Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> vartalotyyppi
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
vartalotyyppi
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>
mulindsni
Jos tarkoituksenani olisi olla laiskiainen, olisin syntynyt sellaisena
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 19:48
Hei,
nyt tarvitsisin neuvoa. Olen aina aatellut olevani tyypiltäni tiimalasi, mutta kas kummaa olenkohan sittenkin päärynä? Mitat ovat pituus 175 Cm, rintojen ympäri 96 cm, vyötärö on 78 cm ja lantion ympärys 104 cm. Olen harteikas, mutta omaan lisäksi paksut teidet ja pohkeet.
Tää on kyllä nyt aika mielenkiintoista. Entisaikaan olin 116-90-110 ja siitä aina aattelin olevani rehevä tiimalasi, mutta nyt mulla ei näytä enää oikein noita tissejä olevan. Jatkanko pukeutumista kuten entisvanhaan eli kärjistettynä korostan vyötäröä vai alanko peittelemään lantiota?
Siis olen uudistamassa vaatekaappia ja siksi kyselen vinkkejä.
Niin ja löysin viime vuoden mitat jolloin olin hiukan kevyempi (200g). Mitat tällöin olivat 101-79-103. Jännä kun kroppa muuttuu.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 10:55 muokkaaja: mulindsni »
QuieroEstarFlaca
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 19:53
Vartalotyyppi pysyy aina samana, vaikka lihoaisit tai laihtuisit.
mulindsni
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 20:26
Hyvä tietää!
Sen haluaisin vielä tietää (vai onkohan sitä mahdollista näkemättä edes tietää?), että olenkohan mahdollisesti alunperinkin ollut (ehkä hieman rintava
) päärynä? Vai liittyykö tämä tyypin arviointi hartia-vyötärö-lantio mittoihin, kuten jostain ohjeesta luin? Ettei rinnat lainkaan vaikuttaisi asiaan?
QuieroEstarFlaca
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 20:39
Muistaakseni ratkaisevia mittoja on rintojen, vyötärön ja lantion mitat. Joskus myös hartiat ja reisien paksuus auttavat löytämään oman tyyppinsä. Google auttaa löytämään keinot oman tyyppisi löytämiseen.
-Miss-
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 10:16
Lantio-vyötärö suhteen tulisi kuulemma olla vähintään 0.7 .Hartioiden pitäisi olla yhtä leveät kuin lantio, noin silmämääräisesti ainakin eli ei sellaine pullonkaula. Itse olen aina mieltänyt olevani tiimalasi ja vähän aikaa sitten tällaiseen suhdelukuun törmätessäni sen oikein laskin, 0.68 oli tulos
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 10:20
Sen verran kuuntelin pukeutumisneuvojan luentoa pari vuotta sitten, että juu... tiimalasi-vartalossa hartiat ja lantio ovat samalla linjalla, eli "yhtä leveät", vyötärö sitten kapeampi. A-vartalossa (kuten kirjaimen muoto kertoo) kroppa levenee alaspäin... lantio siis on hartioita leveämpi. V-vartalossa menee toisin päin
Se on kivi-iskelmää!
mulindsni
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 10:51
No joo, mä taidan olla suht pönäkkä. Vyötärö-lantiosuhde on 0,75 ja hartiat ja lantio ovat aikaslailla samanlevyset (hartiat ehkä hiukan leveämmät).
Mä taidan tyytyä noihin entisiin vaatteisiin vielä hetken ja koitan saada tuota vyötäröä hiukan kaposemmaksi.
Voisi vissiin olla hyödyksi mennä ihan pukeutumisneuvojalle.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 12:27
Suosittelen pukeutumisneuvojaa
Sillä luennolla oli ihan hauskoja ne vihjeet, että jos on lyhyet jalat niin mikä peittää sitä "vikaa"... Ja millä korostaa jotain hyviä asioita jne. Ja ne värivuodenajat oli kivoja
En itse viitsi mennä oikeen neuvojalle, mutta innostuin tiedonkeruusta tuon luennon jälkeen
Se on kivi-iskelmää!
Kenkäfetissi
Kengät oottaa kaapissa ensi kevääseen jolloin olen toivottavasti tavoitteessani, eli kiinteämpi.
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 12:31
Ei sillä lantion leveydellä niin paljoo merkitystä ole, lihoessa tulee läskiä mutta laihtuessa sekin lähtee ja lantio pienenee.
En sua ihan tiimalasiksi sanoisi mutta sulla on päärynää vähäsen, eli seksikäs naisellinen lantio löytyy
Mun mitat on ry 86, vy 75, ly 101 ja selvä päärynä ollaan
. Olis kiva jos lantio pienenis 98 senttiin mutta lieneeköhän mahdoton ajatus kun haluun lihasta läskin tilalle.
Neiti Hellsinki
Everything remains as it never was.
perjantaina, 22. tammikuuta 2010 klo 16:19
Ja sit jos kaipaa vaatekaappiin uudistusta muttei oikein tiiä miten, niin ainakin Helsingin Sokoksella on ilmainen pukeutumispalvelu, se pitää vaan varata. Ja ihan miellyttäviä tyyppejä ja kuuntelee asiakasta ja se kyseli kans väreistä jne. Äitini kävi ja olin mukana ja ihan jees vaikutti olevan, voisin itsekin harkita käyttäväni esim. jotain tilaisuutta varten tuommoista.
Slow, love, slow. Only the weak are not lonely. -Nightwish, Imaginaerum-
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>