Tuo on muuten aivan totta Itsellä alkoi uusien elämäntapojen opettelu kun kaksikymppinen pimatsu huomasi raahaavansa vaateliikkeessä sovituskoppiin kokoa 44-46. Kaapissa on tallella kaikki hoikempien aikojen vaatteet ja tavoitteena on mahtua niihin kauneimpiin -jotka edustavat kokoja 40 ja 42. Että pitikin päästää itsensä puolihuomaamatta tähän kuntoon
Jees , hyvä aloitus. Tosin mulla on sama ongelma, mutta ongelma juontaa juurensa jo vuodesta -98. Sitä ennen olin kevyimmilläni , 15 v, mut nyt jotenkin on tullut kiloja 20 8 vuoden aikana. Ja ikää on nyt vasta 22. Että tavoitteena on nyt saada veke yhteensä 39 kg, että vois mahtua vielä tallella oleviin ylä-asteen aikasiin vaatteisiin..
coach83Jees , hyvä aloitus. Tosin mulla on sama ongelma, mutta ongelma juontaa juurensa jo vuodesta -98. Sitä ennen olin kevyimmilläni , 15 v, mut nyt jotenkin on tullut kiloja 20 8 vuoden aikana. Ja ikää on nyt vasta 22. Että tavoitteena on nyt saada veke yhteensä 39 kg, että vois mahtua vielä tallella oleviin ylä-asteen aikasiin vaatteisiin.. Iti siirsi irralleen eksyneen viestin oikeaan ketjuun.