Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Haaste: kympin kevyempi jouluna
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Haaste: kympin kevyempi jouluna
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
24
25
26
...
95
96
97
98
>
Vaaas
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 06:03
Huomenta,
on jotenkin hyvä fiilis. Yksi työpäivä enää, ja sitten vapaata. Ri mähräämisen aiheuttamaa morkkista. Kohta fillarin selkään ja kohti työpaikkaa, työmatka on kuitenkin reilu 20 kilsaa, eikä sekään ahdista. Paras fiilis tui kuitenkin eilisestä lenkkeily(juoksu-kävely)-kokeilusta. Olen ollut kolmisen viikkoa lenkkeilykiellossa jalan rasitusvamman takia, eikä eilinen tunnin lenkki saanut jalkaa ärtymään
Ensi kesänä olisi tavoitteena juosta puolimaratoni, joten olisihan sitä ihan kiva hieman treenaillakin ennen sitä...
Auttakaa nyt tyhmää, saanko ton tickerin jotenkin automaattiseksi omaan profiiliini?
Mulle on ok punnituksen suhteen mikä päivä tahansa, mutta jos ei mitään tiettyä päivää aseteta, pidän sen perjantaina. Eilisen laitoin aloituspainokseni, mikä oli 75,5
Eli 2,5 kesäkiloa on tullut...
Lucky Bamboo
"Mitä lupaat, se tee." - Kiinalainen sananlasku
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 08:35
Eli konsensus on nyt tullut tulokseen, että tän ketjun suositeltava painon virallinen ilmoittamis(punnitsemis)päivät ovat perjantai ja maanantai. Toki painon saa ilmoittaa minä päivänä tahansa, tai vakka joka päivä, mut ainaskin tuolloin, niin pysytään kaikki kärryillä.
Mulla liikahti taas eilisestä sen 300 g alaspäin, joo, ei hehkutusta muuten vielä, mut kun pääsin "uudelle" kiloluvulle. Uudelle sikäli, että sen jälkeen kun lisäsin rajusti liikuntaa, ei ole noita lukemia näkynyt kolmeen viikkoon. Nyt ei liikunnan määrä ole vähentynyt, mutta täällä ollaan. Seuraava onkin sitten nähty viimeksi joskus viime jouluna, 86.
Todellakin toivon, että kun nyt saan tämän kunnolla alas, ei tartte seuraavan raskauden jäljiltä näin paljon enää pudottaa.
Minut löytää blogistani:
Kymppi tunnissa
GirlyGirl
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 10:29
Lucky Bamboo, KK suosittaa mulle 1620kcal/pv ja liikuntaa 900kcal/vko, joten ihan kauheasti niitä en pyri muokkaamaan, mutta vähän kuitenkin
Lekurini mielestä se oli ihan OK, koska joulukuun bailujen jälkeen pyrin jatkamaan painonpudotusta rauhallisemmin ja pysyvämmin.
Motivaatiosta. Olen kontrollifriikki ja jos sorrunkin herkutteluun kun olen suunnitellut jotain ihan muuta, ahdistun ja ajattelen että eihän tästä tule mitään. Ja sitten vaan luovutan ja palaan vanhoihin tapoihin.
Tai toisena vaihtoehtona, tykkäämme ukon kanssa pitää iltoja, joina käymme hyvin ulkona syömässä viinin kera, palaamme kotiin katsomaan leffaa karkin (ja viinin) kera. Se on ihanaa, mutta kun krapulassa ei voikaan vastustaa rasvaisia ihanuuksia, esim. sipsejä, tuntuu että kahden päivän mässäily on tehnyt turhaksi koko aiemman viikon puurtamisen.
Nyt yritän ottaa aavistuksen rennommin ja sallia itselleni muutamat repsahdukset. Voihan sitä sitten paikkailla liikunnalla
aawwa
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 10:56
Uusimmassa KG-lehdessä oli mun mielestä hirmu hyvä artikkeli dietistä repsahtamisesta yms. Siinä juuri suositellaan että ei pitäisi sitä maailmanloppuna, loppujen lopuksi yhden päivän mässäily ei pitkällä ajanjaksolla vaikuta mitään - tai että repsahdat syömään lounaalla vaikka pizzaa ei tarkoita että pitää masentua, tokasta että pilalle meni ja mättää loppu päivä kaikkea epäterveellistä mitä mieleen tulee.
