Voiko vain siksi haluta hoikaksi, että viehättää toista?
Olen lihava ja kokeillut sen sata diettiä niin täällä kuin muualla. Joo, motivatio ei ole kyllikiksi, ja seli seliä riittää siihen, miksi syö. Nytkin uusivuosi ja pakolliset nakit ja oluet yms..Kaunis en ole koskaan ollut mutta en myöskään enää tunne itseäni millään lailla viehättäväksi näiden kilojen alla. Olen kuin sukupuoleton olio, kaikki vastakkaisen sukupuolen kiinnostukset ovat jo vuosia olleet nollassa. Enkä itsekkään ota mitään kontakteja koska pidän itseäni vastenmielisenä lihavana. Eilen sitten tapahtui jotain täysin odottamatonta, eräs komea ja mukava mies arvosti seuraani, flirttaili ja sai minut ihan punastumaan. Tuttu mies, sellainen johon olen jo pitkään ihastunut ja onhan sitä juttua heitetty silloin tällöin, mutta koska pidän itseäni epäviehkeänä, en ole uskaltanut mitään. Mietinkin nyt, että jospa mies onkin kiinnostunut, hyvänen aika. Juuri nyt olisi syytä alkaa se ruokaremontti, koska jos hän on minut huomannut pulleroisena, ei minun tarvitsisi olla muuta kuin olen. Voisin laihtua kaikessa rauhassa ja vaikka lenkkeillä hänen kansaan. Mutta onko motivaationi liian hataralla pohjalla? Voiko vain siksi haluta hoikaksi, että viehättää toista?