Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 60 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
60 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
239
240
241
242
243
244
245
...
265
266
267
268
>
*MaLa*
tiistaina, 10. heinäkuuta 2012 klo 08:40
Nöppöskä, sama juttu
Pitkään pysyi paino 63,4 kg:ssä, mutta nyt oli noussut 65,4 kiloon
Itseäni saan syyttää, jädee on mennyt melkein päivittäin, viikonloppuna myös kahtena päivänä mieletön määrä muurinpohjalettuja.
Valvomista myös takana, joten ei toivoakaan painon alenemisesta. Salilla käynti ei natsaa ym. ym.
Nyt pitäsi saada jostain motivaatiokipinää tähän loppurutistukseen.
Vinkkejä?
Jiida
tiistaina, 10. heinäkuuta 2012 klo 09:37
En siis ole ainoa, jolla on näitä motivaatio-ongelmia ollut! Painon olen saanut ylös kaikessa yksinkertaisuudessaan herkuilla, joita on mennyt ihan päivittäin. Viikonlopun kakkukierroksen (oli useammat synttärijuhlat) jäljiltä eilen oli niin ällö ja turvonnut olo. Eilen sitten sain tsempattua niin, että syömiset olivat vähän paremmat ja illalla pakotin itseni ottamaan oikein rääkkitreenin! Yhtään ei olisi huvittanut, mutta kyllä se kannatti!!! Tänään ihan toinen olo. Energiaa enemmän, ei niin plösö olo ja lihaksissa se ihana tunne, kun tiedät jotain tehneesi
Vielä kun saisi tämän pidettyä...
satujh.
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 15:34
Uusi 60kg haamurajaan haikaileva ilmoittautuu. Olen 167cm pitkä ja tämän hetkinen painoni on 73kg joten matkaa on 13kg verran.
N-eela
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 16:32
Hei!
Liityin jo tuohon 55kg:n tavoittelijoiden ketjuun, mutta tämä on ensimmäinen välitavoitteeni.
1.7. painoin 65kg, ja tahdon tämän heinäkuun aikana pudottaa yhteensä 5kg. Tänään aamupaino oli 62,8kg eli -2,2kg ja jäljellä vielä 2,8kg.
Lopullinen tavoitepainoni on jossakin 51-55kg:n välimaastossa, olen viimeksi painanut noin vähän 19-vuotiaana joten en tiedä miltä näyttäisin reilu 50-kiloisena kun ei enää ole samanlainen nuoren naisen kroppa. Joten voi olla että 55kg on lopullinen.
Joka tapauksessa havittelen tässä hissukseen rantakuntoa 2013
Onpahan aikaa sitten tämän reippaan alkun jälkeen pudotella 5-9kg lisää ja kiinteytyä.
Olen ihan rapakuntoinen, kilometrin hölkkälenkin jälkeen olin valmis tappamaan itseni
Tsemppiä kaikille!
Muumineito
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 20:13
Pitkästä aikaa huomenna jälleen viikkopunnitus. Viikonloppuna juhlat tiedossa ja syömistä sekä juomista tiedossa
Onneksi punnitus on ennen näitä juhlia ja kuitenkin melkein viikko seuraavaan, että ehtii paino tasaantua
Tuli muuten mieleen, että onko kukaan kokeillut koskaan nuita Velasmooth tai vastaavia hoitoja? Mieli tekisi kokeilla kovasti, mutta en ole varma onko niistä oikeasti hyötyä vai onko enemmän lumevaikutusta? Harmittaa maksaa isoja summia, jos ei käytännössä ole merkitystä ja sitä olen myös miettinyt, että käyköhän ne hoidot kipeää..? kertokaahan jos tiiätte
Muumineito
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 06:02
ja aamupunnitus tehtu; 61,5kg.
satujh.
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 11:32
Tämä on varmasti jotain nestepoistumaa, mutta otan kaiken painon alentuman ilolla vastaan. Aamupaino 70,4kg tämä on jo huomattavasti enemmän oman näköiseni paino, kuin vielä viikonloppuna puntariin iskeytynyt 73,4kg.
Tästä on hyvä jatkaa. Usein olen lopettanut tähän, saatuani "ylimääräisen" turvotuksen katoamaan, mutta tällä kertaa haluan pysyvämpää muutosta, jotain lopullista ja lihaksia velton nahan tilalle
Jiida
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 12:40
Mä olen sinnitellyt poissa vaa´alta, mutta paino on kyllä varmaan tippunut ensi maanantaihin mennessä roimasti! Mulla kun tosiaan nesteet lähtee, niin antaa ihan kivasti motivaatiota painonpudotuksen jatkamiseen. Vatsan seutu on nyt jo kaventunut niin selvästi, että tulee heti pajon mukavampi olo. Ja varmaan mukava mennä ensi maanantaina vaa´alle tän viimisen 70 kg lukeman jälkeen
Tällä viikolla olen melkein joka päivä liikkunut, keskiviikkona oli taukopäivä. Tänään olisi suunnitelmissa käydä heittämässä vähintään 1,5 tunnin lenkki kävellen/hölkäten, kun satun olemaan menossa paikkaan, jossa erittäin hyvät pururadat ja urheilukenttä!
Stiina1
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 13:02
Mulla nyt paino tauon jälkeen kääntynyt laskuun, tänään oli 63,2 kg. Kohta on tippunut 10 kg vuodenvaihteesta ja tähtään siihen kuuteenkymppiin. Olsi hienoo, jos pääsin viitosella alkavaan lukuun. Minulla tahti ei ole kiireinen, sillä olen yli viisikymppinen enkä halua pikalaihdutuksella rupsahtaa vanhan ja sairaan näköiseksi.
Yritän myös saada elintapojani viilattua pysyvästi terveellisempään suuntaan.Herkuista en ole päässyt kokonaan eroon, mutta vähentänyt määrää. Karkkia ostan joskus pienen pussin tai suklaapatukan, kun makean himo iskee. Melkein päivittäin syön jonkun pienen pullan tai ainakin keksin kahvin kanssa, jäätelöä harvemmin. Siideriä tms. en voi ottaa kuin yhden, korkeintaan kaksi, kun jo rupeaa turvottamaan ja tulee äklö olo. Joskus otan lasillisen punaviiniä tai roseeta.
kitemiu
sunnuntaina, 15. heinäkuuta 2012 klo 13:34
Täällä aamupaino 64,2kg. Kävi jo 63,8, mutta tämä nyt on tämmöstä normaalia painonvaihtelua, joten no stress.. Mä tavoittelen kiinteän näköistä kroppaa, ja sellasta, josta näkis että on muutakin kun ns. laihaläski..eli laiha mutta löysä kroppa. Odottelen, että semmonen about 60kg ois hyvä kun nyt tiristellään läskiä, ja jos sitte sais kehitettyä sen jälkeen tota lihaakin
Sivu:
<
1
2
3
4
...
239
240
241
242
243