Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Elokuussa aloittavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Elokuussa aloittavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
10
11
12
13
14
15
16
...
106
107
108
109
>
tuhti täti
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 14:08
täälä ois kans reilusti pudotettavaa, 38v 162cm 87,4kg.(lähtöpaino ollut komeat 97kg) Mäkin olen ottanut vuoden alusta jo "varaslähdön" pudotin n.11kg , mutta kesällä tuli yli 3kg takas eli nyt taas alotettava kunnon tsemppaus. En oo moneen kuukauteen täyttäny ruokapiväkirjaa ja nyt on sekin otettava taas käyttöön, liikuntaa en oo harrastanu oikein missään muodossa ja sekin täytyis nyt huomioida, pakkohan se ois liikkuakkin. Mä oon lihottanu itteni täysin roskaruualla. Onko täälä muita jotka joutuu luopuu hampurilaisista, ranskalaisista, sipseistä ym ja mä todella tarkotan et niitä on syöty melkein päivittäin. Mitä syötte nyt?
Tanaka
Elämä on valintoja täynnä.
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 14:21
Moi taas!
Pitkästä aikaa Kiloklubissa! Vuosi sitten aloitin uuden elämän (taas), ja sen kanssa olen elellyt vaihdellen. Kesän jälkeen kiloja on viimeisimpään tammikuun merkkaukseen tullut lisää 3 kg. Kitkuttelua siis.
Alkuviikko minulla menee yleensä hyvin. Syön kasvis-+proteiiniperustaisesti, käyn pumpissa ym. jumpissa. Torstai-perjantaina alkaa viikonloppunosto: pitsaa, grilliruokaa, leivonnaisia; viiniä, siideriä. Viikonlopun aikana paino aina nousee sen, minkä alkuviikosta vähän saan laskemaan.
Miten voisinkaan muuttaa viikonlopputapojani? Tavoista se on minulla niin kiinni. Jos/kun tapanani on herkutella perjantaina, en osaa sitä poiskaa jättää. Pitäisi saada siihen jotain muuta! Miksi se on niin vaikeaa?
Yhä vain 52 - 53 kg:n tavoitteeseen on matkaa - aina vain! Mikä psykologinen este sen saavuttamisessa on? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Ruoka minut lihottaa, ylensyönti. Liikunta ei laihduta (vaikka ehkä estää kovan painonnousun): menneelläkin viikolla pilates, pump, cxworks, pump, koirakävely. Mutta se viikonloppuherkuttelu! Viini, siideri! Eiväthän ne ole edes hyvää, eiväthän... Ainakin aamulla aina kaduttaa - miksen sitä illalla usko!
Motivointia taas haen. Onneksi täältä teiltä taas sitä on tullut, kiitos!
suny
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 14:37
Heissan!
Vici*:Ilmoittaudun myös aktiivisten listalle
.
Suny, 34-vuotias,168 cm,80 kg.
nin-79:Mä luulen,että useilla tulee menemään syömiset välillä plörinäksi. Se ei haittaa,vaan on inhimillistä,kunhan palaa siitä taas normaaliin rytmiin!
Tsemppiä!
Jen-i:Mulla sama juttu! Meen välillä niin myöhään töihin,että mun ois tosi helppoa lähteä vaikka lenkille aamulla..Mutta kun kroppa ei kertakaikkiaan toimi aamuisin..Täytyy taas yrittää,josko se joku aamu taas vaikka toimisi..
mango86:Mäkin tuijottelin ennen joka päivä vaakaa,mutta paino heitteli rajustikin..Sitten menetin hermoni ja lopetin aina laihiksen. Viikossakaan paino ei välttämättä vielä laske vaanvälillä mulla on laskenut vasta kahdessa viikossa ja silloin sitten kerralla jopa 1,5 kg! Joten parasta ehkä olisikin käydä vaikka vaan joka toinen viikko puntarilla.
Mulla meni viikonloppu ihan hyvin. Pidin lauantaina karkkipäivän,kuten suunnittelinkin ja kalorit pysyivät kuitenkin siellä missä kuuluukin! Nyt taas paluu arkeen. Ja liikuinkin viime viikolla 2 kertaa lenkillä ja kerran joogassa,mikä on tällaiselle ei ollenkaan liikkuneelle tosi hyvin! Jee!!
