Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Voiko katkenneita verisuonia jaloissa vaalentaa?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Voiko katkenneita verisuonia jaloissa vaalentaa?
stellaliina
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 21:52
Minulla on ollut jo teini-ikäisestä lähtien jaloissa katkenneita verisuonia, ja ne vain lisääntyvät ja pahenevat (=tummenevat ja laajenevat), kun ikää tulee lisää. Olen miettinyt, voiko niitä vaalentaa esim. laserilla. Onko kellään tästä kokemusta?
Voikohan niitä mitenkään ehkäistä? Liikuntaa harrastan runsaasti, mutta sillä ei tunnu olevan asiaan mitään vaikutusta.
Okra.
onnea valitsemalleni tielle
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 22:12
Sama ongelma mulla ja ne tosiaan vaan lisääntyy !
Sukuvika ainakin meillä..
Kesällä yritän laittaa meikkivoidetta päälle, mutta ei se ole mikään hyvä konsti.
Kumpa saataisiin tähän joku viisas neuvomaan !!!
stellaliina
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 22:16
Sama juttu, sukuvika täälläkin. Katson kauhulla äitini jalkoja.. en haluaisi, että omat koipeni näyttävät samalta tulevaisuudessa.. Mutta ehkäpä tälle asialle ei voi mitään, ja on vaan kärsittävä.
stellaliina
maanantaina, 30. maaliskuuta 2009 klo 23:18
Palaan tähän vanhaan kysymykseeni...
Kosmetologi kertoi minulle, että laserilla voi "polttaa" katkenneita verisuonia. Eikös täällä laajassa seurapiirissämme todellakaan ole ketään, joka olisi moista kokeillut?
Allu10
01.08.08 72.0kg, 23.05.09 57.0kg, vyotarolta -25cm =)
tiistaina, 31. maaliskuuta 2009 klo 02:06
Mulla kuului osana suonikohjuleikkauksen jalkeiseen hoitoon noiden ns. hamahakki-verisuonten poistaminen ja se tapahtui ruiskuttamalla verisuoniin ainetta, joka tappoi niiden toiminnan eli verisuonet ns. lakastuivat pois.
Itse piikitys sattui jonkin verran, sen jalkeen piti pitaa aika tiukkoja siteita jaloissa muutama tunti etta minimoitiin mustelmien nouseminen ja pahoja jalkia ei tullutkaan.
Lentaminen + rankka liikunta oli kiellettya muistaakseni n. kuukauden piikityksista, + tukisukkahousuja taytyi pitaa muistaakseni kans kuukauden paivat. Lisaksi maarattiin rasvaa, jota laitettiin jalkoihin pari kertaa paivassa varmistamaan aineenvaihduntaa ja verenkiertoa tehostamaan.
Erittain hyvat fiilarit jai ja jos tulee viela niinkuin varmaan tulee, niin enpa eparoi menna uudestaan piikitettavaksi
Toimenpiteet tehtiin taalla Brasiliassa, Suomessa ainakin taalta saa hoitoa:
http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/laserhoito.shtml
(tarkoitus ei ole missaan nimissa mainostaa ko yritysta, tama vain sattui olemaan hakutuloksissa ensimmaisena
)
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:43
Ravinto
»
Mitä tänään pääruuaksi?