Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Ulkonäköihanteet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ulkonäköihanteet
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Nemealin
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 15:06
Täällä Kiloklubissa on monenlaisia laihduttajia: on sellaisia, joille paino on todellinen terveysriski, kuten myös sellaisia, joille ylimääräinen paino on vain kosmeettinen ongelma.
Mutta kuinka paljon nykyinen kauneuskäsitys vaikuttaa siihen, kuinka paljon me haluamme painaa? Entä pitäisikö kauneuskäsityksen olla toisenlainen, kun hyvin harva pystyy koskaan olemaan mallimitoissa? Onko oma kauneuskäsityksesi valtavirtaa vastaava? Entä pyritkö nimenomaan vallitsevaan kauneuskäsitykseen?
Henkilökohtaisesti en pidä suurinta osaa huippumalleista kauniina. He ovat ennemminkin muodottomia luuviuluja, enkä ymmärrä, miksi mallien täytyy olla juuri sellaisia. Ja miksi ihmiset tekevät heistä ulkonäöllisiä roolimallejaan. Enemmän ihailen sporttista naiskuvaa, jossa näkyy hieman lihaksiakin, mutta naiselliset kurvit ovat yhä tallella.
Mitä mieltä muut ovat?
Tjaa
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 15:24
No, olisin mieluusti laiha, hyväkroppanen ja isotissinen.
Mut realistisesti aateltuna mää pysyn aina pyöreenä, lyhkäkinttusena tms. Joten en ees aseta tavotetta laihduttamisessa "mallinmittoihin"
Mää haluan laihtua monestakin syystä terveys=selkäkivut ja jalkakivut, saa helpommin vaatteita,
on kevyempi olo
, kaksoisleuka pienemmäks ja haluan kyl näyttääkkin hoikemmalta.
Tarvii lähtee niihin harvoihin maihin missä lihava nainen on BEST!
nekkis
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 15:34
Pointti on mun mielestä siinä että puhutaanko me tästä
vai tästä
http://www.xarj.net/wp-content/uploads/2007/06/jennifer-lopez.jpg
kauneusihanteena.
Meinaan mun mielestä alemman kuvan nainen (Jennifer Lopez) on mielettömän hoikka ja treenattu ja kaunis, ja tiedän että aiheutan itselleni vaan ahdistusta koska musta ei koskaan tule sellasta, mutta silti tavoittelen sitä tässä laihdutusprojektissani. Ja se on mun mielestä ihan normaalia ja ok.
Kun taas ylemmän kuvan vartalon tavoittelu on MUN MIELESTÄ sairasta ja typerää.
Ärsyttää, että jos puhun "mallivartaloista" niin kaikki olettaa, että haluaisin näyttää tuolta ylemmän kuvan naiselta, ja näinhän asia ei ole
Ja ärsyttää myös, että monet (varsinkin miehet) pitävät toisaalta Jenniferin vartaloa "normaalina" tai "tavallisen kauniina" tai jotain. Koska sitähän se ei ole - se on mielettömän tarkalla treenillä ja ruokavaliolla hankittu kroppa eikä mulla ole siihenkään mahdollisuuksia.
Ja taas (vaihteeksi) mun tekstistä ei saa mitään selvää, mutta kun nää laihdutus-ulkonäkö-kauneusihanne-asiat saa mut niin sekaisin etten tiedä itsekään mistä puhun
Johna kävi muokkaamassa kuvalinkin. Alempi on suojattu eikä näin ollen toimi linkitettynä.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 21:28 muokkaaja: Johna »
Tjaa
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 15:43
Ei musta saa Jeniferiäkään, varmasti tulee aina olemaan vatsaa ym. Mut toivon pienempää vatsaa.
Nuorena 15v kuvittelin että jos laihtuu niin tulee automaattisesti mallin näköseks, mut luustokin rajoittaa paljon.
ja tykkään sen verran syömisestä et en kroppaani mini kokooon voi vaihtaa
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 16:26
Mulla ainakin median maalaama kuva jossain määrin vaikuttaa. Samaten vaateliikkeiden valikoima. Ei oo kivaa normaalipainoisenakaan tuntea itseään norsuksi, koska joka tuutista tulee kuvaa hoikista ja hyvännäköisistä naisista. Ja jos kauniita vaatteita haluaisi joskus ostaa, on urakka ihan toivoton, koska ne tehdään yleensä kokoon 34-36. Mulle se koko 36 on normi, mihin pyritään. Tällä hetkellä normi tuntuu olevan koko 40-42...
Tjaa
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 16:31
Kyl se vaikuttaa varmasti kaikilla, ainakin ali tajuntaisesti.
Esim lehtien vaikutuksista
Eihän muotivaatteet 80-luvulta näyttäs naurettavilta jos joku ei olis uusia vaatteita/tyyliä meille tuppaamassa, ite en muotilehtiä paljo seuraa mut silti on alitajuntaan menny toi vaattetyylin vanheneminen, samoin kuin silmälasi pokien
MarjoR
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 16:57
itse pidän ennemminkin tuollaisesta lopez- vartalosta. kiinteä ja urheilullinen. oikeastaan ei haittaisi vaikka löytyisi vähän pehmeitäkin paikkoja, kunhan vartalo näyttäisi sopusuhtaiselta. Itse haaveilen kauniista vyötäröstä ja pehmeistä lanteista. enkä tämmöisestä tasapaksusta pullataikinasta, johon tulee uunissa ilmakuplia
Hemulitar
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 17:21
En mä ole ikinä ajatellut yksiselitteisesti, että laiha olisi kaunista. Mun mielestä terve ja sporttinen vartalo on kaunis. Ei tarvi olla ihan supertimmi, mutta jotenkin "napakka" vartalo näyttää musta hyvältä.
Sitä mä tavoittelen haaveissani.
Käytännössä tavoitteeni on pari sataa grammaa ihannepainon yläriman alapuolella.
Henne
Klubiemäntä
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 17:36
Koko 38-40. Rinnat ja reidet semmoset että mahtuvat vaatteisiin. Vyötärö ilman pullavuutta eli lösöt pois. Tuokin tuntuu jo mahdottomalta saavuttaa (lähinnä noi rinnat ja reidet).
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
T.aikku
Joku vuosi olen vielä tavoitteessa!
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 18:12
Koko 40-42 on minulle riittävä lopullinen tavoite, kyllä se sieltä vielä tuleekin pikkuhiljaa. En osaa sanoa vertailukohtia, naisellinen ja muodokas sopii minulle ja minun persoonaani.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista