Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Viimeisin kuulemasi kehu?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Viimeisin kuulemasi kehu?
Sivu:
1
2
3
4
...
26
27
28
29
>
tiitiliini
(ent. vegaanityttö)
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 14:36
Tänne siis kirjoitellaan, kun on kehuttu. Eli kun ympärillä olevat ihmisetkin on huomanneet miten ihania ja upeita ollaan
(Eli siis egoboostaus ketju)
Miulle (miespuolinen) kaveri sanoi tossa toissapäivänä, että "Pakko kyllä sanoo, et oot viimeaikoina kaunistunut"
LurrE
Provehito In Altum
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 14:48
Lauantaina istuessani iltaa kaveriporukan kanssa puhuttiin syömisistä jne. Sanoinpahan siihen että hieman harmittaa kun ei itse tahdo paljoa huomata 10kg painon pudotusta muuten kun että vaatteet tuntuvat hieman löysemmiltä.
Siihenpä sitten ystäväni miesystävä tokaisi että "Kyllä sen nyt hemmetti susta huomaa!"
serppi
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 15:13
Oppilas (viidennen luokan tyttö) sanoi päivän päätteeksi: varo ope, ettei tuuli vie
Oletin tietysti mielessäni, että on huomannut opettajan muuttavan muotoaan (voisi sen kai kuittailuksikin tulkita, mutta minä tulkitsen kuten haluan
Hypsy83
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 15:26
Työkaveri laittoi silmälasit päähän ja sanoi, ettei sinua enää edes meinaa huomata ilman laseja, kun olet pienentynyt niin kovasti.
*Annika*
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 18:58
Muutama päivä sitten odottelin miestäni kaupungilla. Ohi käveli pari miestä vähän horjuvin askelin. Toinen katsoi minua ja sanoi kaverilleen "Herraisä, mikä nainen. Voiko tuollaisia olla olemassakaan?"
Päätin, että otan tuon ihan positiivisessa mielessä.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 19:05
Annika, huisin hienoa. Aivan ehdottomasti positiivinen huomio. Nauti siitä.
Tuesday
maanantaina, 16. toukokuuta 2011 klo 19:46
Näin erään tuttavani vuoden tauon jälkeen ja hän ihmetteli, mitä minulle oli tapahtunut, kun näytin niin hyvältä. Hän oli myös huolissaan, että söinkö mitään seisovasta pöydästä ja kehotti hakemaan lisää ruokaa, etten vallan kuihdu. Otin tämän täysin kohteliaisuutena.
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
tiistaina, 17. toukokuuta 2011 klo 08:59
Pääsiäisenä oltiin miehen kanssa "juhlatuulella" ja tuli sitten puhe tästä mun projektista.
Melko vuolain sanoin mies kehui, että todella hienoa, kun jaksan näin tehdä työtä oman hyvinvointini eteen. Ja ihmeteltiin sitä, että kuinka ne kilot olivat mulla niin kauan, eikä niihin tullut mieleen mitenkään reagoida. Lopulta mies tokaisi, että no, kyllähän mä sua rakastasin, painaisitpa sitten 40kg tai 200kg
Kerppunen
Underneath the paint lies the true picture
tiistaina, 17. toukokuuta 2011 klo 09:03
Eilen läheinen ystäväni sanoi, että onpas sun jalat pienet. Olin todella innoissani, koska jalat ovat the ongelma alue enkä näe niissä itse mitään muutosta.
Mirjamiina
Aloituspaino keväällä 2010 85,2kg ->27.8.10 81,0kg -> 27.8.11 71,0kg -> tavoitepaino 68,0kg saavutettu 5.12.2011!!!!!!!!!!!!!!!!!
tiistaina, 17. toukokuuta 2011 klo 09:24
Olen tässä viimeaikoina saanut niin paljon kehuja, etten tiedä, mistä aloittaisin
Vaihdoin tässä kuun vaihteessa työtä ja jutustelin uuden työkaverin kanssa niitä näitä. Kertoilin lasteni touhuista ja työkaveri sitten kysyi, minkä ikäisiä lapseni ovat. Kerroin ja hän ihan aidon hämmästyneenä kysyi ikääni. Kerroin senkin. Työkaveri sanoi hyvin painokkaasti, ettei ikinä uskoisi, kun mulla on nuoret kasvot
Naapurille tuskailin juoksutrikoiden hankkimista ja sitä, miten semmoisilla kehtaa kirmata yleisillä paikoilla. Naapuri sanoi, että sulla on niin säihkysääret, ettei ole mitään hätää.
Siis naama ja sääret kunnossa
Vielä kun saisi potkua tuohon vyötäröön...
Sivu:
1
2
3
4
...
26
27
28
29
>
Sivun alkuun