Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> -20 kg Kesäkuun 2012 mennessä!!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-20 kg Kesäkuun 2012 mennessä!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54
55
56
...
58
59
60
61
>
samira 68
perjantaina, 9. maaliskuuta 2012 klo 17:41
Heips! Tein tuossa uuden tickerin ja uuden suunnitelman.
Paino on tosiaan noussut siitä kun aloitin, mutta nyt yritän sinnikkäästi uudelleen.
Tuo 93 kg tuntui aika hyvältä aikanaan ja ajattelin lähteä ensin sitä tavoittelemaan. Missään tapauksessa 20 kg kesäkuuhun ei ole kohdallani enää realistinen tavoite.
Minulla on niitä sovittamatta ostettuja farkkuja vino pino
Nappi vaan paennut 10 cm etäisyydelle. 98 kiloisena todennäköisesti alkaa mahtumaan jokuset ja 93 kg osa jo lököttää.
Kauhistuin lauantaina ostamani kevät takin kokoa 48/50. Olen tottunut kuitenkin kokoon 44.
En halua enää vaateostoksille. Laitan rahaa säästöön ja palkitsen itseni 17.5 kilon kuluttua kunnon shoppailu kierroksella. Sitä odotellessa
Ärriette
Don't think too much, just breathe.
lauantaina, 10. maaliskuuta 2012 klo 11:45
Haha, multa oli viime viikosta pudonnut... rumpujen pärinää... SATA GRAMMAA! Voi jööses! No oon tyyytyväinen, että edes se, mutta hei oikeesti voisko nyt lähteä vähän enempi. Mikä mättäääh... No on kyllä herkutellut ja syönyt vähän huonosti. Sehän siinä mättää, eikä mikään muu.
Nyt on tasan 9 kiloa lähtenyt siitä kun aloitin. Laskeskeli että viikko tasolla se tekee sit noin 350 g/viikko, että toisaalta onhan se aika hyvin. Jospa nyt uuteen laskuun vaan sitten. Taas vaan kotipuolessa käymässä ja täällä ruokailut ihan päin helvettiä. Oikeesti olen huolissani että nuo porukat kupsahtaa sydänkohtaukseen minä hetkenä hyvänsä voinsa ja oivariininsa kanssa. Jösses. Mutta yritäpä sitä kuopuksena muka mitään sanoa. Pöh.
Mä just tilasin kauheen kasan vaatteita ellokselta. Toivon että sieltä löytyis jotain kivoja ja ehkä jotain tsemppari vaatteitakin
Toukokuu in my mind <3 Nyt yritän että saisin 3.4 kiloa pois ennen toukokuuta. Sitten painaisin sen 110 kg.
Pieniä askelia, mutta toivottavasti pysyviä!
Hyvää viikonloppua <3
Blogia löytyy osoitteesta:
http://adri.blogit.fi
samira 68
lauantaina, 10. maaliskuuta 2012 klo 12:25
Heips ! Waude ärriette 9 kg on paljon ONNITTELUT
Mielestäni 350g viikkoa kohden on oikein hyvä. Lopputulos varmasti pysyvämpi näin.
Jos aiempia onnistuneita painonhallinta yrityksiäni muistelen, niin kyllä tuossa 10 kg vaiheilla painonlasku hidastuu, mutta onneksi ei lopu
Hiljaa hyvää tulee
Sama ongelma omien vanhempieni kanssa. Oivariiniä, voita, pun maitoa, rasvaista juustoa jne. Arkiruokaan lorautellaan kermoja ja juustoja.Juustolla jopa ehkäisevät kalsiumin puutosta
Ihan kuin isän sepelvaltimotauti olisi pysähtynyt ohitusleikkaukseen. Tsemppari vaatteet piristää kummasti
Mieleni tekisi käydä puntarissa, mutta sinnittelen vastaan ei kannata ottaa riskiä. Hyvin mennyt viisi päivää. Maanantai aamuna sitten nähdään, mitä on tapahtunut. Mamma 70 terästi tuota uuden maanantain mahdollisuutta
Kiitos siittä
-Hande-
kilo kilolta normaaliin painoon ;)
maanantaina, 12. maaliskuuta 2012 klo 12:35
Hei pitkästä aikaa!
En ole hetkeen täällä käynyt, kun painon pudotuksessa tuli takapakkia, mutta nyt olen saanut itseni ruotuun ja homma luistaa jälleen
Olen kaikkiaan pudottanut tänä vuonna painoa 148,1 > 142,2 eli -5,9 kiloa. 20 kilon tavoitteeseen on siis vielä matkaa ja voi olla ja aika todennäköisesti onkin, että en saavuta sitä kesään mennessä. En kuitenkaan jaksa masentua asiasta, koska pääasiahan on, että paino tippuu meni siihen kuinka paljon tahansa aikaa
Toivottavasti teillä on mennyt hyvin ja tsemppiä jatkoon
Pituus 186 cm
samira 68
maanantaina, 12. maaliskuuta 2012 klo 20:39
Hei ! Takapakit kuuluu tähän lajiin
Hyvä että taas homma pelittää.
