Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> VyötäröGallup
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
VyötäröGallup
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 15:07
Minulla on pienentynyt maha yli 10 cm (tarkkaa mittaa en tiedä kun en vyötäröäni aloittaessa mitannut), mutta mitään ampiaisvyötäröä minulla ei ole eikä tule. Tähän ovat syynä kapea lantio ja leveät kylkiluut. Voin laihduttaa itseni nälkäkuoleman partaalla horjuvaksi anorektikoksi, mutta luut eivät siitä muuta muotoaan.
Vatsapömppö katosi hiilari-rasvasuhdetta muuttamalla. Vähemmän hiilaria, enemmän rasvaa. Kun viljat jäivät pois niin turvotuskin katosi. Lisäksi olen tyypiltäni vyötärölihoja, joten pääsääntöisesti kaikki liikakilot tulevat vyötärölle ja siitä ne myös laihtuessa lähtevät.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Marlis67
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 19:04
Mulla lähti ensin kilot, sitten vasta sentit.... siis kärjistetysti.... eli mulla kulki toisinpäin kuin muilla (yleensä).... senteissä lähti ihan vähän ensimmäisen kymmenen kiloan aikana .... kun oli lähtenyt 15 kiloa, niin luulin että nyt ne vaatteet jotka on sopivat, ovat edelleen sopivat.... paino pysyi mutta senttejä lähti vielä lähes puoli vuotta.... oli todellinen ylläri, kun vaaka kuitenkin näytti samaa....
Kotijumppaa olen harrastanut, mutta aika "kevyesti"
Mie!
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 19:11
Pullapallo, uskomattomia lukemia olet saanut!!! Upeaa, kertakaikkiaan!
Asiasta ja etenkin asian vierestä:
http://corenitimmix.blogspot.com
mössykkä
elämäntavat kuntoon
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 19:24
Jutta-dieetillä vyötärö pieneni 10 cm kolmessa kuukaudessa.
Kaiken kaikkiaan vyötärö on 17 cm kapeampi kuin pahimmillaan ollut.
Eikä mulla ole ollut koskaan ampparia ja tuskin tuleekaan.
Tällainen pötkylä nainen
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 19:26 muokkaaja: mössykkä »
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 20:11
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 19:11
Core timmix
kirjoitti
:
Pullapallo, uskomattomia lukemia olet saanut!!! Upeaa, kertakaikkiaan!
Joo no väkisin ne lukemat tulee siitä vyötäröltä kun siellähän se oli mistä ottaa. Pitäähän sen 20 kilon jossain näkyä ja jos ei ollut peffassa/itsseissä aloittaessakaan mitään niin ainoat paikat, joista voi läskiä hävittää, oli vyötärö ja korvien väli.
muoks: ja edelliseen liityen en ole huomannut, että sieltä korvien välistä olis läskiä hirveästi lähtenyt...
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sanskuli
Neljäsosan pienempi kuin tammikuussa 2009
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 20:43
Mulla pieneni yhtä monta senttiä kuin kiloja tipahti. Eli 22 kiloa lähti. Nyt olen kooltani mittojen mukaan 40, paitsi vyötärö 38. Reisissä ja käsivarsissa on ihan reilusti rasvaa, sieltä mulla ei oikein lähde.
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
keskiviikkona, 6. huhtikuuta 2011 klo 20:46
Täällä kanssa täytyy päästä reilusti yli kymmenen kilon pudotuksen ennenkuin vyötärö alkaa näkyvästi kaventumaan. Harmittava juttu
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
*tupu56*
lauantaina, 9. huhtikuuta 2011 klo 09:50
Täällä kans tasapaksu tanttu entinen tankki
Mulla lähti reisistä ja takamuksesta ensin,ja vyötäröltä vasta 15cm enemmänkin ois voinu lähteä!
Mutta tiedän maha jää viimeiseksi,kun muualla ei oo kuin luu ja nahka!
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
lauantaina, 9. huhtikuuta 2011 klo 10:13
No, täällä on 9kk ja 26 cm lähtenyt vyötäröstä, mutta suvun malli onkin kapea vyötäröistä ja leveä lanteista, joten ei se siitä miksikään muutu vaikka normipainoon pääsisin
lanteista mielelläni antaisin enemmänkin pois
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:43
Ravinto
»
Mitä tänään pääruuaksi?