Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
260
261
262
263
264
265
266
...
292
293
294
295
>
Bellyfulla85
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 15:37
MInäkin mietin pitäväni ehkä liikunnasta vapaata viikonlopun, mutta sorrun varmasti joko salille crossaamaan tai uimahallin puolelle vesijuoksemaan. Selkä on niin tulessa, että itkua pidättelen.
Karpalo27
Syyskuu 2011: 93kg; Tammikuu 2012: 80,9kg
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 20:00
Sun täytyy kyllä varmaan vähän lepää, jos selkä noin kipee ja vasta levon jälkeen alkaa liikkumaan ja kuntouttamaan sitä... Parane pian!
manthika
Kevyemmin kohti kesää
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 20:04
Voimia sekä jaksamista sinulle Bellyfulla85 ! Itsellä on olkapää ollut useamman kuukauden kipeä, enkä ole päässyt liikkumaan siten kun haluaisin. Kävely nyt sujuu ok, ja samoin kuntosalilla crossari/pyörä/stepperi sekä laitteissa jotkut (harvat) liikkeet, mutta mistään tehokkaasta liikunnasta on turha edes haaveilla
. Täytyy kai sitten vaan treenata kestävyyttä aerobisella liikunnalla.
Bellyfulla85
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 09:53
Kiitos teille, toverit!
Levätyn yön jälkeen tuntuu selkä paremmalta, joten aion uskaltautua salille
lyhyen
crossi- ja kuntopyörätreenin vetämään. Ei siis mulle niin normia 30 min crossi + 90 min salia + 30 min jotain aerobista ja venyttelyt päälle, vaan tunti maksimissaan jotain keskirasittavaa aerobista.
Haluan liikkua ihan jo sen takia, että selkä tuntuu tykkäävän ainakin kevyestä-keskikevyestä liikunnasta
vs
kotona istumisesta. Istuminen kun on se pahin selän tappaja, ainakin mulla. (Ja sängyssä makaaminen on kuollettavan tylsää)
Joo, oon huono potilas kun en malta levätä. Mikäköhän tässäkin on, kun teininä ja just 20 täyttäneenä pystyin hyvinkin nukkumaan 12 h tai enemmän ja löhötä kaiket päivät, mutta nykyisin, jos 12 h nukun, tunnen, että päivä on mennyt vähintäänkin pilalle, ellei kokonaan hukkaan. Ja kokoajan pitäis olla jotain menoa ja tekemistä, vaikkei mitään järkevää oliskaan.
Ai niin, jätän vaa'an rauhaan kunnes selkä on vähän parempi ja voin jättää särkylääkkeet - ne pirulaiset keräävät nestettä niin pirusti. Tänään punnasin ja aamupaino oli n. 2,5 kg koholla eilisestä. Not nice.
Karpalo27
Syyskuu 2011: 93kg; Tammikuu 2012: 80,9kg
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 13:41
tänä aamuna paino näytti kauniita pyöreitä lukuja: 80.0kg, nyt on sitten tarkalleen 13kiloa pudotettu
Mutta vieläkään se paino ei tuon 80kilon alle ole uskaltautunut. Nyt vielä tää päivä lepoa ja huomenna salille crossailee pariks tunniks, toivottavasti se pian rikkois ton pyöreän kasikymppisen muodostaman pallon
hyttyskä
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 12:00
Onnea
Karpalo27
! Mehän saadaan sanoa sulle kohta "hei hei"
ja
Bellyfulla
, liiku varoen jookos! Toivottavasti selkä saadaan kuntoon!
Mulla on selvästikkin jäänyt perjantailta reilu puoli litraa siideriä johonkin suolenmutkaan piilottelemaan kun punnitus tänään näytti +600g
Mulla on joku tässä 84 kilossa kun siinä alkaa taas sahaamaan, Vai oisko mulla asenteessa vikaa? Oli miten oli, lupasin itselleni jo tammikuussa että en hermostu vaan jatkan tällä kertaa sinnikkäästi.
Eilen "kävin kävelyllä" salilla.
