Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Vatsan muoto
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vatsan muoto
Sivu:
<
1
2
3
4
5
>
Jessie83
tiistaina, 16. elokuuta 2011 klo 17:28
Mun aiemmin kova pömppömahani on muokkautunut laihdutuksen edetessä pehmeäksi pullapoikahyllykäksi. Se heilahtaa mukavasti hypätessä!
positi
positiivinen ajattelu auttaa kaikessa =))
tiistaina, 16. elokuuta 2011 klo 19:43
Vautsi mikä ketju
Täällä kiloklubissa löytää kyllä samiksen kaikkeen joka ylipainoon ja kropan outouteen liittyy
Mulla on ylipainosta varmaan 20kg tuossa mahassa
Eli vatsan ympärys aloitushetkellä oli 125cm!
, kun vielä rinnatkin on nyt D-kuppia (hoikempana iso C) niin kädet ja jalat on melkein tikut tän keskikropan rinnalla
Maha on siis sellainen valtava höllyvä pallo, joka alkaa heti tuosta rinnan alustasta ja roikkuu pikkareiden päällä
Oli ilo lukea teidän jo pudottaneiden viestejä siitä, miten se maha on pienentynyt ja kiinteytynyt kilojen myötä eli uskon siihen, että kyllä se täälläkin katoaa
Tavoite -35kg
"Pystyt vastustamaan mitä vain - paitsi kiusauksia." -tuntematon
tiistaina, 16. elokuuta 2011 klo 20:02
Täähän oli päivän paras löytö, tää ketju!
Multa löytyy 2-osainen röllykkä: toinen pienenee sitä mukaa, ku vyötärö ja toinen sitä mukaa, ku lantio. Ja onneksi pienenee!
Lisäys
: Tämän vatsan muoto tekee mulla sen, että (ainakin tähänastiset) housut on vyötäröltä tiukkoja eli ylempi röllykkä pursuaa yli vyötärön ja sitte takapuolesta/reisistä ne housut on liian isot
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 16. elokuuta 2011 klo 21:47 muokkaaja: Tavoite -35kg »
"Kreisiä ilman huumoria." -Brita Passi
BoingBoingPallo
tiistaina, 16. elokuuta 2011 klo 21:21
Jaahas...
lohduttavaa kuulla että joku on saanut makkaransa pois. Olin hoikimmillani 15 vuotiaana ja silloinkin muistan omistaneeni vatsamakkrat. Nämä ovat olleet tässä aina. Ei voi kuin kuvitella kuinka vanhoja myrkkykertymiä siellä oikein on. Mulla tuntuu kyllä kylkiluut ja kaikki lihakset ja rasva on siis selvätsti ihon alla ainoastaan. Sehän on hyvä että on siinä eikä sisäelimissä.
Mulla on tosiaan kahden makkaran malli, tai ei ne mitään makkaroita ole, ovat liian kaposia siihen. Ne ovat kuin niitä reissulle mukaan otettavia niskatyynyjä. Ylempi on navan yläpuolella ja alkaa selästä kiertää kylkjen eteen joss se on paksuimmillan 7-10 cm. Alempi on kapeampi ja kulkee lantioluusta toiseen siinä alushousurjan kohdalla ja vyöryy pahimmillaan yli tai ali reunan. Jos ostan sellaiset muotoilevat housut, alushousut tai sukkahousut, muutun tasapaksuksi pötköksi jolla on vain suuri tasainen paksu maha.
On todella vaikeata kuvitella itseään ilman makkaroita. Olen jo normaalipainon rajoissa mutta silti, makkarat on ja pysyy.
Olen melko vakuuttunut että ne lähtevät aivan viimeisenä jos ollenkaan.
Pienet rinnatkin pinenevät entisestään ennenkuin maha lähtee. Laihtuessa olen myös huomannut että ylempi makkara sulla ensin ja tuntuu että läski valuu alaspäin.
KatieD
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 22:35
tää on vanha ketju, mut ihan pakko oli tulla kommentoimaan, kun äsken juuri katselin tuossa mahaani, joka on aivan järkyttävän mallinen! Ei haittaisi, jos se olisi tasainen makkara, vaan se näyttää ihan pakaroilta
keskeltä ohut kapea osio pystysuunnassa ja sitten se levenee kahdeksi pyöreäksi "pakaraksi"
en tosiaankaa oo nähnyt kellään tällästä. En varmaan ikinä pääse siitä eroon, hittovie. Siis alavatsasta on kyse, ylävatsa on aika litteä.
TiiaMo
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 22:44
Vallan ihana ketju!
Istuessa on kaksi makkaraa, tosin alavatsa on löysää lyllyvää nahkaa.
Seistessä taasen ylimmät vatsalihakset näkyvät treenin ansiosta mutta napapiirillä on (v-)ihastuttava pelastusrengas.
annelli
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 23:02
Oi vitsit, anteeksi mut oisko näille vastauksille saanut nauraa? Meinasin tuolilta pudota ja ukko katsoi vähän kysyvästi vieressä, että mmmmitä?
Iteltä löytyy kaksiosainen malli, jossa ylempi työntyy terhakkaasti eteenpäin vähän raskaus-tyyliin, ja alempi on pienempi ja roikkuu silleen kätevästi, että se piiloutuu housujen alle. Huono juttu on vaan se, että pöksyjen vyötärö jää yleensä näiden kahden väliin, mikä vain korostaa vaikutelmaa.
Tosin on ollut ihan kiva huomata, kuinka muutaman kilonkin laihtumisella olen saanut navan kaivettua esille. Tosin sellainen surullisen näköinen (-napa se on, mutta enihau.
KatieD
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 23:14
Mä ainakin nauran näille ja eniten itselleni!
Mutta onneksi maha on muokattavissa, hitaasti mutta varmasti!
Siivekäs
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 18:21
Hahha, hauska ketju \o/
Miulla o navasta alaspäin sellainen pömppä. Olen aika leveä, mutta litteä.
Ongelma! Seistäkkö valokuvissa kylki kameraan, että kapea vyötärö näkyisi? Vai eestä päin, ettei pömppä pullota? :,D vitsi vitsi, heh.
Lumiapila
kaikki tai ei mitään, hyvä tahdonvoima takaa onnistumisen
sunnuntaina, 19. helmikuuta 2012 klo 12:51
Mulla alkaa vyörärön alta yksi iso kumpu alavatsaan saakka
. Ei siis makkaroita yhtään,mut yksi jättikumpu, sekä istuessa että seistessä.
Pullukasta hoikanmittoihin
Sivu:
<
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut