Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> apuja..pitäis saada nappi kiinni..
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
apuja..pitäis saada nappi kiinni..
monsku
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:23
heh.. eli viikon päästä olis juhlat ja meinasin laittaa jakkupuvun takkia päälle.Nyt kun se jo mahtuu päälle.nappikin menee kiinni mut miinus kilo ja näyttäs paremmalta..eli mites ne nesteet sais pois..että se takki näyttäs sit hyvältäki päällä..
eli painoin 59kg kun olen viimeks sitä takkia käyttäny ja nyt painoa on 61kg..
eli nestepaasto ekspertit vinkkejä! pitääkö tässä elää kasviksilla ja teellä viikon??
kiitos kaikille vastanneille!!!!
monsku
perjantaina, 6. maaliskuuta 2009 klo 08:02
kiitti! vastauksesta!
otan neuvosta vaarin!
*tupu56*
perjantaina, 6. maaliskuuta 2009 klo 08:15
Nesteenpoistoon auttaa niin moni kasvis,mut en oo mansikoista kuullut koskaa,on mennyt kaiketi ohi korvien!
Ananas on yksi ja sit lehtiselleri,tilli,persilja,siinä minun käyttättämät toimivat tuotteet!
Onhan niitä sit muitakin koivunlehtiuute tulee sellainen mieleen ja sit paljon vettä 2½l per päivä!
Nestepaastoja ei kannata harrastaa,sillä sillä menee taas säästöliekille hyvinkin äkkiä!
Myöskin saunalla on hyvä vaikutus sekä sen jälkeen kylmäsuihku!
Nää onäitä mekäläisen konsteja joka on aina nestepöhössä tuon verenpaineen takia,tai paremminkin verenpainelääkkeiden!
Olen tehnyt esim ananasrahkaa koska rahkalla on hyvä vaikutus myös nesteenpoistoon!
Suklaatia
perjantaina, 6. maaliskuuta 2009 klo 08:26
Mansikoiden ja ananaksen lisäksi vesimeloni on hyvä. Ainakin minulla toimi raskausajan ylettömään turvotukseen hyvin
"Nesteenpoistokikat" taitavat perustua, ainakin suurin osa, nimenomaan veteen? Siis nestepitoisiahan nuo mansikat ym. taitavat olla... eli nestettä sisään nestettä ulos!
.
monsku
perjantaina, 13. maaliskuuta 2009 klo 10:46
kiitti kaikille vastanneille..
en kyl alkanu paastolle vaan lenkitin hullunaan:P tänään on se päivä ja nappi menee kiinni mukavasti! eiku juhlimaan hyvillä mielillä
Johna
perjantaina, 13. maaliskuuta 2009 klo 17:28
Hauskaa! Ehkäpä näiden juhlien jälkeen sitten voit keskittyä pidemmällä tähtäimellä sellaisiin pieniin elämäntapamuutoksiin, joiden avulla nappi menee pysyvästi kiinni.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:43
Ravinto
»
Mitä tänään pääruuaksi?
tänään