Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Alle 120 kiloon pyrkivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Alle 120 kiloon pyrkivät
Sivu:
<
1
2
3
4
...
159
160
161
162
163
164
165
166
167
>
Vogue
keskiviikkona, 25. tammikuuta 2012 klo 18:06
Jeij!
Vaaka näytti tänään 121,1kg!!!
Kohta pääsee/joutuu seuraavaan ryhmään
tosin menee täällä varmaan vielä jokunen viikko
10kg:n maaginen raja rikki!!!
Ensi kesäkuun loppuun mennessä -20kg, tilanne 23.5. -10,4kg
blondie79
pienikin miinus on plussaa!
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 08:17
Upea juttu Vogue
Vogue
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 16:39
Kiitos Blondie79!
Työpaikalla on vasta otettu uusia henkilökortti kuvia.. tosin joulua ennen.. eli ennen tuota 5,4kg:n pudotusta... voi kauhia ku sitä ihminen voi olla iso!! ja vielä naamastaki!
Mutta ku vertasin yhteen tuoreempaan kuvaan, niin mun mielestä eroa on jo onneksi vähän huomattavissa naamassa
Nooh.. eiköhän se tästä.. saapa sitten puolen vuoden / vuoden päästä kehua ku kahtovat pärstä kuvaa ja mua
toivottavasti, tai ainaki yllättyneitä ilmeitä, että onko tuo mun kuva oikeesti
Tai sitte ne menee siihen suuntaan että ookko ollu NUIN LÄSKI
?!?
Mun tuurilla tuo jälkimmäinen kommentti on todennäköisempi
Vogue
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 18:06
Onkohan täällä enää ketään
?
mulla menee vielä täälä ryhmäsä jonku aikaa ja ois kiva jos täällä ois muitakin tavoitelemassa tuota 120kg:n maagista rajaa...
kotipaikan vaaka näytti jo lauantai aamuna pari kiloa alle 120kg.. mutta mutta nyt mennään "virallisen" vaa'an mukaan eli tuon missä käyn punnituksilla... niin katotaan mitä siellä torstaina tulee tuomioksi
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 01:50
Täällä ollaan mutta hiljaista on ollu, tullu lähinnä omaan päikkyyn höpötettyä.. Ja samassa mennään, mulla vielä on jotain pari kk seuraavaan punnitukseen.. Joulua ennen oli tuossa 120 kohilla mutta siirryn sitten kun seuraava virallinen toivottavasti näyttää alla tuon lukeman..
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 16:06 muokkaaja: Kirnauskis »
Vogue
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 21:13
Hei taas kaikille!
Tänään vaakanäytti 120.1 kg
Joten hitaasti mutta varmasti koitetaan rikkoa tämä 120kg:n maaginen raja.. joskohan se ens viikolla menis rikki
Tsemppiä teille muillekin!
BerliiniM
Pikkuhiljaa ja mitä enemmän sitä parempi!
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 09:40
Heippa taas pitkästä aikaa vanhoille tutuille ja uusille naamoille
Tänä aamuna tuli itku katsoessani itseäni peilistä ja päätin astua puolen vuoden jälkeen vaakaan - siitä tuli entistä suurempi itku
Eli vuosi sitten kun aloitin kevennyksen, niin sain 8 kg putoamaan ja sitten syksyn ahdistuksessa repsahdin uudelleen
Matkalla käytiin ja pyhät meni, jonka jälkeen armoton mässäys on jäänyt päälle.
Nyt on tullut kaikki paino korkojen kera takaisin ja vaaka näytti äsken järjetöntä lukua 129,1kg
Aion jatkaa nyt KK:ssa ja saada elämäni taas raiteilleen
Ihanaa keskiviikkoa kaikille
Vogue
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 10:58
Hei BerliiniM!
Tervetuloa joukkoon takaisin!
Tiedän hyvin tunteen! Itsekin olen samanlaisen ongelman kanssa paininut monet vuodet.. puolessa vuodessa kans tyyliin 8-10kg pois.. toisen puolen vuoden aikana sitten tulevat hiljaa hiipien takaisin.
Nyt olen pitänyt itseäni niskasta kiinni jo about 2 vuotta. Paino ei ole noussut ja vasta nyt hiljattain lähtenyt osittain cambridge kuurin avulla laskuun.
Itsellekin oli suuri järkytys kun paino nousi yli 130kg.. tosin ensimmäinen järkytys tapahtui 100kg:ssa ja päätin että siinä on raja.. noh.. kuinkas kävikään.. seuraava järkytys 110kg, sitten taas 120kg ja viimeinen 130kg.. tosin sen olen nyt 2 vuotta pitänyt että uudestaan ei yli 130kg... ja nyt kun pääsen alle 120kg sitten se on taas ehdoton yläraja kunnes pääsen alle 110kg:n jne
tähtäimessä tuo n. 80kg
Tsemppiä vain sinullekin, kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu!
Vogue
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 18:12
JEEE!! Pakko tuulettaa vähän!!
Paino virallisesti pitkästä aikaa alle 120kg!
Vaaka näytti tänään 119,3kg!
Siirryn tosin seuraavaan ryhmään vasta kunhan paino on pysynyt vielä toisen viikon alle 120kg
Aivan mahtava fiilis, viime keväänä oma vaaka näytti tätä samaa lukemaa, kesäkuun viikon Itävallan reissun jälkeen (leivän syöntiä aamulla, päivällä, illalla jne) paino oli noussut 8kg... nestettä jne.. ja nyt sitten reilu puoli vuotta tapeltu niitten kilojen kanssa... ja nyt ne on POISSA!
Ja takaisin en niitä enää huoli
Mies saa tyytyä nyt vähän pienempään emäntään.. ja tulevaisuudessa aina vain pienempään
Mitäs teille muille kuuluu?
Pikkupiina
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 20:07
Hienoa!
Täällä menee tasaisesti, noin kuukaudessa tulosta -5,4kg. Nyt pysynyt pari viikkoa melkein samoissa lukemissa, oiskohan syynä sitten tää kamala flunssa joka ollu jo kaksi viikkoa. Olen pitäny huolen että juon ja syön, mutta muuten energia on kulunut vain vaakatasossa oleiluun.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
159
160
161
162
163