Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 95 kg:n tavoittelijat!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
95 kg:n tavoittelijat!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
181
182
183
184
185
186
187
...
192
193
194
195
>
Hoikkalainen
29.9.2010 102,9 kg 8.2.2011 98,0 kg 8.2.2012 97,0 kg 8.3.2012 94,2 kg
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 08:59
Hienoja pudotuksia täällä teillä.
Mulla oli paino tänä aamuna 97,4 kg. Ei mitään uutta kerrottavaa täällä.
Hoikkalainen
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 09:14
Piti kirjoitella enemmän, mutta näppis lakkasi toimimasta. Käytin koneen kiinni ja taas toimii.
Mutta nyt en enää muista mitä piti kirjoittaa.
Vähän on kiirus viikko menossa.
Sti-na
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 09:22
Heippa!
Viimeviikolla oli jo hilkulla, että olisin päässyt tähän ryhmään, sairastelu; särkylääkkeet ja liikkumattomuus pitää minut aloillaan
isompien
ryhmässä painolla 101kg :/
Alle sataan kiloon on ensimmäinen tavoitteeni, kaksilukuiset vaa'an numerot on ollut kauan kaukana ja saisin painoindeksiksi 34,5 eli vaikeasta lihavuudesta vain merkittävään lihavuuteen!
Täältä tullaan vielä, ehkä josko jo ensi viikolla!
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
yalanda
minkä suuhun laittaa sen edestään löytää
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 08:28
Hei taas!
PAKKO HEHKUTTAAAA!!!!!!!!
vaaka oli tänään hyvällä tuulella näytti 99,8!!!!!!!!!!!
SAAAA TUUUULETTAAAA!!!!!! AAAAALTOOOOOOO!!!!!!!
Auttaisko se veden juonti noin paljon? Mut tää fiilis!!! Ja vielä se, ettei liikuntaa oo ehtiny yhtään harrastaa ja suklaavanukasta söin välipalaks
Mutta matkaa maaliin on ja siellä pysymisessä sitten omat haasteensa... huoh... On tosiaan tajuttava, että tämä ei ole mikään hetkellinen dietti, vaan näin sitten syödään koko loppuelämä!!
Sen kun sisästäisi....
Oppari etenee myös... Tänään koululle vääntämään sisällyluettelot ja muut vermeet ja pilkut paikoilleen... Kirjoitttamistakin vielä on, mutta eka versio näytetään opelle....
Pitäkää peukkuja, ettei tuu ihan nolattuna ja hylättynä takasin.. Hieman jännittää!!
"emme lopeta liikkumista kun ikäännymme vaan ikäännymme kun lopetamme liikkumisen"
Hoikkalainen
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 18:25
Onnittelut yalandalle sadan alituksesta!
Mullakin on vaaka ollut vaihteeksi armollinen. Tänään vilautti jo 96 lukua, mutta lukemaksi jäi kuitenki 97,0 kg. Olen ollut aika pienillä syömisillä enimmäkseen, syönyt lähinnä sitä mitä saa alas.
Ajattelin ensi viikolla yrittää pitää muutaman päivän kokonaan nutreilla ennen leikkausta. Kysyn kuitenkin lääkärin mielipidettä asiaan ja toimin sitten sen mukaan. Ensimmäinen yleislääkäri suhtautui asiaan hyvin nuivasti, kun kysyin saako noita syödä. Ne on ainakin pysyneet sisällä eikä aiheuta kohtausta.
Mulla on nyt mennyt jo 2 viikkoa ilman kohtausta, kun olen säätänyt ruokavaliota, muutoin tammikuussa ehtikin tulla 4 kohtausta noin viiden päivän välein. Hieman jo arveluttaa tuo leikkauskin, mitäs jos tämän olisikin saanut vielä oireettomaksi ruokavaliolla...
yalanda
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 08:27
Kiitoksia Hoikkalainen
Toivottavasti sulla olis sitten leikkauksesta apua....
Tänään vaaka tasan 99... Tippuukohan liian nopeessa tahdissa? alotin 31.1 ja siitä nyt tippunu 3,5 kg...
Pelottaa vaan, että tuleeko ne nyt yhtä nopeesti sitten takasinki.. Kun hitaasti lähtevät eivät palaa niin helposti. Vai onko tämä vaan mun pään joku oma luulo... Jos joku voisi valaista tyhmää
"emme lopeta liikkumista kun ikäännymme vaan ikäännymme kun lopetamme liikkumisen"
Hoikkalainen
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 10:45
Yalanda, anna tippua vaan, alussa lähtee rivakammin, mutta eiköhän se tahti siitä hidastu, joten nauti nyt rauhassa vaan nopeasta pudotuksesta.
