Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 85 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
85 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
172
173
174
175
176
177
178
...
217
218
219
220
>
Maui
Ei harmaita kiviä olekaan! =D
maanantaina, 13. elokuuta 2012 klo 18:48
Saako tähänkin ketjuun liittyä? Tulin kiloklubiin viime keskiviikkona ja alkupudotus siitä oli tähän maanantai aamuun mennessä 3,3kg. Nestettä on lähtenyt ja nyt sitten polttelen rasvoja. Tai ainakin toivon niin.
Toistaiseksi on ollut helppoa ja mukavaa, mutta syksyn/talven mittaan tulee varmasti ongelmia vastaan. Niihin tässä valmistaudun, että jaksan porskuttaa. Ensi kesän alussa toivon olevani tavoitteessa. Mitään huimaa vauhtia en siis tavoittele.
kadewe
"Sun pitää varoo mitä sä haluut koska sä voit saada sen." ---Andy McCoy
maanantaina, 13. elokuuta 2012 klo 19:25
Ilmeisesti tähän voi liittyä, jos pitää 85 kiloa välitavoitteena? Pääsin ihan hiljattain 90 kilon ali, ja tuo 85 olisi realistinen tavoite kuukauden-parin aikana. Erinäisistä syistä olisi hienoa, jos pääsisin siihen jo vajaassa kahdessa kuukaudessa. Ei mua erityisesti isompikaan pudotus haittaisi, mutta tiedän, että hyvin alkanut painonlasku alkaa nyt hidastua ihan luonnostaan.
Painoa on kertynyt vuosien mittaan niin paljon, ettei kolmenkymmenen kilon pudotuskaan vielä kaukana normaalipainon ylärajasta olisi, mutta olisin hirveän tyytyväinen, jos kaksikymmentä saisin kaikkiaan pois. Lähtöpainoni oli 96 kiloa ja pituuteni 170. Laihdutin melkein kaksi viikkoa, ennen kuin uskaltauduin vaa´alle, jotenka lähellä satasta olen varmasti pyörinyt.
Yritän nyt tässä ketjussa roikkua...
Maui
Ei harmaita kiviä olekaan! =D
maanantaina, 13. elokuuta 2012 klo 19:33
Onnea ysikympin alituksesta, Kadewe! Se oli varmaan sullakin tärkeä tavoite(?).
Itse sain sätkyn, kun viime keskiviikko aamuna nousin vaa'alle, joka pyöräytti näkyviin lukeman 91.0kg. En ole ikinä ennen painanut noin paljon. Raskausaikana painoin enimmillään 85kg, vaikka olin silloin aikamoinen pallo. Niinpä liityin allit täristen siltä istumalta tänne Kiloklubiin. Mun lähitavoite on siis tuo 85kg, että painaisin saman kuin raskausaikana enimmillään.
kadewe
"Sun pitää varoo mitä sä haluut koska sä voit saada sen." ---Andy McCoy
maanantaina, 13. elokuuta 2012 klo 21:15
Kiitos! Kyllä oli. Olen painanut noin 90 kiloa raskausaikoina, jolloin tuli lähes 20 kg painoa. Muistan kun nuorimmaisen syntymän jälkeen menin Painonvartijoihin (90-luvun alussa), painoa oli 77 kiloa ja tunsin itseni tosi lihavaksi. Vuosien varrella tämä nykyinen paino on salakavalasti (hah) tullut. Vuosituhannen vaihteessa oli vaikea elämänvaihe (voisi rinnastaa konkurssiin), silloin laihduin lyhyessä ajassa 65 kiloon, mutta siitä eteenpäin on paino ollut 80-99 kiloa.
Nyt olisin ikionnellinen tuosta 20 vuoden takaisesta tuplaseiskasta
Mutta haaveena on ensin 85, sitten 80 ja pienen totuttelun jälkeen ehkä vähän alemmaksikin.
Alleista tulikin mieleeni: 9-vuotiaasta siskontyttärestäni oli kesällä tosi lystiä, kun täti vilkutti niin että allit lepattivat. Nyt häntä pelottaa, että tädistä tulee luiseva, eikä pehmeyteen voi enää nojata. Ei ole hyvä mitenkään... no ei tässä luut kolise vielä pitkiin aikoihin!
Vaihdoinminäkin tickeriini painokilot, kun näyttää kivemmalta noin kuten Mauilla on.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 13. elokuuta 2012 klo 21:22 muokkaaja: kadewe »
maikku11
keskiviikkona, 15. elokuuta 2012 klo 08:08
Paino 86.4 - alaspäin tultu
Liikunta ollu 2viikkoa poikotissa, eka oma flunssa ja nyt sitten lapsen vesirokko. Kyllä sillä ruokavaliolla on merkitystä! Sen olen huomannut, että olo on tosi veltto ja turpee kun en ole liikkunut. Aurinkoiset viikot kaikille
hemulis
keskiviikkona, 15. elokuuta 2012 klo 17:54
Eka välitavoite on tuo 85 kg. Kokonaisuutena yritän päästä alle 80 kg:n tuonne 75 kg:n tietämiin
. Ei se helppoa tule olemaan.
