Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> -20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17
18
19
20
...
31
32
33
34
>
Onnitar1
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 08:55
Mä olen ihan kateudesta vihreänä sulle Minzu!!! Aivan mahtavalta kuulostaa tuo sinun pudotus, toivottavasti sujuu ruokailutkin hyvin
Mäkin tahtoisin uuden takin, mutta kun käsivarret ei koskaan mahdu niiden kivojen takkien hihoihin
Mutta hyvillä mielin tässä silti mennään, sain tänä aamuna ekaa kertaa puoleen vuoteen mun vanhat lempparihousut ihan ylös asti ja vetskarikin meni kiinni. Vielä pari kiloa niin lakkaa toi maha vielä inhottavasti roikkumasta siinä housunkauluksen päällä. Oli kyllä innostava motivaattori tälle päivälle! Vaatteet kun yleensä tuppaavat lähinnä masentamaan, ainakin mua....
-Hande-
Muista olla ystävä itsellesi
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 11:02
Kiva juttu Onnitar1
Se on kieltämättä aivan mahtavaa, kun huomaa mahtuvan pienempiin vaatteisiin ja saati sitten, niihin omiin vanhoihin lemppareihin
Miullakin on tänään ilonpäivä, vaaka lukema aamulla 139,8 kg
Goodbye 140 kg, painoa on lähtenyt kesäkuun aikana 3,5kg kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Mahtava fiilis
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 11:21 muokkaaja: -Hande- »
Pituus 186 cm
hopeakeiju83
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 12:36
Jees
Todella mukava lukea näitä onnistumisen kokemuksia täällä
Kannustaa omaan epätoivoiseen suossa ryömimiseen painon suhteen.
Nyt toivon että pystyn olemaan kiloklubissa yhtä soittoa tuohon vuoden loppuun asti. Aiemmin ollut tosi hyviä pudotuksia 3-4 viikon ajan kiloklubissa, sitten on iskeny jotain kriisiä tai tullu aika hankala vaihe elämässä, niin on jäänyt tänne päivittely ja kirjoittaminen pois.
Mutta nyt, elämässäni on sellainen vaihe, että on ainakin seuraava vuosi enemmän aikaa itselleni , harjoittelulle ja syömisten seuraamisille
Hyvällä tiellä kohti 365 päivän tavoitetta ensi tammikuussa
samira 68
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 21:15
Moi !
Haluaisin tusauttaa kans vaakani taivaan tuuliin
Mahtava kuva Hande
En ole viikkoon käynyt kiloklubin sivuilla. Homma mennyt läskiksi itselläni. Onneksi sentään teillä menee paremmin.
Yritän tästä taas kerätä itseäni kokoon. Olen vaan niin pettynyt itseeni. Miksi annan tunteiden viedä itseni ruokakaapille
Oli niin tarkoituksena saada itseni keventyyn kesän aikana ja palata koulun penkille keveämpänä. Ei hyvältä näytä
-Hande-
Muista olla ystävä itsellesi
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 02:05
Itselläni oli samankaltaiset suunnitelmat
samira 68
, että kesällä kevennetään ja syksyllä mennään kouluun kevyempänä. Miullakin on ollut paljon haasteita tunnesyömisen kanssa ja ymmärrän pettymyksesi. Miun pahin tunnesyömisen kohde on suklaa ja pystyn helposti tuhoamaan levyllisen vartissa.
Mie oon yrittänyt opetella "lukemaan" itseni paremmin eli oon yrittänyt selvittää, mikä ajaa mut tunnesyömään ja ahmimaan... vieläkään en ole selvillä vesillä asian suhteen, mutta olen tehnyt muutoksia mielestäni parempaan suuntaan, esim. hirveän suklaa himon yllättäessä huonoina päivinä (miulla on oikeesti pahoja vieroitusoireita suklaan takia) oon ostanut pienen suklaa vanukkaan levyn tilalle ja annan itselleni luvan syödä sen, koska vanukkaassa on huomattavasti vähemmin kaloreita kuin suklaassa...Et jos ei heti pääse eroon tunnesyömisestä, kannattaa korvata syömiset vähäkalorisilla ruuilla, mutta pitemmän päälle se ei toimi, asiaan pitää löytyä syy, ratkaisu ja täysin toisenlainen lopputulos ilman ruokaa
Pituus 186 cm
Toujours
22.1.12-- 99.6kg 17.3.12-- 96.8kg 19.9.12-- 93.2kg 19.01.13-- 87.7kg 15.04.13-- 85.9kg 18.06.13-- 82.2kg
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 08:29
samira68
Itsellä oli sama ongelma ollu viimeiset kaksi vuotta mutta tänä vuonna alkoi tulla muutoksia, en tiedä johtuuko siitä että stressi on alkanu helpottaa vai että aloin kirjoittaa tunnepäiväkirjaa uudelleen vai että lakkasin syyllistämästä ahmimistani, että elämäntilanne on sellainen että välillä on vaan nollattava tilanne.
