Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> mistä farkkuja?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
mistä farkkuja?
Sivu:
1
2
3
4
>
Katkis83
Elämä On Ihanaa!
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:48
Mä en nyt tiiä kuuluuko tää tänne mutta onko kellään tietoo mistä vois löytyy kokoo 48 farkkuja?Kun olen aina tykännyt farkuista mutta nyt en enää löydä. vai pitäskö vaan odottaa että lähtee lisää painoo? sit semmonen että onko kellään muulla semmosta ongelmaa että ku nyky muoti on se että farkut on matala vyötäröisii ni sit tuppa pylly vako näkymään?
Olen vasta aloittanut laihduttamisen.
noin kymmenen kiloo on jo lähtenyt
Nii mä asun Helsingissä.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:51 muokkaaja: Katkis83 »
Sipsitär
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:51
No, jos asut isossa kaupungissa tai sen läheisyydessä, voit löytää farkkuja mm. Seppälästä, Lindexistä, KappAhlista, H&M:sta.
kilppari82
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:51
Ainakin ellokselta ja netanttilan double beauty mallistosta löytyy tuota kokoa, kuten myös varsinaisista kaupoista "reilumpien" naisten osastoilta, esim: Lindex, kapp ahl ja h&m
Hitsit
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:52
Terve
Minä ainakin olen löytänyt Seppälästä farkkuja ja saattaapa tähän aikaan löytyä alerekistäkin tosi edullisesti
Katkis83
Elämä On Ihanaa!
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:53
En oo kyl ikinä löytäny HM'stä sopivia mä sanonki sitä laihijen kaupaks
Täytyy vissiin yrittää ettii enemmän. Ku mul on täl hetkel semmonen ongelma et mul on vaan ja ainoostaan mustii *suorii housui*
miu876
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 11:57
Mä olen tykännyt Lindexin farkuista. Hinta-laatusuhde on oikein passeli.
Viimeeksi ostin -08 vuoden alussa farkut ja tämän vuoden alussa uudet elikkäs vuoden kestivät (ja omistin vain nämä yhdet farkut...)
anni-ilona
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 12:01
Mulla on farkut yleensä kokoa D 44 tai D 46 ja Ellokselta tilasin ihka sopivat farkut. Vähän piti vaan kaventaa ja lyhentää lahkeita. Näissä on kuminauhavenykkeet sivuilla ja sen takia ne istuvat, vaikka onkin jenkkakahvat tai uimarenkaat ympärillä. Näyttää hoikemmalta vyötärö kun ei läskit pursu yli. Kyllä niitä farkkuja löytyy kun vaan etsii.
*tupu56*
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 12:09
Mä asun maalla täällä Varsinais-Suomessa,minäkin löydän farkkuja jalkaani juuri tuota kokoa ja olen isompiakin,eihän pääkaupungissa asuvalle pitäs olla ongelma löytää housuja jalkaan! Tilaan anttilasta,ellokselta,ihan on hyviä halpoja jopa joutunut kaventaan kun koko onkin isompi mitä oletin!
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 12:28
Mun paras housukauppa on Citymarket. Muut ei oikee tahdo malliltaa sopii jalkaa.
Magdalee
On kaksi päivää, joille ihminen ei voi mitään: eilinen ja huominen.
perjantaina, 30. tammikuuta 2009 klo 12:47
Anttilasta Beaverseja. Löytyi ainakin mun takapuolelle sopivat vaikka tuumakoko on 36 eli mun käsittääkseni vastaa "normaaleissa kokonumeroissa" tuota 48.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä