Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 90 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
90 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
208
209
210
211
212
213
214
...
305
306
307
308
>
Minttumaari*
Pikaspurtti hääpäiväksi!
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 12:21
jep-jep, minäkin olen tosiaan jo kolmatta kertaa täällä - tosin tähän saakka olen joka kerta luovuttanut ennen kun olen saanut painon edes sinne 90een. Alimmillani taisin olla 94,4ssä.
Eli tuleepa ainakin halvaksi kun ei tarvitse pyöritellä suuria määriä erikokokoisia vaatteita - vaan voin sahata ees taas niissä samoissa
Tänään mulla oli kuitenkin iloinen yllätys, kun viime kesänä pieneksi jäänyt mekko mahtuikin mukavasti päälle. Eli vaikka kilot eivät ole lähteneet, olen selkeästi ainakin onnistunut kiinteytymään!!
rosianna
onnistuisinkohan ?
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 17:05
Kiitos rohkaisusta tuutsi ja Mamma Muu.
Hämmästys oli suuri kun viikon yrittämisen jälkeen ilman liikuntaa vaaka näytti 91.4. Piti oikein käydä kaksi kertaa vaáalla että uskoi silmiään.
Illat ovat vaikeita kun tekisi mieli napostella vaikka mitä hyvää....
Mutta NYT se on uskottava, että jalat ovat mennyttä kalua jos paino ei vähene. Että nyt ihan tosissaan tytö eikö niin?
rosianna
Sti-na
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 18:53
Minä tajusin tuossa yksi aamu kun vaaka antoi 93kg lukeman, että kolme vuotta sitten olin
20kg
painavampi! Järkyttävä määrä!
En koe silti laihtuneeni nyt sitä määrää, koska aloituslukemani oli 107kg joulukuussa. Mutta silloin, kun olin painavimmillani, tapasin nykyisen puolisoni - joka pitää minusta vaikka kutistunkin (:
Edit:
ja äsken kun pyöräilin lähikauppaan ja takaisin, huomasin, että reiteni ei enää hankaa yhteen eikä satulaan kun pyöräilen! -7cm!
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 19:15 muokkaaja: Sti-na »
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
Mutru murmeli
torstaina, 21. kesäkuuta 2012 klo 09:52
Hei! Liitynpä minäkin 90 kg:n tavoittelijoihin.
Tickeri osoittaisi minun kuuluvan vielä edelliseen kiloluokkaan (95 kg), mutta tulen kuitenkin mukaan tähän ryhmään jo nyt, jos sopii. Näin siksi että
a) Luulen tämänhetkisen painoni olevan aikalailla 95 kg. Tarkkaa nykyistä painoani en tiedä, koska virallisesti punnitsen itseni noin 1 krt/kk th:n luona (seuraava punnitus 1.8.). Oman vaa'an varsin epävirallisen ja -määräisen punnituksen mukaan 95 kiloa olisi kuitenkin saavutettu kanta.
b) Th:n kanssa asetimme seuraavan välitavoitteen juuri 90 kilon kohdalle - 1.9. paino 90 kg.
Painoa pudottelen elintapamuutoksilla avainsanoina monipuolinen ruokavalio, ateriarytmi, kohtuullisuus, liikunta sekä ruoka- ja liikuntapäiväkirja.
ankkeliini
torstaina, 21. kesäkuuta 2012 klo 09:59
Päino jo käväisi alle 90kg:n, mutta palasi takaisin, ja on sahannut 90,7-91,2kg:n välillä. Osittain kyllä johtuu ruokailuista, mutta osa on ollut turvotusta. Olo on ollut kuin rantapallolla ja vatsa on näyttänyt siltä kuin olisin kuudennella kuulla raskaana.
Tänä aamuna vaaka näytti 90,8kg johon olen ihan tyytyväinen. Mittanauhaa en tähän hätään löytänyt mutta on sellanen tunnelma että ihan kuin toi maha ei pömpöttäisi ihan niin paljoa.
Vauhti on siis hidastunut ja paljon, mutta ihmeen rauhallisesti oon siihen suhtautunut.
Oisko se jokin merkki siitä että muutos on pysyvänlaatuista?? Toivottavasti.
tuutsi
sunnuntaina, 24. kesäkuuta 2012 klo 10:35
Tervetuloa Mutru murmeli - sinulla on varsin hyvältä näyttävä sunnitelma!!
Juhannus sujui varsin kohtuudella, toivon, ettei paino ole noussut
"Virallinen punnituslukema" - tuloksen otan aina maanantaiaamuna...
Kelikin viileni sopivasti , joten liikkeelle pitäsi raahata itseänsä
Norppa90
sunnuntaina, 24. kesäkuuta 2012 klo 12:01
Täällä myös juhannussyömiset oli ihan ok sillä olin töissä ja söin työpaikan antimia. Paino nyt tuntuu junnaavan paikoillaan, mutta ehkä se tästä taas lähtee laskemaan.
Tsempit kaikille!
ankkeliini
sunnuntaina, 24. kesäkuuta 2012 klo 13:20
Syömiset on olleet juhannuksesta huolimatta kohdillaan, mutta paino junnaa. Toisaalta, en kai voi odottaakaan, että se koko ajan laskee, kai kropan pitää aina välillä totutella uuteen tilanteeseen. Eilen olin vielä ihan rauhallisin mielin asian suhteen, mutta nyt ottaa päähän.
Toivottavasti sama mieliala ei jatku huomenna enää...
Kiva että teillä muilla on juhannus sujunut hyvin!!!
miril
sunnuntaina, 24. kesäkuuta 2012 klo 17:39
Onpas ärsyttävän lähellä nyt kun vaaka näyttää 90,1kg... mutta heinäkuu kyllä alkaa jo kasilla!
Catus
25.2.104kg
maanantaina, 25. kesäkuuta 2012 klo 12:53
Nyt on tullut pidettyä taukoa painonhallinnasta muutamia kuukausia. Painoa on kertynyt pari kiloa lisää ja olen aloittanut fysioterapian. Kuntoutukseen olen saanut paperit ja pian saan lisää neuvoja työterveyshuollosta, miten ruvetaan projektina tekemään terveydentilaan kohennusta
Kesälomakin alkoi, joten aikaa itsensä hoitamiseen olisi...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
208
209
210
211
212