Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 130 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
130 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
23
24
25
26
27
28
29
...
56
57
58
59
>
Altomare
1.10.2012 138kg, 18.2.2013 117,8kg
torstaina, 14. kesäkuuta 2012 klo 17:30
Voi Peutsi, ei mee hyvin täälläkään
Sorruin viime viikonloppuna mässäilemään ja sillä tiellä ollaan. Puntarilla en oo pariin päivään käyny
Niiiin ärsyttävää. Ja masentavaa.
Huomenna on taas uusi aamu. Ja torilla on varmaan ihan kohta mansikoita.. Ja mulla alko just loma!!!!! Ei täs auta kun piristyä
Dilledoong
Positiivista minäkuvaa etsimässä...
sunnuntaina, 17. kesäkuuta 2012 klo 23:40
Kesä ja patiot ei tee hyvää kurveille. Eikä kyllä viimeisin stressaavan kiireinen talvikaan. Repsahdin paaahasti ja paino pääsi nousemaan roimasti. Nyt 147 kg. Hyhhyh... Täytyy alkaa taas vahtia itseänsä. Kumma homma kun ei tuo pitkäjänteinen elämäntaparemontti onnistu. Tämmöstä jojoilua pöh....
Liikeri
maanantaina, 18. kesäkuuta 2012 klo 22:34
Olen tänään vasta aloittanut täällä kiloklubissa, painan nyt 178.1kg ja olin ihan onnessani, kun löysin täältä muitakin vähän enemmän lihavia. Tai siis en mä ole onnellinen, että ihmisillä on ylipainoa, mutta siitä että on edes vähän mun tilannetta sivuavaa keskustelua.
Mulla menee aikaa, kun pääsen tohon 130kg, mutta mulla on hirmuinen kasa sen painoisena sopineita vaatteita, joita haluan vielä käyttää.
Tsemppiä kaikille painonpudotukseen!
Ianthe
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 03:50
en mä olekaa ainoa jolta kestää päästä 130een.. 173 kg nyt.
zola
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 15:51
Lanthe ja Liikeri, tervetuloa (tai no en tiedä ootko Lanthe uusi?) mulla aloituskilot 163 eli aika samoissa oon ollut. Aikaa menee mutta kunhan jaksaa olla luovuttamatta lipsumisista ja jumituksesta huolimatta niin lopulta se tippuminen tapahtuu huomaamatta
(T:just mietin että kuinka pitkä lanthe oikein on kun meillä sama bmi kunnes tajusin että ei se bmi enää ole sama kuin aluksi
)
http://hajoitajahallitse.blogspot.fi
LAIHDUTUS/treeni/elämäntapablogi
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
tiistaina, 19. kesäkuuta 2012 klo 18:53
Liikeri ja lanthe, samoista lukemista täälläkin on aloitettu eli tasan tarkkaan tiedetään mitä se on kun tuosta tilanteesta lähtee pudottamaan
mutta, hissuksiin se siitä tippuu, täällä on nyt nyitty yli vuoden että sain viimeiset 6 kiloa suunnilleen pois ja pääsin alle 120, eli nykii nykii mutta kyllä se aina välillä nytkähtää. Tuota ennen meni parisen vuotta aikaisempien kilojen tiputteluun.
Tsemppiä ja päivä kerrallaan, joka aamu on uusi alku
hiiva69
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 11:05
Hei,
hiiva täällä turpoilee, vaaka ei riitä kiloihin (135kg raja) eli en yhtään tiedä missä mennään... kevät ollut hankalaa aikaa, kolme antibioottikuuria ja syyksi löytyi sitten kuumeeton keuhkokuume jota vielä parantelen, eli liikkuminen ei ole onnistunut lainakaan kun tulee heti hiki selkään kun kävelee työpaikalle autoparkista
Mutta mutta, josko taas tuoreet kasvikset ja hedelmät innostaisivat sitää kautta keventämään vähän, hieno on lukea teidän onnistumisistanne! kaikki pudonnut on aina jees!!!
Leppoisaa juhannusta, hiiva
Liikeri
keskiviikkona, 20. kesäkuuta 2012 klo 11:50
Tosi hienot pudotukset teillä Zola ja Kirnauskis, onnitttelut!
Niin kai se pitää sitten ajatella, että kilo kerrallaan tässä mennään, oli se aloituspaino mikä tahansa. Mua vaivaa reippaan lapsellinen alkuvaiheen ketutus, miksi mä en muka voi syödä puolta kiloa suklaata päivässä ja silti olla lihomatta, yhyy...
vaikka en ole tosiaan millään superniukalla ihmedieetillä, niin jostain tuolta sisäinen muutosvastarinta vaan karjuu vastalauseita
Rentoa ja mukavaa juhannusta kaikille, toivoopi Liikeri
Dilledoong
Positiivista minäkuvaa etsimässä...
perjantaina, 22. kesäkuuta 2012 klo 13:08
Paino nyt parissa viikossa tippunut muutaman kilon. Ihan ok tulos, joten toivon ettei nyt viikonloppuna repsahtaisi tirpomaan siideriä siinä rasvamakkaran mättämisen ohella.
-
Se on jännä ku juhannusgrilliherkkuja voisi loihtia niin paljon keveämpiäkin, ja silti sitä aina pitää syödä vähintään kolme niitä reilun 200 kcalorin makkaraa. hyvin maustettuina kesäkurpitsat ja maissit ovat vähintään yhtä maukkaita! Ja vaihdoin jopa ne raskaimmat hiillosmakkarat Kevyt Kalkkunamakkaraan, joka on kans hyvää.
Tänään muistelin viime vuoden juhannusta kun suvun teinit heittelivät niityllä kärrynpyöriä. Ite en ole ikinä osannut/uskaltanut. Mutta perhana. Jos ikinä pääsen inhimillisiin lukemiin täältä reilusta 146-kilosta, niin MINÄ OPETTELEN KÄRRYNPYÖRÄN ja siitä lähtien aina liikun volteilla paikasta toiseen
DD
Liikeri: mä niin tiedän tuon alkuvaiheen ketutuksen, joka ei suinkaan kadonnut kohdallani. Haluaisin vieläkin, että kaikki tapahtuu just sillon ku minä haluan, vain sen takia että tahto on kova, ja sitten ärsyttää ku kilot tippuu niin hitaasti jos ollenkaan.
Mutta eiköhän tästä nousta - tai siis laihduta.
Kaunista Juhannusta teille!
Altomare
1.10.2012 138kg, 18.2.2013 117,8kg
sunnuntaina, 24. kesäkuuta 2012 klo 10:53
Heippa kaikille ja tervetuloa uusille
Lomatunnelmissa ollaan, puntarilla en ole uskaltanut yli viikkoon käydä... Mutta päätin, että nyt lepäillään ja kerätään voimia hyvällä omallatunnolla!!!
Kävelyllä olen käynyt ihanissa järvenrantamaisemissa. Yläkroppakin saa liikettä, kun huitoo hyttysiä askelten tahtiin
Mansikoita olen ostanut torilta ainakin kolmasti, vaikka maksavatkin vielä mansikoita.... Mutta sama raha ois kyllä itse asiassa mennyt moneen kertaan karkkipusseihinkin...
Ihania kesäpäiviä meille kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4
...
23
24
25
26
27
28
29
...
56
57
58
59
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
tänään
kello 19:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
tänään
kello 19:41
Vertaisryhmät
»
85 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 19:38
Liikunta
»
Miten treenata vyötärönympärys terveelliseksi?
tänään
kello 19:30
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 19:28
Rekisteröidy