Mulla oli hieman huonompi eilisyö. Kuinka tyhmä ja muistamaton voi ihminen olla?? Meni niin hyvin pari viikkoa, joten söin perjantain kunniaksi 75 g sipsejä ja sen jälkeen vielä 80 g karkkia illalla tv:ta katsellessa. Ja kuinkas sitten kävikään...Illalla parit litalginit ja yöllä heräsin oksentamaan mahani tyhjäksi. Asian hyvät puolet tietty ne, että en tiedä imeytyikö kalorit, mutta nuo on nyt merkattuna tuonne ruokaosioon. Ja toisekseen se, että tuo oli hyvä muistutus, että tulee tarpeeseen tuo leikkaus.
Yöllä oli sen verran hyvä hikoilukohtaus ja mahantyhjennys, että tämän aamun paino oli 96,2 kg. Luulen, että tuo on osittain kehon kuivumista, kun juotu vesi ei pysynyt sisällä yöllä. Sitten en edes yrittänyt juoda, vaan saada vain mahani tyhjäksi ja mennä jatkamaan unia. Päivitin kuitenkin lukeman tickeriin, kun se on niin mukavaa tiputella sitä alaspäin.
Kuinkahan jotkut viitsii tehdä tuota vapaaehtoisesti?? (Tai siis sairaushan se syömishäiriökin on, jotta ei kai se täysin vapaaehtoista ole...) Musta on kyllä sen verran inhottavaa tuo, ettei minusta kyllä syömishäiriöistä tule.
Mitäpä muuten kuuluu muille ketjulaisille? Käyttekö täällä vain kerran viikossa?
Kattinen
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 16:59
Täällä on pysytty samoissa lukemissa, viime viikonlopun tankkauspäivän saldoa tiputeltu koko viikko ja lopputuloksena sit +-0, hyvä niinkin kun naistenpäivätkin menossa niin ei hullummin...tänään vetänyt muffinseja kun niin surku olo kun kipeänä...se sit tän viikon tankkauspäivä..ensi viikolla olis tarkoitus taas saada painoa ihan tippumaankin ...
KJ73
Pisara kovertaa kiveä, ei voimalla vaan usein putomalla.
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 08:23
97,1 näytti vaaka....
Pari kiloa vielä niin olen saavuttanut toisen askelman tavoitetikkaillani.
Eilen huomasin housujen löksöttävän ja kasvojen muoto on muuttunut. Mutta kukaan muu ei ole vielä olemustani kommentoinut mitenkään. Luulenkohan vain hoikistuneeni. No vaaka tosin todistaa melkein 8 kilon kadonneen jonnekin.
Jatketaan puurtamista, paras palkinto hommassa taitaa olla se, että voin ostaa uusia kevätvaatteita... Pienemmällä kokomerkinnällä kuin vuosiin.
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 08:26 muokkaaja: KJ73 »
yalanda
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 09:27
Voi ei Hoikkalainen!! Ei kuullosta kovin mukavalle...
Hieno saavutus KJ73! 8 kiloo... Kyllä ne muutkin kohta sen huomaa. Voi olla, että ovat huomanneetkin jo, mutta eivät osaa ääneen sitä vielä sanoa
Mulla eilen mässypäivä. oli 200g irtokarkkeja ja voi pojat kun tuli äklö olo!!!
Ei kyl tee hetkeen mieli mitään hyvää... (vaikka onkin ne neidin 5vee synttärit tulossa keskiviikkona....
)
Täällä painin mieheni kanssa tulevaisuudesta.... On sävel hukassa 17vuoden yhdessä olon jälkeen... En jaksa enää sen säätämistä... Hällä saa olla huonoja päiviä (ja voi että niitä riittää!!) Ja voi kohdella lapsia niinku tykkää...
Minä olen sitä mieltä että vaikka kuinka on stressaava työ niin ei silti saa paineita purkaa perheeseen ja varsinkaan lapsiin!! Menee täällä jo todella yli tuo sen homma!!
Asiaa koitetaan saada järjestykseen, mutta entä jos ei entistä voi vaan unohtaa?
No ei tätä tänne pitänyt purkaa.. Mutta suurin syy syömiseen varmaan mulla on ollu tää stressi kotona...
niin ja se, että on päivät töissä ja illat koulussa...
hui tulipas itkuvirsi..
En oikeesti oo näin negatiivinen ihminen
Hyvää sunnuntaita.. Me valmistaudutaan pojan kanssa paini treeneihin ja tytön kanssa on joukkuevoimistelun harkat.. ja kolmas onki jo sählyturnauksessa!!
Et tekemistä tälle päivälle on
Sivu:
<
1
2
3
4
...
181
182
183
184
185