Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> kg / cm / ikä mitä mieltä ulkonäöstäsi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
kg / cm / ikä mitä mieltä ulkonäöstäsi?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 20:40
Anna Bananan
asenne on kyllä huippu! Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
*SiSi*
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 08:48
71kg / 175cm / 28v
Vuoden aikana laihduttanut 20kg, kroppaan enkait ikinä tule olemaan tyytyväinen, vieläkin tunnen että projekti on menossa
Viitisen kiloa olisi tarkoitus saada vielä pois nykysestä painosta.
Joskus kroppa näyttää peilistä ihan hyvälle ja sitten tulee taas näitä päiviä kun peilistä tuijottaa takaisin se entinen isompi minä. Vatsa ongelmana, raskausajalta (siitä kuitenkin jo 9vuotta) kengurupussi mahassa arpineen...no onhan tuolla takapuolessakin löysää ja allitkin vielä vähän roikkuu
Mutta eikait se auta kun koittaa elää asian kanssa ja kuntosalilla fiksailla näitä.
Elenah
Älä vingu, riittää että tuuli vinkuu -Pikku Myy-
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 10:18
Oot
Flora´s secret
varmaan aivan oikeassa tuossa asiassa, siihen aiempaan tilanteeseen sitä yleensä aina nykyhetkeä kuitenkin suhteuttaa
nevelie
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 08:33
60-61kg/169cm/21v.
Tytisen ja tutisen alakropasta ja selluliittireidet ja löysä perse ei oo mitenkään viehättävät. Mulla on myös huono iho ja paljon arpia, mikä vaikuttaa luultavasti kaikista eniten siihen etten tykkää ulkonäöstäni.
Välillä olin ihan tyytyväinen itseeni. En ole kiinteäkroppainen, mutta vyötärö-lantiosuhde on aika hyvä, ja näytin mielestäni ihan hyvältä muotoineni. Jostain syystä se ajattelutapa katosi johonkin, ja nyt peilistä katsoo ruma plösö.
annelli
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 13:23
Tällä hetkellä ois mitat 88 kg/ 165 cm/ 22 v. Projektina ois vielä sellane 18 kg pois, viisi on jo lähtenyt.
Hassua kyllä, vaikka paino on pudonnut ja liikunnan lisääminen selkeästi näkyy kropasta niin olen jotenkin muuttunut paljon kriittisemmäksi sitä kohtaan. Ennen kuin aloitin pudottamaan, olin jotenkin onnistunut hyväksymään itseni kiloineen kaikkineen, ja jotenkin tavallaan irtautunut siitä ajattelusta, että paino määrittää minuuteni.
Jotenkin se tunne on nyt palannut, ja kaiken aikaa peilistä katsominen tuntuu epämiellyttävämmältä ajatukselta. Näytän omasta mielestä inhottavalta ja epänaiselliselta, enkä oikein tykkää mistään. Vähän pelottaa, että se johtaa taas tappiomielialaan ja luovuttamiseen, jos paino jää junnaamaan paikoilleen.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
Sivun alkuun