Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Yli 50-vuotiaat: hiukset, harmaata vai väriä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat: hiukset, harmaata vai väriä?
Sivu:
<
1
2
3
4
Yukiko82
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 08:33
En oo kyllä vielä viiskymppinen (en edes kolmekymppinen), mutta koska oon saanut harmaani jo erittäin nuorena, niin kirjoitan tähän. Muistaakseni löysin ekan harmaan hiukseni jo 21-vuotiaana. Nyt olen 27v ja otsahiuksissa on ehkä parikymmentä harmaata hiusta ja ohimoilla muutama. Myös äitini on saanut ensimmäiset harmaansa kaksikymppisenä ja nyt viisikymppisenä on jo lähes täysin harmaa (tai oikeastaan ihan valkoinen). Koska minulla on tosi tummat hiukset, värjään niitä jatkuvasti. Nytkin on jo ainakin 3 cm juurikasvu ja ne muutamat harmaat erottuu. Pitäis taas värjätä... Värjään itse joka toinen kerta kestovärillä (peittää paremmin harmaat) ja joka toinen kerta sellasella 6-8vkon värillä. Kampaan yleensä etuhiukset tietyllä tavalla, ettei harmaat erottuisi, kun ne on kaikki suht pienellä alueella. Enää en koe harmaita mitenkään kauheena (silloin aluksi tuntui kauhealta, että nytkö olen tullut vanhaksi...) Toisaalta äidin puoleisen suvun kaikki nuorena valkoiseksi muuttuneet on eläneet pitkään (monet yli 90-v) joten ajattelen, että minä olen sitten kanssa sellanen valkoinen mummu joskus
relle
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 09:16
Harmaata.
Mä olen täyttäny 50 v ja alan olla harmaapää, hiiren värinen. En ole värjänny enää 10 vuoteen, koska katson, että värjääminen on epäterveellistä. Harmaa ei ole paha, päin vastoin, saa olla oma itsensä.
hölöhölö
Nyt tai ei koskaan...
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 09:23
Hei,
nyt mulla on naturel-kausi menossa.
Omia harmaita "raitoja" on ja olen niistä ylpeä!
Haaveena ois hopean vaaleat hiukset!
Hölöhölö
karhunalle
pysyvä hoikkuus
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 09:46
Terve harmaapäät! Itse en edes tiedä minkä väriset hiukseni ovat. - Nuorena ne olivat hiekanvaaleat, sitten rupesin värjäämään niitä punaisiksi ja tummiksi. Olin jopa blondi 40-vuotiaana mutta ne tuli kalliiksi kun tummat juuret kasvoivat niin nopeasti. Nyt olen pitänyt sellaisia tummahkoja hiuksia. Joudun käymään parturissa 6-viikon välein. Epäilen että jos en värjäisi ne olisivat hiirenharmaat tai ei minkään väriset ja olisin aika kovan näköinen. Minulla on terävä suora ja aika iso nenä ja olen vähän kuulema kreikkalaisen näköinen. Olen päättänyt nyt kyllä vielä värjätä hiukseni että olisin hieman pehmeämmän näköinen. Keväällä tekisi mieli säväyttää ja laittaa punaiseksi, saas nähdä. Olen sitä mieltä että jokainen voi itse päättää värjääkö vai onko värjäämättä. Eiköhän men tässä iässä jo se osata päättää ja saamme päättää. Mukava se kyllä on tietysti kysyä toisten mielipiteitä mutta peili kertoo lopulta totuuden.
shantra
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 08:20
Anteeksi, että tulen sivuilta huutelemaan, mutta tästä asiasta löytyy kokemusta. Löysin ekat harmaat 19-vuotiaana. Sukuvika, äitini alkoi harmaantua 18-vuotiaana. Nyt sitten, hitusta vaille 26-vuotiaana harmaiden määrä alkaa olla aika suuri, tosin yksittäisinä hiuksina, eivät ryppäinä, niin eivät näy niin pahasti. Värjään hiukseni suht säännöllisesti, paitsi nyt kun minulla on turhamaisuustukka, eli pidennykset.
Toisaalta olisi suht mielenkiintoista, jos harmaata olisi jo enemmän, ja tulevaisuudessa haluan ehdottomasti olla täysin harmaantunut. Oikeastaan, mitä nuorempana, sen parempi. En tiedä, mistä ajatus on lähtenyt, mutta ajattelen, että tällainen nuorikin tytönhupakko sillä saisi vähän arvostusta osakseen.
http://tayskaannos.blogspot.com
jokohan onnistuisi
lauantaina, 7. tammikuuta 2012 klo 20:08
Minulla hiukset aloivat harmaantua joskus 35:na. Nyt 48-vuotiaana harmaita otsalla on vajaa puolet, takana vähemmän. Eli se kaikkein kamalin vaihe. Upeat valkoiset tai teräksenväriset hiukset ovat ihanat. Aiemmin värjäsin hiuksia, nyt en, mutta mietin josko kevääksi laittaisin ruskeita ja vaaleita raitoja.
Näin uimahallissa vanhan naisen. Hänellä oli upeat harmaat hiukset ja ryhdikäs liikakiloton vartalo. Ajattelin, että tuolta haluaisin näyttää vanhana. Harmaat hiukset saan, mutta ryhdikäs liikakiloton vartalo voi olla hakusessa. No ainakin puolet tavoitteesta tulee takuuvarmasti toteutumaan. Ne harmaat.
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä