Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
305
306
307
308
309
310
311
...
367
368
369
370
>
Bluest
U're able, if u're willing.
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 10:37
Ilmoittautuisin myös tänne, vaikka tiedän tuolta tuon 85 kg:n tavoittelijatkin löytyvän. Nyt kun olen saanut itseäni niskasta kiinni ja siirryttyä muutaman kuukauden kestäneestä tasapainoilusta painonpudotuksen puolelle, ei tuo jäljellä oleva 1,7 innosta liittymään tuonne 85:iin.
Eli mä olen Bluest, elämäntaparemonttia takana jokseenkin vuosi, pudotettua 47 kg ja nopeasti (heinä-helmikuu 134 - 92 kg), sen jälkeen tasapainoilua ja muutaman viikon olen tässä nyt katsellut mitä suuhuni laitan. Edessä olevan mahanahkan poiston vuoksi painoa pitäisi saada pois välttämättä vielä 4,7 kg syyskuun loppuun mennessä. Todellinen tavoite on painaa leikkaukseen mennessä alle 80 kg.
Jotta niitä potkuja kaipaa hän
BaramaribonKuningatar
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 10:44
Hei kaikille!
PIti itsekin osallistus keskusteluun kun 80 on nyt seuraava tavoite.
Kärsivällisyyttä vaatii mutta on tämä jo tuottanut tulostakin. yhteensä 32 kiloa on jo pudonnut. Kokonaistavoittena olisi siis pudottaa tuo 40 kiloa, yli puolen välin ollaan jo siis
MariJoe
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 10:13
Hei vaan,
Tervetuloa uusille, aina mukaan mahtuu! Aikamoisia tuloksia ootte jo nyt saavuttaneet, huikeeta.
Minä kitkuttelen omien kilojeni kanssa. Viikonloppu meni anoppilassa kahvipöydän ääressä. Silti pudotusta tuli kilon verran viimeviikkoon verrattuna. Lenkkeilyllä oli osuutta asiaan
Ja sillä, ettei tänä viikonloppuna siiderit maistuneet.
Olen oikein ylpeä itsestäni, kun olen saanut itseni ulos. Olen henkisesti jo ilmoittautunut (vielä ei konkreettisesti pystynyt) toukokuussa järjestettävään hölkkätapahtumaan. Nyt on jokin syy juosta, jos sitä sitten syksyllä 2013 menis jo puolimaratonkin...
puLLero-85
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 12:42
Sairastelua takana melkein pari viikkoa ja puntari näytti toissapäivänä vähän kurjasti. Mutta elämäähän tässä eletään ja mulle tärkein opittava temppu tässä painonhallinassa on just se että kuinka jatkan taas sairastelun tai vastaavan jälkeen. Lukemattomat kerrat on vuosien varrella milloin mikäkin liikuntaharrastus jäänyt ensimmäisen sairastelun jälkeen ja niin on mulle taaskin käymässä, valitettavasti.
Ja kun ei voi liikkua niin silloin mulla tuppaa aina lähteä nuo syömisetkin lapasesta. Täysin järjen vastaiseltahan tuo kuullostaaa kun siinä vaiheessa nimenomaan olisi tärkeää syödä hyvin jos liikunnan määrä minimissä, mutta niin vaan se käytännössä menee meikäläisellä.
Vastausta mulla ei oo valmiina ittelleni että kuinka rikkoa tällänen ajattelu- ja käytösmalli, mutta jos siinä onnistuisin niin olisin todella lähellä pysyvää painonhallintaa.
Hanskat on niin helppo lyödä tiskiin mutta niin vaikea vetää takaisin käteen... Sitä tässä taas yritellään
Bluest
U're able, if u're willing.
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 10:02
Eka viikko kunnollista merkkaamista takana, -1,5 kg! Mä siis osaan tän vieläkin, kun vaan haluan
Mulla on monta pientä tavoitetta ja yksi isoiso tässä ihan muutaman kilon sisällä, joten varoitus jo etukäteen, tulen hehkumaan niiden rikkumista - toivottavasti yhtenään
Katsotaas,kilon päästä jäljellä on enää 20 kg, kahden kilon päästä pudotettua on 50 kg, Leikkurirajaan on 4 kg, ja hiukan reilu 6 kg siihen, että olen BMI:n mukaan enää lievästi ylipainoinen. Eli paljon, paljon kaikkea ihan lähekkäin.
prdvl
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 13:43
Löysäilijä ilmoittautuu takaisin riveihin.
