Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
428
429
430
431
432
433
434
...
492
493
494
495
>
Tirpu13
torstaina, 28. kesäkuuta 2012 klo 08:48
Mua ahdistaa...
Oon ollu tosi tiukkana mutta tuntuu ettei mitään tapahdu, puntarilla siis. Peiliin katsoessa luulen että on tapahtunut. Työvaatteet ei kiristä, mutta miksi ei paino laske?
Alkaa oikeasti kohta masentamaan. Tiedän liikkuvani tarpeeksi ja tehokkaasti. Tiedän syöväni suunnilleen oikein. Mitään suuria repsahduksia ei ole. Lihasmassaa on kyllä tullut lisää ja se näkyykin, mutta mitä järkeä siinä on, että on hyvässä kunnossa, lihaksikas ja kaikkien mittapuiden mukaan on ylipainoinen, joka on epäterveellistä..?
Anteeksi valitukseni, tänään vain on huono päivä. Onneksi pääsen kohta salille rehkimään.
Senna57
torstaina, 28. kesäkuuta 2012 klo 09:37
Jaksa vielä hetki, päivä ja viikko. Jos kalorit ovat sopivat ja proteiinit jne kohillaan, niin kyllä se putoo.
Uskoa!
prampusher
torstaina, 28. kesäkuuta 2012 klo 22:44
Jee, paino oli pudonnut kilon kolmessa päivässä juhannusmässäilyjen jälkeen! Enää kaksi kiloa normaalipainoon. Mitenhän malttaisi nyt vaan pysyä dieetissä? Oon syönyt tällä viikolla joka päivä manteleita, cashew-pähkinöitä ja äsken vähän chipsejä ylimääräisenä... Onneksi on määrät pysynyt aika pieninä. Halusini nyt vaan ÄKKIÄ sinne sormaalipainoon, niin voisin vähän relata!
prampusher
torstaina, 28. kesäkuuta 2012 klo 22:46
Tirpu13
: Kuinka paljon sulla on ylipainoa? Jos ei sitä ole kovin paljoa, niin varmasti laihtuminen kestääkin kauan ellet ole ihan nälkäkuurilla...
Eagle
torstaina, 28. kesäkuuta 2012 klo 23:34
Tirpu13
, oletko lisännyt lähiaikoina liikunnan määrää tai tehoa? Ainakin alkuun liikunnan tuntuva lisääminen polttaa kyllä rasvaa, mutta myös kasvattaa lihaksia. Ja lihashan painaa enemmän kuin rasva. Ja vie vähemmän tilaa, joten vaatteet ei enää kiristä. Ja vielä sen lisäksi runsas liikunta kerää lihaksiin nestettä, joka nostaa painoa "todellisesta".
Olen aiemminkin kertonut esimerkin viime vuodelta, kun sain jonkun mystisen liikkumishingun. En muuttanut syömistäni ollenkaan, mutta aloin tekemään kiinteyttäviä jumppaliikkeitä joka toinen päivä puolisen tuntia. Parissa kuukaudessa vyötärönympärys oli pienentynyt 10cm, mutta paino oli samoissa. Mystinen hinku meni ohi, mutta lihaskunto ja ulkonäkö kohentui kummasti
Jos mittanauha on armollisempi kuin vaaka, ota ihmeessä se ainakin rinnalle käyttöön. Se motivoi jatkamaan ja kyllä se vaakakin sieltä perässä tulee. Onhan kuitenkin tärkeämpää se parempi olo ja itseä miellyttävämpi ulkonäkö kuin vaakalukemat
Miususan
Nyt ne lähtee ne läskit, nyt ne lähtee ne läskit kävelemään :)
perjantaina, 29. kesäkuuta 2012 klo 06:32
Perjantaissa mennään ja painokin on laskusuuntainen
Eilen palasin kolmen päivän nutrailun jälkeen taas kaloreille ja kyllä se vaan on niiiiiiiiiiiin niiiiiiiiiiiiin ihanaa saada oikeaa ruokaa
Paino oli aamulla 73.6kg ja normaalipainoon matkaa 2,2kg sinne uskon pääseväni heinäkuun aikana
Tarvittaessa (liittyen kuuden viikon projektiini, joka on siis nyt puolessa välissä) otan vielä nutripäiviä mukaan, mutten enää montaa päivää putkeen, vaan ehkä pari kolme päivää ei ensi, vaan sitä seuraavalla viikolla...
Sinällään projektin tavoite on jo hanskassa, että mekko johon suunnittelin mahtuvani tyttärieni rippipäivänä menee oikein mukavasti päälle, eikä edes kiristä
joten sen puoleen huolta ei ole.
Olen käynyt tässä muutamilla treffeillä viime aikoina ja ainakin näiden miesten silmissä olen näyttänyt hyvältä
No se ei sinällään minulle hirveästi merkitse, sillä minä haluan näyttää hyvältä omissa silmissäni ja ennenkaikkea haluan, että minusta tuntuu hyvältä ja tiedän, että se on silloin, kun paino on siellä 65kilon tuntumassa.
Nyt kohta suuntaan aamukävelylle...
Mukavaa perjantaita ja toivotaan vihdoin sitä auringonpaistettakin
Sokeri-Sissi
perjantaina, 29. kesäkuuta 2012 klo 07:34
Huokaus. Paino taas samoissa lukemissa, mitä se on ollut melkeinpä koko kesäkuun. Nytkö se jumitus sitten alkoi?
Viime yrityskerralla tosiaan paino jumitti puoli vuotta samoissa, jonka jälkeen koko projekti vähän niinkuin jäi. No, jatketaan vaan sinnikkäästi.
Manteli
perjantaina, 29. kesäkuuta 2012 klo 08:28
Olen huomannut täsmälleen saman kuin
Eagle
, vaaka ei palkitse kun liikkuu, mutta kehitys näkyy vaatteissa.
Aloin liikkumaan viime syksynä reilusti enemmän ja paino ei ole pudonnut kuin kolmisen kiloa, mutta olo on hyvä ja vaatteet ei kiristä. Jotkut jopa tippuu päältä, koska laihdun aina ekaksi alaosasta. Yläosassakin on tapahtunut muutoksia, paidat ei kiristä rinnan kohdalta.
Välillä masentaa kun vaaka ei palkitse, mutta sitten jumpan ja ulkoliikunnan tuoma hyvä olo vie eteenpäin.
Kannattaa siis liikkkua, se hyvä olo on tärkeämpää kuin vaa'an lukemat.
prampusher
perjantaina, 29. kesäkuuta 2012 klo 09:30
Misusan
, hih me ollaan vissiin melko täsmälleen samoissa lukemissa!
Otetaanko kilpailu, kumpi päsee ekana normaalipainoon? Mulla se raja on 71,2. Onko sulla sama?
Eagle
perjantaina, 29. kesäkuuta 2012 klo 13:09
Kuvittelin, että sairastelun vuoksi, tai siis syömättömyyden vuoksi pudonnut paino tulee heti takaisin kun taas syön. Tämän viikon (ma-pe) saldo on kuitenkin -200g ja vyötäröltä -1cm. Välitavoitteeseeni reilun parin viikon päähän on siis enää matkaa 500g. Se ei voi jäädä saavuttamatta! Kai...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
428
429
430
431
432