Ja se suklaantuska ei kyllä koskaan häviä, aina kaupassa tulee että nyt hitto minä tarviin ja minä ostan. Nykyään vaan unohdan ostaa
Nytkin on tuskaa kun itse syön puuroa ja lapset syö Paula-suklaavanukasta, miten se tuoksuu ihanalta ja miltä se näyttää niin suklaista ja pehmeää
Ja yksi minkä olen huomannut auttavan, niin yritän olla ajattelematta aikatavoitetta vaikka tässä sellainen onkin siis mutta kun se tuo turhaa stressiä mikä sitten sotkee elämänmuutoksen opettelua. Sitten sitä huomaa vuoden vikana päivänä et ups, olenkin 20kiloa laihempi.
Osaisinpa auttaa ja sanoa sen ihmeen miten pääsin suklaalevy kahdesti päivässä-olemuksesta tähän olotilaan jossa onnistun enimmän ajan kuukaudesta hillitsemään himojani.
Minzu
12.3.2012 121,5kg 12.9.2012 93,7kg 13.5.2013 105,0kg
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 08:31
Onnitar1
Tosi hieno lukea näitä kun vaatteista voi tulla hyväkin mieli
Motivoi jatkamaan kun sen muutoksen konkreettisesti huomaa muuallakin kuin vaa'an lukemassa
-Hande-
Onnea uudelle kymmenlukemalle!! se on aina yhtä hienoa vaihtaa kymmentä
Ja tosi hyvin sulla on kesäkuussa kyllä paino tippunut! Tässä vaiheessa varmasti vanukas on parempi vaihtoehto kuin kokonainen suklaalevy, siitä vanukkaasta voi lähteä tinkimään vaikka sitten kun on pudottelemassa viimeisiä kiloja. Minä en ainakaan ihan kokonaan ilman herkkuja ala elämään näin se vaan on. Määrällisesti ne herkut vaan tulevat poikkeamaa edellisistä herkutteluista varmasti paljonkin.
Mun kesän suunnitelma on pitää paino nyt tässä mihin sen nutraamalla sain ja jos putoaa niin se on jo iso plussa! Elimistö varmasti pitkästä nutrikuurista sekaisin kun nyt alkoi taas tulla sitä normaalia ravintoa. Syyskuussa vasta huolestun jos ei jotain ala painossa tapahtumaan. Kiloklubiin merkkailen nyt syömiseni kiltisti ylös.
Eilisen kalorit n.1500kcal eli alkaa olla ihan hyvällä tasolla
Eniten yllätyin vaa'alla tänään aamulla kun paino oli mennyt 100g alaspäin! No, katsellaan eteenpäin miltä alkaa näyttämään
http://minzun-oma.blogspot.fi/
Ututyttö
25.5.12 87,9 kg 25.7.12 82,0 kg 25.8.12 80,5 kg 25.9.12 78,4 kg
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 13:14
Mä sain vihdoinkin vaa'an näyttämään alle 84 kg! Pieni saavutus noin painoni näkökulmasta, mutta iso saavutus omalle mielelle. Viikko sitten paino oli 84,2 kg, mutta välillä itseaiheutetusti käytiin jo 85 kg lukemissa ja nyt sitten tänään vihdoin 83,7 kg. Jee!
Se on mukavaa, että huomaan painonpudotuksen suoraan peiliin katsomalla: kaksoisleukani on pienentynyt. Ja se jos mikä on ihanaa, sillä iso kaksoisleukani ärsytti vielä kuukausi sitten minua aivan suunnattomasti. Nyt se on huomattavasti siedettävämpi. En malta ajatella, mitä se onkaan sitten vielä viiden kilon lähdettyä pois...
Jussi mennään siis edelleen tiukalla laihdutuslinjalla. Ei suunnitelmissa minkään suuntaista poikkeamaa, koska ei ole mitään juhannusjuhlintaakaan onneksi tiedossa. Maltan odottaa ensi juhannukseen juhlintojen kanssa. Laihdutus motivoi nyt eniten
Leppaäkerttu
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 16:37
Täältä tullaan kohtalontoverit. Yksin on tosi vaikea vääntää näiden kertyneiden kilosten kanssa. 160 cm pätkä 89 kg leveä että näillä mennään.
Lapset on nyt isohkoja ja mami vois nyt pistää sitä monoa toisen perään että edes joskus olisi se ihana mami. Eikä aina se takakireä pyöränrengas joka natisee joka vaiheessa.
hopeakeiju83
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 17:25
Alkulukema sunnuntaina 17.6.2012 mitattuna 124,7 kg
Keskiviikko 20.6.2012
121,5 kg eli - 3,2 kg
Tavoitteena siis -20kg 31.12. mennessä, eli 104,7 kg
No niin ,tää on taas tällaista alkunesteiden lähtemistä, mutta on olo ollutkin parempi jo ja energisempi.
Hyvällä tiellä kohti 365 päivän tavoitetta ensi tammikuussa
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17