Onneksi työpaikalla on päivittäin nähtävissä pari henkilöä, jotka ovat viimeisen vuoden aikana saaneet aikaan todella näkyvän muutoksen, se kannustaa itseäkin taas yrittämään.
ankkeliini
torstaina, 16. elokuuta 2012 klo 11:07
Jotenkin tää ruotuun palaaminen on ollut tosi vaikeeta., mutta luovuttaa en aio. Alle 90kg:n on kuitenkin pysytty ja kai se siitä laskuunkin taas lähtee. Syömiset on taas pikkuhiljaa menossa parempaan suuntaan. Kyllä tää tästä.
Kun nyt vaan pääsis taas kunnolla vauhtiin tän homman kanssa...
Norppa90
torstaina, 16. elokuuta 2012 klo 22:13
Täällä paino junnaa paikallaan jo toista viikkoa.. Tosin taitaa pelissä olla myös jonkin sortin menkkaturvotukset, joten ehkä painokin alkaa laskea menkkojen jälkeen
Alle 90 kg:ssa paino on ollut kuitenkin koko ajan.
Tsempit kaikille!
huithapeli
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 09:49
Täällä on ollut pitkään matalapainetta ilmassa, mutta nyt on taas uusi vauhti päällä. Viimeksi kun kävin puntarilla (n. viikko sitten) oli paino 90,5. Nyt päätin, että käyn vaakalla vain kahden viikon välein, muuten stressaan sitä liikaa eli käyn seuraavan kerran katselemassa tilanteen ens viikon torstaina.
Oon nyt siinä vaiheessa, että aikasemmin laihdutukseni on päättyneet tähän ja paino on alkanut jälleen kertymään. Ennen kesää sain pudotettua n.15kg ja sitten koko kesä suuria juhlia, paljon vieraita sekä itse tehtyjä reissuja. Painoa pääsi hiipimään takaisin n. 2kg ja aina aikaisemmin olen ajatellut, että voi ei, kaikki turhaa ja koko projekti meni pieleen, MUTTA nyt olen saanut itseni uuteen tsemppiin ja ruuat hallintaan ja matka jatkuu taas hyvillä mielin. Nyt en katsele avuttomana sivusta painon nousua vaan sain tsempattua itseni uuteen alkuun. Olkoon tämä ensimmäinen suuri voitto ja askel parempaan hallittuun syömiseen ja tieto siitä ettei parin kilon painon nousun jälkeen tarvi palata siihen ylensyöntiin vaan se oli vain pieni takaisku ja todellakin voitettavissa. Kuten monesti ennenkin olen sanonut, että tämä paino on niin korvien välistä kiinni ettei uskoiskaan. Psykologista sodankäyntiä oman mielen kans.
Jep, toivon, että menee taas pitkään näillä eväillä.
Tsemppiä kaikille!
wilwepa
2012 -18kg, nyt raskaana
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 11:35
No niinhän siinä kävi taas, ettei se paino meinaa millään mennä alle ton 86 kilon, junnaa ja junnaa vaan.
Täytyis kai olla tyytyväinen, ettei tota painoa ole kuitenkaan varsinaisesti koko kesänä tullu lisää ja et se on kuitenkin ollu laskusuunnassa koko ajan, vaikka on ollu jos minkälaisia kakku-kekkereitä ja kissan ristiäisiä. Niissä olen itselleni luvan antanut siihen yhteen kakkupalaan tms., ihan kohteliaisuus syistäkin jo. Eipä tarvi kelleen selitellä, että miksei ota jotakin herkkuja. Kotona olen pitänyt sitten sitä totuttua terveellistä linjaa, johon ei myöskään mitkään makeat herkut kuulu, kun ne ei mulle muutenkaan silleen maistu.
Ärsyttää vaan lujaa, kun se 85 on niin lähellä, mutta ei sinne meinaa päästä millään, vaikka kuinka yrittää. Paino sahaa nyt 86-87 välillä, viikosta riippuen joskus on tasan 86 (viime viikolla) ja tänään näyttikin sit 86,6. Meinaa taas usko loppua...ja keinot.
Välillä pitää vaan muistuttaa itseä noista tähän mennessä pudotetuista kiloista, että "olisit nyt tyytyväinen kun noin paljon on jo lähtenyt", mutku ei se paljon lohduta, kun sitä pudotettavaa olis vielä melkein saman verran.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
172
173
174
175
176
177
178
...
217
218
219
220
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 00:44
Vertaisryhmät
»
Haaste: -15kg vuoden loppuun mennessä
tänään
kello 00:06
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:50
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 22:58
Rekisteröidy