Antoisaa viikkoa ja voimia kilojen kanssa kamppailussa
nin-79
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 14:49
suny: Meniskin välillä plörinäksi, mutta kun se tuppaa menemään joka ilta. En siis kisko (enää) suklaalevyä kerrallaan, mutta jos vaikka yksi pala ruisleipää.. ja kohta on pussi tyhjä. En niinkään syö epäterveellisiä ruokia, vaan jotenkin täysin väärin. Ja täällä tuo palluroiden saaminen vihreälle turhauttaa. Aina on jossain vikaa, ja usein ei edes kalorit täyty, mutta suurimpana syynä pidän huonoa kirjanpitoa. Tämänpäivän salaattikin oli valistunut arvaus valmiista vaihtoehdosta, vaikka todellisuudessa osa aineista oli eri, eikä kaikkea ollut.
kupla66
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 15:04
Täällä olisi kanssa yksi elämänmuutosta yrittävä
Olen 36v 170cm pitkä ja painoa 83kg..Tavoite ainakin alkuun tuo 10kg...
Yritystä ollut monta kertaa mutta aina jotenkin repsahtanut..Liikun päivittäin ainakin tunnin reippaasti eli ruokavalio on se pielessä oleva tekijä mun kohdalla..Herkut maistuu liikaa
Mutta jos nyt onnistuisin..halu ainakin on kova
Vici*
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 15:04
Kiva, että listaidea sai innostusta. Väsilen listan iltasella, niin on helpompi seurailla minkälainen joukko meitä on täällä liikkeellä.
inachis
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 15:20
Mäkin yritän taas. Tällä viikolla alkaa työt, perjantaina, ja tästä päivästä lähtien alan taas opetella kurinalaisempia tapoja. Säikähdin eilen vaa'allakin, se on taas päässyt salakavasti kiipeämään ylöspäin!
Tää aamu ja päivä on menny tosi hienosti toistaiseksi, kun illalla vielä tankkasin viimeisillä sipseillä ja jädellä... huomenna ja ylihuomenna on pahimmat päivät ja viikon, parin kuluttua tiedän että on jo paljon helpompaa. Siispä sisulla vain!
Tällä hetkellä olen 172 cm ja 78 kg, tavoitteena noin 10 kg painonpudotus.
e46
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 15:24
Erittäin mukava että Vici* jaksa väsäillä meille listan.
Kunnon potku persuuksille kun kerran viikossa julkaisee tänne muitten ihmisten nähtäväksi tilanteen.
Tähän asti tämä päivä on sujunut oikein mallikkaasti. Jotain ruokaa pitäis kokkailla, teen varmaan liha-kasvispainotteista. Vaikka en hiilareita pelkääkkään
En vaan malttais odottaa torstaita että pääsee puntarille katsomaan, toimiiko tämä nyt mulla yhtään. Olisi ihana saada paino alle 75 kg. Jos joskus paino rikkoo 72 kg rajan niin voin rehellisesti sanoa etten muista millon oisin painanu niin vähän
Mutta juu, torstaita odotellessa.
Terveellistä maanantain jatkoa kaikille
Jales
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 17:18
Mun pallot on keltasta,punasta ja vihreetä..tänään eka päivä että näyttäis menevän 3 vihreää ja yksi keltain (rasvoista valittaa). Kalorit ei täyty ja osa ruuista ei ole presiis se mitä on tullut syötyä. Katsotaan kuinka eka viikko perjantaina sitten paljastaa meneekö mönkään.
Poljin tänään 30min/ 10km kuntopyörää ja sen päälle noin 15min kotijumppaa sekasin venyttelyiden kanssa. Olo on energinen, mitä se ei todella ole ollut muutamaan päivään.
Tänään vasta tajusin sen vesilasinkin tuolla ruokapuolella
Mutta nyt uimaan lasten kanssa!
nyyti91
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 18:19
Moi!
Pääseekö vielä mukaan? :P
Tavoite olis n. 5 kiloa pois eli nykysestä n. 78:sta lähelle 70:tä (pituus 172). Ja oon tosi hukassa. Enkä omista vaakaa. Että hyvät lähtökohdat.
Nyt oon viime ja tän viikon ajan pitäny ruokapäiväkirjaa (keväällä kirjauduin tänne mutta sitten se vähän jäi loman yms. ajaksi), ja nyt töiden taas alettua olis tavotteena alkaa myös laihtumaan, silleen rauhalliseen tahtiin. Harmi vaan noi pallot yleensä näyttää punasta, ja kaloritkin jää aika lähelle +- nollaa.
Tsemppausta ja vertaistukea kaipaan kovasti, kun IRL ei juuri sellaista löydy/ en oikein kehtaa puhua asiasta. Eihän mulla nyt mitään suurta paino-ongelmaa ole, mutta kun olen ollut hoikempikin ja olisi mukavampi olla taas.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
10
11
12
13
14