Sain sammakkoni ottamaan loikan - 1,5 kg edestä
1300-1500 kcl välille jäänyt syömiset ja pallukat muistaakseni kolmena päivänä aivan vihreät.
Jos nyt vihdoin pääsen alkuun
Missähän mamma 70 ja muut on
Kattinen
maanantaina, 12. maaliskuuta 2012 klo 20:46
...Voisin tupsahtaa mukaan tänne
tammikuun puolesta välistä tippunut se mikä tickerissä nakottaa...en nyt tiedä et onnaako ihan -20kg kesään mennessä, mutta ainahan sitä voi yrittää
samira 68
tiistaina, 13. maaliskuuta 2012 klo 17:50
Heips ! Tervetuloa kattinen joukkoon
Ainahan voi yrittää ja ottaa jatkoajan
Itse kullekkin tulee aikoja, ettei oikein jaksa innostua, mutta kaikkea aikansa ja siittä se taas lähtee
Joo, kyllä se 1,5 kg viikossa hujahti, mutta on mistä lähteä. Entiseen aikaan olis pudonnut enemmänkin, mutta nyt eri juttu. Ei se kaikki ihraa ole kyllä nestettä myös. Eka viikko on tietty poikkeus ja sit tasaantuu. Tämähän oli mun ensimmäinen onnostunut viikko täällä
Mamma 70 on onnistunut hienosti 1/2 kg on oikein hyvin.
Ärriette
Don't think too much, just breathe.
tiistaina, 13. maaliskuuta 2012 klo 21:13
Meikäläinen antoi itselleen sunnuntaina vetää niin kauheet överit ruuan kanssa ettei mitään määrää. Ja johan helpotti. Oli meinaan paha olo enkä edes saanut siitä mitään sen suurempaa tyydytystä.
Joten nyt repsahdin oikein luvan kanssa ja nyt uuteen nousuun, siis laskuun. Tänään kyllä ruokailut päin pyllyä kun syönyt sellasiai välipaloja oikeastaan koko päivän kun on ollut niin kiirettä ettei ehtinyt ruokaa tekemään. Alkuviikko aina paha kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttä kun pyrin käymään kerran viikossa kaupassa etteit ulisi ostettua turhaa ruokaa kaappeihin.
Mutta maanataina piloxingissa mäiskin mielikuvissani poikaystäväni työnantajaa joka iloisesti tervehti puhelimessa " are you still fat?!" voi *** *** *, en sanonut sitten mitään. Tänään lyllersin urheasti liukkautta vastaan lenkillä. Huomenna tarkoitus tarpoa sellanen 3-4 km hakemaan autoa hoitopaikast.a Ja sitten on kin torstai ja bodypump!
Eli liikunan pitäisi olla kohdallaan, mutta ruokailu jää nähtäväksi.
Tsemppiä kaikille ja uudet tervetuloa mukaan <3
-Ärri-
Blogia löytyy osoitteesta:
http://adri.blogit.fi
Hansutti
tiistaina, 13. maaliskuuta 2012 klo 22:23
Täällä ei tapahdu minkäänlaista edistystä - pikemminkin päinvastoin, muttei onneksi kauhean pahasti. Lomalla ei tullut punnittua, liikuttua eikä mietityä saati sitten merkkailtua syömisiä.
Tulin taas hakemaan näistä keskusteluista lisämotivaatiota, kun oma on niin kovin huteralla pohjalla. Ja ilmeisesti sitä löytyi, koska enää loppuviikko ilman suklaata ei tunnu aivan mahdottomalta ajatukselta. (Juurihan sitä tulikin levyllinen vedettyä.)
Ruokapäiväkirjan taidan kuitenkin jättää vielä tällä viikolla rauhaan, katsotaan nyt miten sujuu ilman. Tietoa luulisi olevan jo kohtalaisesti, mutta vielä kun saisi teorian toteutumaan käytännössä.
Kuten
mamma70
tuolla aikaisemmin sanoi, uusi viikko on taas uusi mahdollisuus. Miten ihanan lohdullinen ajatus! Tästä sitä taas lähdetään.
samira 68
keskiviikkona, 14. maaliskuuta 2012 klo 19:31
Hei ! Se on juuri niin kuin mamma 70 kiteytti
Kannattaa muistaa uuden viikon mahdollisuus. Itse olen roikkunut täällä vaikka kuinka kauan. Kaikki mitä meni tuli korkojen kans takaisin.
Vasta nyt se ensimmäinen hyvä viikko takana ja toinen alussa. Kävin kans lakuhyrriä jokusen napostelemassa, mutta en tunne niistä huonoa omaatuntoa kyllä namipäivä saa kerran viikossa ollakkin
Ruokapäiväkirjan olen itse pitänyt erittäin hyvänä, sillä joskus saattaa tuntua että on syönyt yli suositusten, vaikka ei olisikaan. Pysyy kartalla kun faktat selvillä syömisistä ja voi iltaa kohden keventää jos päivällä mussuttanut enemmän.
Tsemppiä meille jokaiselle
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53