Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Vaatteet laihtumisen tai lihomisen indikaattorina
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vaatteet laihtumisen tai lihomisen indikaattorina
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
Tahtoheidi
It's never too late to be what you might have been - George Eliot
keskiviikkona, 4. maaliskuuta 2009 klo 11:10
Kyllä kyllä... itseltä lähti yhdessä viikossa kuukausi sitten n. 2kg pois ja mahduin vanhaan paitaani. Kyllä se oli niin ihana tunne ja se 2kg tuli seuraavalla viikolla takaisin kun sitä alkoi siitä sitten lipsumaan!
Noh noh... mutta nyt alan tekemään niin, että laihtumisen myötä (hah aloitin tänään tuhannetta kertaa) alan myymään/heittämään isoja vaatteita pois... alkaa tosiaa pelkäämään sitä lihomista, kun ei ole vaatteita mitä laittaa päälle, koska uusia vaatteita en osta ainakaan isompina tai tämän kokoisina mitä nyt olen!
Tilasin netistä vaatteita kokoa 36 johon aion mahtua ensi kesänä. Pitkä taival edessä mutta kyllä se on sitten ihanaa. Eivät vaatteet mene päälle, joten kaapissa nyt ovat. Kaivoin myös vanhat lempifarkkuni esille. Eivät nekään mene joten ne ovat tavoitteeni.
Elikkä tästä sitten eteenpäin. Itse aion käyttää vaatteita mittapuuna kuin vaakaa, koska olen vasta 21-vuotias ja en ole tottunut kroppaani vielä. Se on muuttunut naisellisemmaksi teini-iästä, joten en osaa suhteuttaa kroppaani minkäänlaiseen painolukemaan. 54kg tuntuu hyvältä kun taas teininä painoin 49kg.... Näin ollen vaatteet jotka olivat hyvät silloin 18-vuotiaana saavat kelvata.
Hyllyba hyllyba
hiilarit kuriin - läskit lähtee
lauantaina, 5. helmikuuta 2011 klo 13:09
Vaatteista lihomisen/laihtumisen kyllä huomaa välittömästi - varsinkin farkut on aika armottomat tässä suhteessa
Kun syksyllä aloitin elämäntaparemonttini, kaivoin kaapista sellaiset farkut, joihin halusin mahtua
kävin aina välillä testaamassa farkkuja ja hakemassa niistä motivaatiota - ja se toimi
Nyt farkut ovat jo liian isot eli piti ostaa pienemmät - mutta se ei haittaa ollenkaan
Tänä aamuna kävin vaatekaappia läpi - kokeilin puseroita, jotka eivät pitkään aikaan olleet mahtuneet päälle - nyt kaikki oli liian isoja
Se on lähdettävä vaatekauppaan hakemaan sopivampia vaatteita - ei muu auta - ja isot lähtee samalla reissulla UFF:n laatikkoon! Niihin en meinaa enää paisua
Tsemppiä vaan kaikille kiloklubilaisille
anue
torstaina, 17. maaliskuuta 2011 klo 09:34
Salitreenillä saa näköjään ihan oikeasti lisää lihaksia. Vuosi sitten ostetut farkut sujahtavat huomattavasti paremmin jalkaan kuin uutena, vaikka painoa on tullut pari kiloa lisää. Yläpäähän sitä lihasmassaa on sitten tullut tilavuudella mitattuna enemmänkin kuin läskiä on poistunut. Eli vanhat kapaealinjaiset paidat kiristää hartioista, yläselästä ja käsivarsista. Toinen puoli minusta on sitä mieltä että lihasta saisi mielellään tulla vielä muutama kilo lisääkin, mutta se tyhmempi puoli huutaa että paino ei saa enää nousta... Hankalaa tämä naisen elämä.
elisal
torstaina, 17. maaliskuuta 2011 klo 11:08
Mullakin on se ongelma että tällä hetkellä housut roikkuu rumasti persuuksista.... Paitojen kanssa se ei oo niin justiinsa, mutta farkut ei oo mitkään maailman kivoimman näköiset roikkuessaan miten sattuu. Mutta toisaalta ei huvittaisi laittaa montaa kymppiä ns. välivaiheen housuihin joita ei (toivottavasti) tule käyttämään kovin pitkään. Parit tavoitefarkut mulla oli kaapissa ja kävivät jo nekin isoiksi, pitäisi varmaan uskaltaa ostaa ne ihan "lopulliset" tavoitefarkut
Supuli
Ethän vain hylkää yhtään unelmaa, sillä unelmat parantaa maailmaa!
perjantaina, 18. maaliskuuta 2011 klo 07:45
Mä ostin eilen itselleni kevät takin ja se oli kolme kokoluokkaa pienempi kuin syksykllä ostamani talvitakki.
Oon niin iloinen!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10