Jep, jep täällä ollaan edelleen. Tosin sillä tyylillä millä nyt ollaan menty on ihme, että on pysytty ees tässä ryhmässä
Eli ei sentään niin huonosti mene kuin voisi mennä. Ajattelin aluksi, että en kyllä tule kirjoittelemaan tänne enää mitään ennenkuin saan itseäni niskasta kiinni, mutta tulin toisiin aatoksiin.
Täällä kuitenkin saa sitä jonkinlaista tukea siihen painonpudotukseen.
Salikortti on ollut kesäkuun alusta saakka pois käytöstä, josko tämän viestin myötä menisin vihdoinkin illalla taas aktivoimaan kortin. Eihän tästä muuten tule mitään ja paluuta entiseen ei vain yksinkertaisesti enää ole
puLLero-85
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 14:37
Kipeenä vieläkin, mutta lohdutusmässäilyt saatu kuriin ja vaaka meinas että 89kg olis saavutettu
Pari viikkoa kun söi melkein pelkkiä herkkuja niin vatta on vaan ikävässä kunnossa, taas muistutus siitä että suklaa ei ole hyvää polttoainetta...
Pakko kuitenkin hiipiä taas sängyn pohjalle, sen verta kurja olo, mutta terveempiä päiviä odotellessa!
NauNau
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 15:19
Jaahans. Täällä yksi joka ilmottautuu joukkoon!
Havaitsin joku aika sitten peiliin katsoessa, että en pidä näkemästäni. Vuosien varrella olen oppinut katsomaan itseäni niin, että näen, mutta en kuitenkaan näe. Tiedättehän...
Varsinaisena tavoitteena olisi 57kg (pituutta 159cm), mutta jos nyt alottaisi pienillä askelilla ensin. Aamulla vaaka näytti 84,1kg. Tiistain olen valinnut punnituspäiväksi. Kuntosalijäsenyyteen investoin kesäkuun alussa ja olen käynyt nyt 2-4x viikossa, lisäksi lenkeilyä ja ruokavalioo olen pistänyt uusiksi ja opetellut syömään useammin ja vähemmän kerralla.
Vaikeinta tässä on sisäistää se, että koska kilot ovat tulleet hitaasti, hitaasti ne myös lähtee. Oikotietä ei ole ja edessä on loppuelämän kestävät muutokset. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu.
Tsemppiä meille kaikille!
aikeet
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 19:36
Minä liityn mukaan kans! Painoa nyt 82,7, joten paljoa ei ole enää pudotettavana, että 80 menis rikki! Päätavoite on 75 kiloa, jos se alkaisi viimeistään vuoden vaihteessa häämöttää, niin tyytyväinen olen
10 kiloa on jo tippunut, joten suunta on tiukasti alaspäin.
Jännittää vaan syyskuu ja koulun alku, kesän kun olen tehnyt siivoushommia ja työ on ollut fyysisesti rankkaa - henkisesti taas ei. Ja koulssa vähän toisinpäin, joten toivottavasti opiskelustressi ei tuo taas kiloja lisää. Viime syksynä lihoin 7 kiloa, uuden opiskelupaikan "ansiosta". Mutta nyt olen jo valmiiksi valmistautunut asiaan, joten ehkä tämä laskusuhdanne jatkuisi
Domdom
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 22:28
Gaah! Missä mun motivaatio on?
Perkeles! Kolme kiloa viel, ni sais sanoa painavansa 80... Mitä en siis oo painanu pariin-kolmeen vuoteen. Nyt taas tiukasti loppuviikko, minä HALUAN laihtua. Valitettavasti ruoka on hyvää -.- Kiitos, että sain avautua
Sivu:
<
1
2
3
4
...
305
306
307
308
309