Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
309
310
311
312
313
314
315
...
369
370
371
372
>
MirnaJ
lauantaina, 11. elokuuta 2012 klo 14:11
Miril
Hienosti suoriuduit lomalla! Onnistuiko paluu arkeen sinulla helposti? Mulla on lähtenyt vähän takkuisesti käyntiin ruokavalion kanssa loman jälkeen. Vajeet nyt pysyneet enemmän ja vähemmän miinuksella, mutta palluroiden kanssa ollutkin sitten haasteita. Taitaa tällä viikolla tulla vain 60 % vihreitä, mutta onhan sekin parempi kuin 100 % punaisia
(Noh, ei mulla vielä sellaisia viikkoja ole ollut tähän mennessä, että pelkkää punaista olisi ollut.)
prdvl
Sama juttu mulla, paino on laskenut ja noussut vuorotellen. Olen myös päättänyt, että nyt täytyy kokeilla jotain muuta keinoa, koska aiemmat eivät selvästikään ole toimineet.
Lupaavasta alusta rohkaistuneena olen ajatellut, että pitäisi asetella vähän tavoitteita tämän elämänmuutoksen suhteen. Enkä siis tarkoita nyt aikatavoitteita painonpudotukseen, koska ne ei mulla toimi. Lähinnä semmoisia konkreettisia tavoitteita, joiden avulla muutos etenee. Esim. että syön joka päivä kunnollisen aamiaisen ja lounaan.
Minkälaisia tavoitteita teillä muilla on?
aikeet
lauantaina, 11. elokuuta 2012 klo 18:01
Mulla on ollut tavoitteena pitää se yksi herkkupäivä viikossa. Tässä jonkin aikaa kun olen aktiivisemmin klubbaillut, olen todennut, että suurin syy lihomiselleni on ollut herkkujen suurkulutus. Pahimmillaan kun meni viikossa pari suklaalevyä ja sipsipussi, niin ihmekkös tuo, että kiloja tulee lisää.
Toinen tavoite on se, että syön riittävästi kasviksia päivässä. Se on ollut toinen ongelma. Tykkään kyllä syödä ja otan salaattia aina ku sitä on tarjolla, mutta kotiin sen salaatin tekeminen on ollut jotenkin hankalaa. Nyt olen kuitenkin alkanut oppia tekemään ruualle aina jotain kasvispitoista lisukkeeksi ja olo vaan paranee
Tänään onkin mulla herkkupäivä, ja ajattelin pitkästä aikaa syödä sipsejä. Yrityksenä on malttaa tyytyä 100 grammaan, mutta pussin koko on vain 175g, joten jos tuo koko pussi hurahtaa, niin ei siitä tarvitse valtaisan huonoa omaatuntoa tuntea
Harmi vaan, kun poikaystävä ei ole kotona avustamassa sipsien syönnissä, se kun niitä aina vetää niin hirveällä vauhdilla, etten itse pysy perässä. Sitä ennen kuitenkin pitää käydä lenkkeilemässä, kun pitkästä aikaa aurinkokin näyttäytyy täällä!
SK-58
Minkä taakseen jättää edestään löytää...joo
lauantaina, 11. elokuuta 2012 klo 19:43
85 mittarissa ja nyt bmi 29,8!
Oonks tyytyväinen
no, olen todella, pääsin edistymisosiossa keltaisen puolelle, sitä punaista on nähtykin ihan riittämiin
Nyt 80 metsästys alkaa tosissaan
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
lauantaina, 11. elokuuta 2012 klo 19:59
Mun tavoitteet on melko lailla niitä aikatavoitteita, mutta on mulla semmosia hyviä "aikeita", mitkä on aika samoja ku
aikeet
kertoi. Kasvisten suuri osuus ruokavaliosta ja herkut... no, herkut herkkuina, että kun haluan syödä jotain makeaa tai muuta herkuksi yleensä luokiteltavaa, syön sitten kans tosi hyvää enkä vaan puolihyvää. Mutta harvemmin.
prdvl
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 12:15
Mulla on ollut jo vuoden tavoitteena syödä aamupala
Ja koska tuo on sen vuoden jatkunut niin voisin sanoa, että se tavoite on ehdottomasti onnistunut ja tuskin enää katoaa
Maaliskuusta asti ollut liikuntavoitteita. Ne on onnistunut vähän huonommin. Kesällä tavoitteet meni plörinäksi. Nyt taas aktivoidutaan kunnolla ja viimeiset kaksiviikkoa pysytty tavoitteessa. Ehkä ensivuonna voin todeta tuonkin tavoitteen onnistuneen ja en päästä kesällä hommaa käsistä.
