Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 75 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
75 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
311
312
313
314
315
316
317
...
361
362
363
364
>
Kyesah
-10 kg takana.
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 11:37
Jaahas, nytoen sitten jäänyt hiukan jumiin tuohon 77-78 kilon välille. Mur.
Mutta tällä kerralla tiedänkin tarkemmin, että se taitaa johtua lisääntyneestä salitreenistä, johon olen yhtäkkiä valan ihastunut ja se kylä alkaa näkyä myös fyysisessä olemuksessa. Harva se päivä saa tuijottaa peiliin, että herrajumala, miten tossakin näkyy lihas.
Eli nyt en stressaa vaa'an lukemia, ainakaan niin paljoa. Hiljaa hyvä tulee ja mieluummin näenkin ne muutokset peilissä ja mittanauhassa.
Karpalo27
Syyskuu 2011: 93kg; Tammikuu 2012: 80,9kg
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 19:04
mä en ole ennen kiinnittänyt huomiota noihin kuukautisten vaikutukseen painossa. hmm.. voiskohan munkin painon jurnailu johtuu niistä, sillä nyt elätään kuukautisten viimeisiä päiviä tällä kierrolla.. hmm.. johtuiskohan myöskin se etten ole aiemmin kyseiseen asiaan kiinnittänyt huomiota, sillä syön e-pillereitä ja taisin tuossa viimeksi syödä neljälevyä putkeen kun ei oikeen noi kuukautiset houkuttanut ja nyt on oli sitten pakko pitää taas taukoa monen levyn putkesta. Hmm.. en haluu odottaa likaa kyllä kuukautisten loppumiselta koska muuten voin pettyy jos se paino ei tipukkaan :S
Aijon myös piilottaa vaa'an, koska näytän taas olevan siinä vaiheessa, että tuijotan sitä vähän turhankin herkästi ja sadan gramman nousu edellisestä päivästäkin masentaa. Joten puntari menee sängynalle, josta en sitä nää ja seuraava punnitus päivä olkoon sunnunta!
Tänään tein kuitenkin jonkin laisen henk.koht ennätyksen. Kasvisten määrä tulee tänä päivänä olemaan yli KILO! Mahtavaa!!!
ja nami nami !
Tatzzki
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 06:50
75kg entistä lähempänä, tämän aamun paino 77,5!!
Viikosa lähtenyt - 1kg100g ja BMI:kin on jo alle 28!
Senttejä läks pari vyötäröstä ja 1 lantiosta.
Kokonaispudotus 5 viikossa on 5,8kg!
Siia
Hitaasti mutta varmasti kohti terveempää minää!
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 07:39
Menkkaturvotusta +300g eiliseen, eli ei hirveen paha. Tosin ei ne kunnolla ole vielä alkaneetkaan...
Pape
Klubiemäntä
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 08:45
Minulla puolitoista kiloa lisää viikon takaiseen, samasta syystä kuin Siiakin kertoi. Tiedän, että se taas viimeistään viikon päästä putoaa ennalleen tai alemmas. Painonnousu ei harmita, mutta nämä vatsakivut ja turvonneen olon antaisin kyllä mielelläni pois.
Siia
Hitaasti mutta varmasti kohti terveempää minää!
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:21
Tsemppiä Pape, olen huomannut läheisistä että noi voi olla todella tuskasia. Itse pääsen siis todella helpolla moniin verrattuna, turvotusta on kyllä paljon mutta kipuja ihan Buranalla tapettava määrä jos sitäkään. Eikä sterilisaation jälkeen ole painokaan enää muuttunut yhtä paljon kuin e-pilleriaikaan, tosin nyt mulla tulee painossa piikki myös ovulaation aikaan.
Tatzzki
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:48
Mulla on myös tämän ruokavalion myötä kivut helpottuneet huomattavasti. Ottaen huomioon aiemmin kun saation 2-3 ensimmäistä päivää kivuissa maata sängynpohjalla (tai oisin maanut jos lapset olis antaneet) ja särkylääkettä meni (tulehduskipulääkettä en saa syödä). Mutta nykyään en edes tarvi särkylääkettä.
Kuukuppikin on osoittautunut mukavaksi keksinnöksi!
Sanna1980
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 10:13
Kolmessa viikossa -1,2kg!
ihan hyvin siihen nähden etten ole merkkaillut syömisiä tuona aikana ollenkaan ylös. olen vaan yrittänyt syödä säännöllisesti ja pienentää annoskokoa sekä lisännyt kasvisten määrää, enkä ole ottanut ruokaa lisää vaikka olisi kuin hyvää
ja herkkujakin on tullut välillä syötyä.
pakkaset vähän vähentäneet liikuntaa, muuten kyllä tarkeneis mennä ulos mutta naama jäätyy -28 pakkasessa ja siihen kun lisätään vielä pieni tuuli, hrrr
väli tavoitteena 78kg maaliskuun loppuun mennessä, teoreettisesti ei mahdottomuus, mutta aika näyttää kuin mun käy
viikonloppuna kahdet synttärit, joten voi olla tulee kaikki tippuneet kilot takas.
Emmustiina
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 08:02
Paino jatkaa putoamistaan. Tämän aamun lukema: 75,9 kg! Lievällä mahataudilla saattaa olla pientä osuutta asiaan, mutta samapa tuo, kunhan vain putoaa. Olen viimeksi ollut näissä lukemissa 14-vuotiaana, huhhuh!
lyllerötyllerö
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 13:23
Ei voi taas kun ihmetellä
Viikon verran paino oli kivunnut kilon ylöspäin 77 kiloon, treenasin ihan hulluna ja ruuat kondiksessa. Nyt oli pari päivää taukoa ja söin eilen 300 g karkkia, paino oli aamulla kilon tippunut
Näköjään tää keho kaipaa välillä repsahduksia!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
311
312
313
314
315