Samasessa lehdessä oli kuukauden ruokavalio ja liikuntaohjelma -5kg, aluksi ajattelin että aloittaisikohan sen - mutta lähemmällä tarkastelulla se ruokavalio oli taas näitä 1200kcal päivässä-diettejä johon en ala säästöliekin pelossa. Joten tuon liikuntaohjelman voisi kyllä ottaa käyttöön (:
Nyt pitäisi saada jostain puhtia siivoomiseen, kämppä on kuin sikolätti ja koirakin pitäisi vielä näin aamusta ulkoiluttaa ennen kuin tuon kodin kuuraamisen aloittaa.
http://weighttolose-littlemind.blogspot.fi/
Indra
"I'm trying to find my peace. I was made to believe there's something wrong with me, and it hurts my heart. "
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 15:29
Hei,
shock85
ei sun nyt oikeasti tartte kotiin jäädä nyhjäämään. Itse olin eilen kaverin keikalla, tänään menossa kaverin läksiäisiin. Itse olen todennut hyväksi tavaksi sen, että kun on menossa ensin aloittamaan iltaa kaverille, ostaa juomakseen alkoholittomia siidereitä/oluita tai ykkösolutta. Suurin osa ihmisistä ei edes huomaa asiaa, ja seuraavana aamuna sulla on kivempaa.
Kuten
Lucky Bamboo
suosittelikin aikaisemmin, niin ihan välillä on hyvä ottaa vettä/vissyä ja ennen kaikkea sanoi tärkeimmän: SYÖ ja VARAA ruokaa kotiin. Mitä tulee tohon baarissa olemiseen vähemmällä alkoholilla, se on vaan hyvä, ja mulla itselläni on ainakin hauskaa, vaikka muita vähemmän juonkin. Alkoholin määrän vähentämisen vaikutukset ovat sitten huomattavissa ihan jo illan aikana, ainakin itselläni. Kun ei ole alkoholia buustaamassa, ei jaksa notkua baarissa aamuun asti.
Posteli
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 15:40
-500 g edellisestä punnituksesta. Iloinen olen etenin -5 kilon rajan rikkominen. Heinäkuun alusta alkaen siis olen pudottanut -5,3 kg
.
Eka etappiin matkaa 1,3 kg ja se pitäisi saavuttaa elokuun loppuun mennessä. Vähän tuntuu siltä, etten ihan tuohon tavoitteeseen pääse.
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 16:03
Jee, vaaka näytti kilon vähemmän kuin eilen, kärsivällisyys palkitaan. Nyt onkin sitten 9 kiloa jäljellä tätä haastetta...
Lucky Bamboo, kiitti aiemmasta tsemppauksesta! En mittaile kuin ihan harvakseltaan, että edistys ois helpommin hahmotttavissa. Vaakaa kyllä seuraan, mutta tarkkailen aina samalla painoon vaikuttavia tekijöitä kuten ruokailua, suolan ja veden määrää, liikuntaa jne, etten olisi niin yllättynyt. Ja silti saa joskus olla vaa'alla ihan huuli pyöreänä
Limppu78
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 23:43
Hei!
Täällä uusi jäsen ketjuun. Luulisin, että jouluksi saattaisi onnistua tavoitepainon 68 saavuttaminen. Olen lähtenyt liikkeelle 81 kilosta, laihtunut 3,5 kiloa, joten vielä olisi ennen joulua 9,5 kiloa tavoitteena. Nyt olen menossa nukkumaan, mutta kirjoittelen lisää piakkoin
Gundel Gaukeley
:)
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 09:04
Moi
Limppu78
!
Samat lukemat meillä - minulla aloitus 77,5 ja tähtäin 67,9kg
aawwa
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 10:53
Mä pompin tänään jo vaa'alle, mutta taidan sinne loikkia vielä huomenissakin niin pääsee tähän ketjun punnitusrytmiin! Mutta positiivista näkyi vaa'alla, 80.7kg eli -800g viime viikosta (ja sentti lähtenyt vyötäröltä - i'm coming alle 80cm vyötärö! tällä hetkellä siis 82cm). Oon ihan hirmu tyytyväinen, koska alkuviikko meni kaikkea epäterveellistä mussuttaen tosiaan ja viime päivät on ollu ihan norsu olo.
Mutta enää 9.2kg jäljellä
Ja tervetuloa Limppu78! Mulla olisi nyt aamupuuron jälkeen suunnitelmissa jatkaa tätä mahdottomalta tuntuvaa siivousta ja viiden maissa pyöräillä itteni salille&spinniin. Hyvää sunnuntaita kaikille (:
//Sainpahan bloginkin että tickerin päivitettyä! Blogiin uskalsin laittaa vanhat että edistysmis-kuvat, on sitä muutosta sentään vähän tapahtunut näköjään
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 12:30 muokkaaja: aawwa »
http://weighttolose-littlemind.blogspot.fi/
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23