Yritin vilkuilla juoksumattoa joskos siihen saisi niitä tietojaan syöttää mutta eipä siinä ollut. Päädyin kokeilemaan vähän hienostuneempaa laitetta, jossa oli paljon nappeja ja löysin varsin mainion "fat burn" ohjelman, jossa laite itsekseen vaihteli nousua eli ylämäkeä. Kävelystä tuli siis jonkunlainen intervalliharjoitus. Tykkäsin! Ja kun en niitä omia tietoja sinne laitteeseen saanut niin kävin jollain sivulla (olisiko ollut energynet tai jotain) laskeskelemassa kulutusta vähän niinkuin "second opinion"- mielessä. Sinne syötettiin paino, kävelynopeus ja kulutettu aika ja tulos oli kuin olikin sama kuin kalorilaskurin mulle antama melko voimakkaalla rasituksella. Vähän alempi, mutta koska nopeusvaihtoehdot oli tasalukuja ja oma nopeuteni on 5,8kh /h (valitsin siis 5 km/h) ja aika iso osa vielä ylämäkeen niin ajattelin että varmaan on oikein arvioitu
Tässäpäs minun vuodatus, sori tuli vähän pitkä..
Sindiana
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 12:55
Mulla näytti tänään 81,2 Alaspäin on suunta sillä viime viikolla vaaka näytti jo melkein 83.. On vain niin vaikea olla erossa herkuista. Nyt kun olen kipeä, niin ensi viikolla on turha haaveilla urheilusta ;/.. ja toinen paha, että kun olen kipeänä niin lahjon itseäni herkuilla.. miten ihmeessä selviän tämän viikon??
prdvl
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 07:18
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille
Bellyfulla
Mulla on ollu ihan sama vika tuon nukkumisen kanssa nuorempana ja nykyään tosiaa jos nukkuu pitempää niin on nimeomaan se olo, että päivä on mennyt hukkaan
Viikonloppunakin oli muksu vapaa ja voi veljet 7 ja 8 hereillä aamulla eikä uni enää tullut, sitten oli pakko nousta jo ylös puuhaamaan.
Karpalo
Jokos voidaan toivottaa tervemenoa seuraavan ryhmää?
Kävin lauantaina ostamassa itselleni hääpuvun
PIti vielä varmistaa, että kuinka paljon uskaltaa laihduttaa niin että sen voi vielä korjata ettei tipahda päältä
10 centtiä annettiin armoa. Jos noin paljon lähtis niin taistais vyötärö olla niin hoikka jo etten täysikäisenä moista vyötäröä ole omannut :P eli no panic
Linkku81
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 08:26
Huomenta!
Karpalolle
onnea, ja tosiaan hei hei ihan kohta! Perästä tullaan sano...
Sindianalle
tsemppiä, yritä syödä oikeeta ruokaa vaikka se ei (ainakaan mulle) kipeenä maistukaan. Ja herkuttele vaan, mutta älä liikaa!
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.
Tänään paino 81,2, vois lupailla hyvää keskiviikkopunnitukseen!
Mukavaa viikkoa kaikille!
ps:
prdvl
: hääpuku <3
Bellyfulla85
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 08:30
Karpalo
varmaan jättää meidät ihan just ja siirtyy alempaan ryhmään, hieno suoritus!!
prdvl
tähtää sitten siihen 9,5 cm!
Yllätät itsesi ja meidät muut.
manthika
ja
hyttyskä
, kyllä mä varon ja yritän parannella selkää parhaani mukaan. Fysioterapeutti keskiviikkona kehotti jatkamaan salilla käyntiä ja lääkäri viime viikolla sanoi, että liikuntaa saan harrastaa, muttei jos se sattuu. Kipu olkoon siis kynnykseni.
Mulla on näitä selkä ja niskavaivoja ollut teinistä asti (siitä asti kun kasvoi D-kuppia isommat rinnat), että ei ne oo heti helpottamassa, nyt on vaan vähän akuutimpi vaihe.
Vaikkei mun vaa'alla pitänyt käydä (kun ne pirun särkkärit kerää nestettä) niin kävinpäs kuitenkin. Aika masentavat oli lukemat...
Mutta osa saattoi johtua lauantain hillittömästä mässypäivästä, kalorit paukkui sellaiset 3500 kcal yli tarpeen !!!
Mutta tuli tarpeeseen, oon himoinnut kaikkea hyvää jo aika kauan. Nyt pärjää taas hetken ilman. Tai ainakin huomattavasti vähemmällä määrällä. Ja totesin myös, ettei minulle enää oikeen alkomahooli enää maistu. Ehkä joskus juon oluen tai viskin, mutta vaan jos todella tekee mieli.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
260
261
262
263
264