin saa tulla rustailee minulle mitä mieleen tulee! Ja toivon että tämä ryhmämme antaa tukea ja tsemppiä kohti keveämpää elämää!
Tästä se taas lähtee!!
uusituuli90
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 21:13
Mukana näin puolesta kuusta alkaen... pudotettavaa olisi huimet 40 kiloa.
Mutta tästä se lähtee.
Hiramunda
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 22:37
Hei vain!
Itsekin aloitin nyt heinäkuussa: aloin taas merkkailla syömisiäni ylos, tehostin vakiliikkumisiani, lisäsin liikuntaa jne. Kahdessa viikossa pudonnut 3 kg.
Ruokaa menee 1500 - 1600 kcal, mutta toisaalta, viimekin kerralla täällä laihduttaessani (kevät 2009) laihduin vähintään 800 g per viikko, vaikka noudatin KK:n suosituksia.
Ensimmäisenä tavotteena päästä tuon alemman perustickeriin lukuun (64,3) ja siitä jatkaa eteenpäin. Tästä se taas lähtee.
Tsemppiä kaikille!
Sivu:
1
2
3
4
...
127
128
129
130
>