Painon kanssa yritän mennä rennosti. Kyllä se sitten putoaa kun muut asiat alkavat loksahtelemaan kohdilleen. Eihän tässä maailmassa muuten ole kuin aikaa.
miril
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 17:23
lauantaina, 11. elokuuta 2012 klo 14:11
MirnaJ kirjoitti
:
Miril
Hienosti suoriuduit lomalla! Onnistuiko paluu arkeen sinulla helposti?
Kiitos kiitos
MirnaJ
! Hyvin sujui arkipäiviin paluu. Tutut kuviot loksahti ihan kivasti viikolla paikoilleen, mutta viikonloppu sitten olikin vähän haastavampi. No ainakin tuli syötyä hyvin
Ihan ensimmäisiä tavoitteitani oli viime syksynä opetella syömään hedelmiä ja salaatteja. Aika kauan siinä meni, mutta nyt kaipaa ihan luonnostaan joka aterialle salaattia. Vasta tämän vuoden maaliskuussa tavoitteeksi tuli painon pudottaminen. Ja saatan hyvinkin ottaa ihan viikottaisiakin tavoitteita, ihan vaihdellen sen mukaan mikä tuntuu mielekkäältä.
puLLero-85
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 21:16
Arki (työt) alkoi siis viime viikon puolvälissä. Ja itseni tuntien arvata saattoi että tästä alusta tulee tuskien taival saada edes paino pysymään samassa, saatika laskemaan. Heti piti ekan pv.n jälkeen mennä pizzalle kun oli niin "kurja olo", ja paskanmarjat kun sitä keksiikin aina kaikkia tekosyitä
Viikonloppuna oon sentään saanu lenkkeiltyä ja syötyä kohtuun rajoissa. Vielä kuitenkin on yks ylimääränen kilo plakkarissa kolmesta jotka tuli loman viimesen viikon reissun myötä...
Nyt oon taas kerran suuuuuuuren haasteen edessä, mulla on syksyisin joka vuosi painon kanssa hankalaa kun tulee niin syöpöteltyä väsymykseen ja kurjuuteen. En siis hallitse itseäni aikavälillä syys-joulukuu... Jokainen kilo jonka olen laihtunut, on lähtenyt ton kauden ulkopuolella. Ja kaikki syksyllä aloitetut liikuntaharrastukset on aina töpänneet ensimmäiseen flunssaan ja milloin mihinkäkin ja mikä veemäisintä, niin kauan olen tota kaavaa toistanut kun muistan. Ainoastaan talliharrastus ja koirien lenkittäminen ovat kestäneet yli tuon synkän ajan.
Tänä syksynä toivon että pääsisin syyslentsun (mitä ei ole vielä tullut) jälkeen taas vauhtiin ja koittaisin tsempata. Ja en vaan jäisi sohvalle makaamaan jouluun asti ensimmäisten sateiden myötä.
Aloitin sentään syksyn vähän reippaammin kun viiteen vuoteen, kahtena päivänä vesisateessa fillarilla töihin. Ehkä voi olla toivoa. Ja yritän mahtua kansalaisopiston kuntosaliryhmään. Ja päästä alle kasikympin. Korkealla on tavotteet, eihäsitä yrittämättä voi onnistua?
aikeet
tiistaina, 14. elokuuta 2012 klo 09:05
Jihuuuuu, vaaka näytti tänä aamuna tasan 80 kg! Jeejeejee, oon painanu näin vähän ehkä kolme vuotta sitten. Hyppään välittömästi tonne 75 kg:n tavoittelijoihin, jotta pysyy tsemppi päällä. Tulkaahan pian perässä
hyttyskä
tiistaina, 14. elokuuta 2012 klo 13:05
Täällä yksi klubilomalainen palailee mukaan. Kesäloma sensijaan vielä jatkuu
Katsellaan sitten loppuviikosta missä se paino menee...
Vähän piti ottaa taukoa koko hommasta kun jumi ja painon nouseminen laskun sijaan alkoi vaivata jo niin kovasti. Nyt tekee taas mieli yrittää ja muutenkin on levänneempi olo.
Aurinko paistaa ja tytön kanssa käytiin aamulla yhdessä kävelyllä. Mulle taitaa tulla koko kesän parhaimmat lomasäät
miril
keskiviikkona, 15. elokuuta 2012 klo 08:36
Hahaa! Olen jotenkin koko ajan kuvitellut että joo-o, olehan minä laihtunut mutta siihen minkäänlaiseen isompan tavoitteeseen on kuitenkin yli 20kg vielä laihduttava. Nyt kun tarkemmin katsoo, niin siihenhän on enää sellainen 12kg matkaa! Vähäkö nyt on voitonriemuisa olo
Sivu:
<
1
2
3
4
...
309
310
311
312
313