Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Elokuussa 2011 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Elokuussa 2011 aloittaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
...
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
>
Flora's Secret
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 14:17
Serendipity, eihän siinä edes ollut niin tolkuttomasti kaloreita. Itse olen joskus onnistunut syömään yli 3000kcal päivässä, ravintolaruoalla se on helppoa! Ja tickerin mukaan olet jo pudottanut melkein kolmasosan ylimääräisestä painostasi, joten suunta on oikea.
Serendipity
alku 9/11 103 kg, 27.9. -5kg, 29.2. -10kg
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 17:03
Flora's Secret
:
Mulla tuo 3 tonnia tulee joskus helposti kun tulee nautiskeltua makeita siiderin-litkuja kesäsäällä pitkin päivää...
Kun tuon kohtuus -homman sais jotenkin sisäistettyä, niin luulen et tää ruoka/syömishommeli helpottais. Vois nautiskella huolettomammin vähän epäterveellisempiäkin ruokia sillon tällön kun ei aina vetäis sit övereitä.. Ei olis sit koko aikaa niin huono omatunto / olo, että on huono ihminen..
FitHappy
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 21:19
Paino pysyy samassa lukemassa, mutta kuten aiemmin tuli todettua, kun katselen punaisia palloja viime viikolta, en ihmettele, miksi.
Nyt olen flunssassa, joten liikunnasta ei ole mitään iloa.
Onko kukaan teistä huomannut, että erilaiset proteiinipatukat ja vastaavat aiheuttaisivat vastustamatonta himoa? Ilmeisesti en voi ostaa niitä kotiin, kun tekee mieli syödä niitä, vaikka olenkin jo syönyt ruokaa.
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 22:17
Proteiinipatukat... Hmm, mistähän edes aloittaisin
Ennen en voinut edes kuvitella syöväni niitä. Musta ne maistui pahalta ja pahviselta, ja oli jotenki jauhoisia verrattuna oikeeseen suklaaseen esimerkiksi. Nooh, nyt kun en oo suklaata syönyt hetkeen, niin proteiinipatukat maistuu taivaalliselta! Ei puhettakaan, että voisin ostaa niitä kotiin muka varalle treenien jälkeen tai ennen nautittavaksi. Ei, ne vainoaa mua tuolta kaapista jos niitä siellä on
Joten, en voi edes ostaa niitä kotiin vaan harkiten yhden silloin tällöin herkutteluksi
Joten tuttua juttua tämä täälläkin!
pulloharja
Pysyvästi terveemmäksi, itsevarmemmaksi ja itseään rakastavaksi
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 22:27
Joo en minäkään proteiinipatukoita voi kotiin ostaa. Jos ne tuolla laatikossa odottaa niin syön ihan vaan himoihini ne.
Töissä pystyn säilyttämään taukotuvan jääkaapissa yhtä kappaletta, josta lohkaisen palan iltapäivällä kahvin kanssa
Ja, ei putoa paino täälläkään, tosin ei nousekaan. Tavoite alkaa olla niin lähellä, että ei tuon vauhdilla tartte enää tippuakaan
Flora's Secret
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 06:00
Minua proteiinipatukat y.m. ei kyllä houkuttele yhtään. Riittää kun lukee mitä ne sisältää niin lähtee nälkä. Syön mieluummin kunnon (proteiinipitoista) ruokaa kuin prosessoituja patukoita.
Serendipity
alku 9/11 103 kg, 27.9. -5kg, 29.2. -10kg
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 13:09
No nyt voin pikkiriikkisen paukutella henskeleitä, kun oon jo peräti
kahtena päivänä onnistunut hillitseen ja hallitseen itseni ja kaloriat ja pallurat olleet niinkun pitää.
Ja tämä päivä näyttää siltä, että olis mahiksia tulla kolmas putkeen.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 13:12 muokkaaja: Serendipity »
prdvl
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 14:12
Jokohan sitä taas kehtais kirjoitella tännekin, kun alkanu taas tuloksia tulemaan
Siitä onkin jo aikaa ja tänne on tullu ihan hurja määrä tekstiä.
Luulenpa, etten nyt ehdi niin perehtymään, mutta jos jatkossa muistais lukea useammin
FitHappy
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 11:34
Viime viikosta 3 päivää enemmän ja vähemmän kuumeessa, mutta ilmeisesti liikunnalla hankittu hyvä yleiskunto teki sen, että se flunssainen olo meni pian ohi. Jäljellä enää yskä, jolle ennustan pitkää ikää, mutta en anna sen liikaa häiritä liikuntaa. Siis kevyttä liikuntaa, kunnes olen täysin terve.
Uimahallissa sain todella iloisen painouutisen, kun kävin vaa'alla huomaamassa, että eka kertaa olen päässyt 79 kg alle. Eli lähes kilon pudotus viime viikolta. 1kg 400 g ensimmäiseen tavoitteeseen.
Tosin onnistumisen syy lienee kuitenkinkin siinä edeltävässä viikossa, jolloin liikuntaa oli todella runsaasti (niin, että suosituskaloritkin nousivat normaalista 1800 kcl annoksista yli 2000aan!
Että laihtumisen tiellä ollaan edelleen ja huomaan noiden selkään siihen lapaluiden ja kylkien kohdalle kasvaneiden rasvasiipien alkaneen pikkuhiljaa sulaa
Sinnikkyys, sisukkuus ja vakaa suunta elämäntapamuutoksessa tuntuu tepsivän. Tavoitteen saavuttamista hidastavat sairaudet, masentavat jaksot, mutta lopputulos saavutetaan siitä huolimatta tai juuri niiden vuoksi
.
FitHappy
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 14:37
Ystävänpäivät ovat helvetistä!
Joka puolella piirakkaa ja pullaa tarjolla. Työkaverit tuovat työpöydälle suklaalla täytettyjä sydämiä. Murruin paineen alla ja nyt olo tuntuu liian täydeltä.
Onneksi kohta tulee Laskiainen ja pääsiäinen, ettei makeat pääse loppumaan
Oletteko te muut hautautuneet lumen alle?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
85
86
87
88
89