Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> kg / cm / ikä mitä mieltä ulkonäöstäsi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
kg / cm / ikä mitä mieltä ulkonäöstäsi?
Sivu:
1
2
3
4
...
20
21
22
23
>
Nimetön käyttäjä 44371
perjantaina, 17. huhtikuuta 2009 klo 21:34
90kg / 175cm / 43 v
Olen mielestäni ihan ok näköinen, en tunne olevani "läski". Laihdutan siksi että paino on jatkuvasti noususuunnassa enkä sentään halua lihota loputtomiin, ja siksi että kolesterolit ovat koholla. Pelkän ulkonäön takia en varmaan vaivautuisi.
Charanda
perjantaina, 17. huhtikuuta 2009 klo 22:04
60 kg/ 160 cm /28v
Koen, että olen nyt jo lähes ok, 10 kg pudotin nopeaan tahtiin, pää ei meinaa pysyä perässä, Onneksi löytyi tää kiloklubi, ettei mee taas koko urakka hukkaan ja tule kaikki pudotettu takas
Tiucu
Tavoitepainoon(65kg) joulukuussa! Aloituspäivänä 3.9.08 96kg. Nyt 4.12.10 66,8kg. Pituus 170cm.
perjantaina, 17. huhtikuuta 2009 klo 22:36
81,8kg/170 cm/ 26-v.
Tunnen olevani reilusti ylipainoinen ja sen tiedon myös peili & valokuvat kertovat. Lähtöpainoni oli syyskuussa -08 jopa 96 kg, joten hieman ulkonäkö on siitä kuitenkin kohentunut, mm. kasvot on kaventuneet ja farkut istuvat paremmin (tai siis mahtuvat ylipäätään päälle!). Kun vielä pääsisin eroon kamalasta kaksoisleuasta ja äklöistä selkämakkaroista, niin olisi jo paljon parempi fiilis omasta ulkonäöstä
Mutta fyysinen olo on niin paljon pirteämpi, terveempi ja kevyempi jo nyt, että en ole ottanut ulkonäöstäni paineita vaan nautin hyvästä olosta täysillä
nippiska
lauantaina, 18. huhtikuuta 2009 klo 10:25
168cm/73 kg/25-v. En koe olevani lihava, ehkä roteva olis hyvä sana. Reidet ja takapuoli lähinnä ärsyttää ku kaikki läski pakkaa sinne. Oon kuitenki urheillu aina että en ihan ole "löysä"...
5kg sitten olin ihan tyytyväinen, joten sinne pyritään
pieni taapero
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 01:19
66 kg / 152 cm / 29 vuotta.
Peiliin katsoessa näyttää mukavalta, olen tyytyväinen ulkonäkööni vaikka vähän pyöreyttä onkin tullut. Valitettavasti kamera ei imartele, vaan valokuvissa näytän kaamealta! Miten voikin olla niin iso ero!
Nyt on kuitenkin helmikuun alusta lähtenyt jo nelisen kiloa, ja olen tähän hoikistumisvauhtiin tosi tyytyväinen.
Allu10
01.08.08 72.0kg, 23.05.09 57.0kg, vyotarolta -25cm =)
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 01:44
n.58kg/164/36 (viela muutaman kuukauden
)
Muutoin olen enemman kuin tyytyvainen kroppaani reilun puolen vuoden aika rankankin liikkumisen jalkeen vaan tuo vatsanseutu tuottaa edelleen murhetta
Omppu kun olen niin tuntuu etta ne viimeiset pari kiloa on jumineet tuohon vatsaan pysyvasti... Toki en kuvittelekaan nelja raskautta lapikayneena etta se voisi olla yhta littea ja kiintea kuin ennen lapsia, mutta etta jos edes vahan pienempi...?
(Huomautuksena etta ennen ensimmaista raskautta 16 vuotta sitten painoin 48kg ja niin hoikaksi en tahdo enaan ikina, 54-55 ois tavoitteena... )
Inkeri 63
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 11:43
76,5 kg / 174 cm / 45 v.
Aikalailla tyytyväinen olen jo nyt. Velä jonkin verran on kuitenkin tuota vatsaa jäljellä. Aika lähellä olen normaalipainon rajaa jo, mutta tässä vaiheessa olen tyytyväinen hitaaseen painon laskuun. Kyllä sinne seitsemäänkymppiin vielä joskus päästään
AnnaR
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 12:02
63/160/29 (2kk armonaikaa jäljellä)
Kiinteytyä haluan, just selkäläskit pois ja persii pienemmäksi ja pyöreämmäksi. Vanhat vaatteet päälle. Ikä on tuonut armollisuutta, ja olen ihan suht tyytyväinen jo nyt. Mutta - lopullinen tavoite on 57. Ainakin...
Lelu75
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 12:06
84,2 kg / 163 cm / 33 v.
Koen olevani hirvittävän läski. Peilistä katsoo joku, joka en voi olla minä. Epätoivoisesti yritän laihduttaa, mutta laihduttamani kilo palaa aina takaisin. Olen pyörinyt 83-84-välillä jo 4 kuukautta, vähempikin syö naista!
Olen painanut lähes koko aikuisikäni 55 kg, 30 kg tuli painoa syömishäiriön seurauksena reilussa vuodessa. Pää ei ole ehtinyt tajuta tätä muodonmuutosta vielä. Hävettää jos tapaan vanhoja tuttuja.
Haluan laihtua!
delilda
sunnuntaina, 19. huhtikuuta 2009 klo 12:14
72kg(pari viikkoa sitten) / 174cm / 25v.
Tällä hetkellä olen jo melko tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Kai se on niin, että nainen löytää aina jotain valitettavaa (mahassa ja reisissä on vielä aika paljon työtä), mutta niin paljon muutosta parempaan on jo tapahtunut -10kg), että aikansa menee jo siihen totutellessa. En juuri vaakaa katsele, mutta 65 taisin laittaa lopulliseksi tavoitteeksi. Tärkeämpää on kuitenkin se, mitä peili näyttää ja miltä itsestä tuntuu..
Sivu:
1
2
3
4
...
20
21
22
23
>
Sivun alkuun