Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 130 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
130 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
18
19
20
21
22
23
24
25
>
ToivoaTäynnä
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 09:35
Tervetuloa mukaan Kristiina71! Jos olet 71 syntynyt, niin ollaan sitten saman ikäisiä
Mulla taitaa olla tavoite kalorimäärä joku 1850 hujakoilla, mutta syön keskimäärin 2200-2600 kaloria päivässä ja paino putoaa hyvin ainakin nyt alussa
Vajeen tähtään noin 500-800 välillä. Olen huomannut, että siinä välillä kun syön, niin kroppa ei mene niin herkästi säästöliekille ja aineenvaihdunta pelaa hyvin
Huomenna olis virallinen puntaripäivä, tänään kävin kyllä välilukeman ottamassa, niin näytti 165,2 kg. Miinusta on siis 700 g viime sunnuntaista. Mutta huomenna katson vielä uudestaan
Nyt työmaalle pariksi tunniksi ja sen jälkeen yritän ainakin saada itseni pienelle happihyppelylle. Sais selkään vähän liikettä, kun vihottelee iskias edelleen.
Oikein reipasta viikonloppua kaikille!
blondie79
pienikin miinus on plussaa!
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 15:09
Vaaka sai synninpäästön... Viimeviikkoisen +900g sijaan tälläviikolla oli -1200g
Eli se plussa oli onneks turvotusta.
Mä syön edelleen liikaa, kattelin tossa kalorikeskustelun innoittamana, että vetelen 2000-2600kcal päivässä helposti. Kahvittelupäivinä menee vieläkin lähemmäs 3000kcal... Onneks näilläkin kaloreilla putoaa se 100g viikossa
Eli hiljaa hyvä tulee. Toivottavasti.
Salilla on tullu käytyä nyt vaan 2krt/vk, kun tuntuu, ettei aika anna myöden. Ja kevätväsymys on kaatumassa päälle
Siis mä voisin vaan nukkua ja nukkua, mutta toivottavasti tääkin tästä helpottaa, vaikka nyt kyllä tuntuu, ettei jaksais sängystä nousta, saatika, että nenänsä pistäis ulos ovesta...
Äsken tuli vedettyä taas iso satsi makaroonia lasten kanssa, joten nyt sitä kai ois pakko lähtee kauppaan, kun täydellä mahalla ei ehkä tuu niin paljoa herkkuherätteitä... Pirteämpää alkanutta viikkoa kaikille
ahmiainen
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 07:08
Hei!
Olen iloinen. Vaikka en koe nyt olleeni tiukalla kuurilla vaan tosiaan elämäntapaemontissa niin paino on kuitenkin hiukan laskenut. Tälläistä tahtia vois olla joskus parin vuoden päästä ostoksilla normaalissa vaatekaupassa. Liikunta on henkisesti tärkeä juttu. Ostin kotiinkin jumppapallon, että tulis noita vatsalihaksia huollettua. Ne on venyneet kovaksi palloksi tohon rasvojen päälle...tai miten sen selittäisi. Mahaa on niin paljon, että siitö on sekä roikkumiaan että pömpöttämään. Alkaa kyllä jo nyt olla aikamoinen haaste, mutta kävellä jaksaa paljon paljon paremmin.
hiiva69
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 16:02
Hyvä te kaikki!!!!!
Upeita naisia, kaikilla laskusuunta!
Oli hauska lukea toto juustokeskustelua, minä harrastan Oltermannia 9% ja sitten aika usein valkohomejuustoa.... se on mun herkku suklaan lisäksi.
ymmärrän ahmiainen sinua, minulla on pallo jonka alla on aikamoinen roikko, ja sitten se vielä aina aika ajoin ärtyy iho siitä taitekohdasta, onko muita vinkkejä kun laittaa puhtaalle iholle perunajauhoja?
onneksi alkaa päivä pitentyä,
tsemppiä naiset!
hiiva
vuorenkilpi
"Toivon sen verran murhetta, ettet sorra heikkoa ja sen verran rakkautta, että tiedät milloin vaieta". Vesa-Matti Loirin sanoin.
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 14:35
Sinkkivoide on tosi hyvää...
bellabella
Olen kaunis, olen rohkea, olen vapaa - syntynyt voittamaan!
perjantaina, 2. maaliskuuta 2012 klo 07:24
Voisinpa tännekin tulla.
Ensimmäisenä välitavoitteenani on siis 130 kg. Eiköhän se kohta tule vastaan. Kiloklubin mukaan onnistuu neljässä viikossa.
enkerro
perjantaina, 2. maaliskuuta 2012 klo 07:57
Täällä on päällä jumi
Ei uskoisi että voi tulla jumi kun painoa on päälle 130kg
mutta niin vaan jumittaa. Vajeet on suositellut ja niiden mukaan pitäisi tippua noin kilon viikkovauhtia mutta ei niin ei. Tippuisi edes mutta kun ei, junnaa vaan samassa. Alkaa epätoivo iskeä.
Sanokaa rakkaat kanssalaihduttajat että se paino lopulta putoaa kun vajetta tulee, putoaahan?
ToivoaTäynnä
perjantaina, 2. maaliskuuta 2012 klo 12:11
Enkerro: Kyllä se paino putoaa, usko pois
Mä laihdutin pari vuotta sitten 25 kg yhdeksässä kuukaudessa ja tais siihen pätkään tulla ainakin 3 jumivaihetta. Pisin tais kestää 5 viikkoa vaikka vajetta olikin ihan kivasti ja pallukat vihersi. Mutta sitten sen jumin jälkeen putosi ihan huimalla tahdilla pari-kolme viikkoa
Että kannattaa sinnitellä kuitenkin
Mulla jumii ainakin sillon kun olen lääkekuurilla (tulehduskipulääke ja on niitä muitakin), naisten viikot kerää nestettä, lisääntynyt tai rankka liikunta, suolainen ruoka (esim makkararuuat, tulee piilosuolaa) jne.
Joskus auttaa sellainen, että syöt kulutuksen verran joku päivä. Keho saa vähän reilummin ruokaa ja unohtaa, että pitää jumittaa
Paino voi hetkellisesti noustakin sen myötä, mutta sitten hypähtää taas alas.
Tervetuloa BellaBella!
Mulla on itelläkin ollut hiukka niukat pudotukset viimeisinä kolmena viikkona. 3,5 viikkoa meni ja tulos -1 kilo
Vajeet on ok, että siitä ei ole kiinni, mutta näitä suvantovaiheita tulee aina silloin tällöin. Onneksi olen oppinut, että ne myös menevät ohi ja sitten tulee huima alamäki aina jumin jälkeen.
Paino oli viime punnaripäivänä 164,9 kg ja miinusta on yhteensä vuoden alusta 7,8 kg. 10 kg pudotus on toiveissa tän kuun loppuun mennessä!
Peutsi
sunnuntaina, 4. maaliskuuta 2012 klo 19:55
Ja uusi 130 tavoittelija ilmoittautuu. 152 on lähdetty vuoden alussa ja nyt kun aamulla kävin niin 142,8 näytti vaaka. Ensimmäinen kymppi paukkuu kohta
Tuo 152 on suurin paino missä olen koskaan ollut. Olen alle 3kymppinen nainen jota painon pudotuksessa ajaa eteenpäin hyvä olo, raskautumistoive ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta aiheutuneet ongelmat.
Peutsi
maanantaina, 12. maaliskuuta 2012 klo 18:53
Onko kaikki muut jo 130 alittaneet, että yksikseenkö täällä saa pulista
Sivu:
<
1
2
3
4
...
18
19