Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
454
455
456
457
458
459
460
...
492
493
494
495
>
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
tiistaina, 18. syyskuuta 2012 klo 21:37
Cchili,tiedän tuon hässäkän,mulla on kans kolme lasta joilla kaikilla harrastuksia:jokainen ilta on jonkun tai useamman harrastukset ja koska paikat ovat sen verran kaukana,on muksut kuljetettava. Pahimpina päivinä mä vien ja haen lapsia parin tunnin ajan non stop. Siihen kun lisää että ruokakin on tehtävä plus hevoset hoidettava,voin kertoa että kiirettä riittää. Ja siihen päälle tietysti kaikki muu normiarki eli astianpesut,pyykinpesut,lasten läksyissä auttaminen jne.
Tämän takia mä liikun siis aamulla ennenkuin kukaan on herännyt. Tämän takia myös suunnittelen jo edellisiltana ruuat,mitä syön seuraavana päivänä. Vaatii vähän vaivannäköä,mutta eipä sitä muuten pysty suoriutumaan. Hyviä nopsia ruokia on esim lämmin kuppi keitot,valmiiksi tehdyt salaatit ja sitten välipaloiksi esim pähkinöitä,hedelmiä,rahkaa tms.
Ei muuta kuin koita jaksaa edellisiltana jo tehdä suunnitelma seuraavalle päivälle,tee eväät jos on tarvis jne. Tsemppiä!!
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 12:22
Vau mikä olo on ollut tän aamun. Heräsin superreippaana eilisen välipäivän jälkeen, juoksin salilla 30 min ja tein siihen vielä treenin päälle. Jalat tutisi ulos mennessä mutta kyllä on hyvä mieli!!!
Milanda
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 12:39
Minä siirryn tähän ryhmään 75 kilon tavoittelijoista
. Hei kaikille ja tsemppiä syksyyn!
Eagle
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 09:39
Jotenkin sen jälkeen kun pääsin normaali painoindeksiin, on vähän homma levähtänyt käsistä. Ihan niin kun se BMI25 autuaaksi tekisi. Mutta ei sentään niin, että paino olisi lähtenyt nousuun, mutta ei näillä kahvihuoneen herkuille antautumisilla varmaan paino laskusuunnassakaan ole. Mutta sikses, kohtuudessa olen pysynyt, joten ei kai tähän maailma kaadu. Ehkä rutistan sen viimeisen puoli kiloa tämän kasan tavoitteeseen vielä jossain vaiheessa tätä syksyä
On muuten ihanaa ostaa kaupasta koon 38 housuja ja käyttää kaikkia niitä paitoja, jotka olivat vielä viime keväänä liian lyhyitä
Buffi
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 01:10
Nyt olen lisännyt vähän panoksia ja tämän päivän aikana on syöty
yhteensä 951 kcal.
Nälkä on ollut ja päätä särkenyt, mutta minkäs teet. Paino kun on junnannut nyt niin pitkään jo paikoillaan ja kilojakin tullut lisää, niin pakkohan se on taas alkaa itseään kiusaamaan.. Ei tämä kyllä kivaa ole...
smuut
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 07:42
Mulla taas paino laskee semmoista vauhtia että yritän syödä enemmän. Olen lisäillyt esim. ruisleipää välipalalla jota en ole syönyt viikkoihin. Aamupäivisin huimaa, välillä on päänsärkyä, päivällisen jälkeen on loppupäivän tosi hyvä olo kun saa kunnolla ruokaa. 71.5, maanantaista taas kilo pudotusta! BMI taitaa mennä jo alle 24.
Joku manaili syömiään pasteijoita. Itse olen huomannut että kun ruokavalio on hyvin salaattipainotteinen ja kevyt normaalisti, voi kyllä ihan huoleta syödä silloin tällöin jotain tosi rasvaista ja kaloripitoista ilman että sillä on mitään merkitystä. Tuntuu tekevän hyvää vaan saada joinain päivänä enemmän kaloreita. Olettaen tietysti että yleensä sitä kalorivajetta jää.
Meilläkin on monta lasta, ja suunnittelu on kyllä kaiken alku. Tee ihmeessä jo edellisenä päivänä esim ruokaisaa salaattia valmiiksi, nopeeta ja helppoa. Tai jos on kiire, syö hedelmiä, maitorahkaa, munakasta... Kyllä se siitä!
Putikka
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 08:10
Uuaah. Petin taas omat lupaukseni ja menin puntarille. Oon syönyt nyt 1100-1300 kcal per päivä ja taas aloitin aamuni puolen tunnin juoksulenkillä (5km). Paino oli noussut puoli kiloa. Itku pääsi. Eli vaikka kuinka yritän suhtautua tähän mahdollisimman huolettomasti, niin alkaapa tuo syödä ihmistä, kun mikään ei auta. Iski sellanen vihan aalto että &%¤)¤"# mä en syö tänään kuin 500 kcal. Vaikka tiedän, että ei sekään mikään ratkaisu ole, sitten kun syön taas sen reilu tonnin, kaikki on tullut taas takas.
Eagle
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 09:39
Voi sinuu Putikka. Koitahan nyt jaksella itses kanssa. Joskus tämä on vaan niin hirvittävän vaikeaa
Mulla viikon saldo on -200g. Hitaasti, mutta ah niin epävarmasti
Rhododenron
tiistaina, 25. syyskuuta 2012 klo 21:00
Heippatirallaa!
Yritän nyt opetella ilman merkkailuja tätä elämää... kilot on siinä missä kesäkuussaki, ei tapahdu täälläkään mitään, lohdutuksena Putikalle ja muille kanssataistelijoille. Väsyin ainaiseen ruokien merkkaamiseen kun tiedän jo miten saan syödä suositusvajeilla. Odotan sisukkasti että puntari hievahtaa. Minun ongelma ei ainakaan ole se, että syön liian v ähän.
Buffi
tiistaina, 25. syyskuuta 2012 klo 21:48
Heissan! Täälläkin mennyt överiksi!
Tämän päivän aikana popsittu yhteensä 1562 kcal...
Menin ja ostin Mc Donaldsista Bic Mac aterian, josta tulikin jo yhteensä se 1000 kcal. Sen jälkeen otin jälkkäriksi spice icestä pehmiksen. Kotiin tullessa vetäisin vielä vanukkaan ja pienen karkkiaskin. Nyt iltapalaksi lämmitän maitokaakaota ja otan kaksi ruisleipää.
Onneksi on yhä motivaatio kohdillaan ja voimia jatkaa. Nyt olen ollut hyvinkin laiska ja saamaton. Huomenna on uusi päivä! Tsemppiä muillekin!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
454
455
456
457
458
459
460
...
492
493
494
495
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Onnistumiset
»
Kuinka paljon olet tiputtanut painoa tähän mennessä?
tänään
kello 19:50
Onnistumiset
»
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
tänään
kello 19:48
Onnistumiset
»
-10kg
tänään
kello 19:46
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 19:19