Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Törkeitä kommentteja
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Törkeitä kommentteja
Sivu:
<
1
2
3
4
...
141
142
143
144
145
146
147
148
>
chocoholic67
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 10:20
Hehheh, onneksi olen tullut ikään jossa sana ei einää satuta...
Eilen Intersportissa nuori energinen miesmyyjä 'palveli' ja tokaisi - kyllä se on ihan tavallista, että joutuu ottamaan eri kokoa ylä- ja alaosan kun suomalaisilla naisilla on usein aika paljon
persettä
ja selluliittia kerääntynyt reisiin!!! - no ei tullut tällä kertaa kauppoja, varsinkaan kun en edes näe peilistä mitään kovin perseikästä ja selluliittista Vanlapatsasta (kokeilin siis hiihtoasua valiten kokojen 38 ja 40 välillä....) Mahtoikohan myyjä huomata, että vaikkei hän tarkoittanutkaan ilkeillä niin tuo ei ollut kovin tahdikasta...?
Rosemarie
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 12:05
^Siis mista ihmeen pystymetsan tynnyrista tuokin 'asiakaspalvelija' oli haettu??
Mustispeppers
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 16:40
Eniten on satuttanut sen, kun olin n. 10 vuotias, niin setäni laukoi, että onneksi hänen lapsensa on solakoita ja kauniita, toisin kuin veljensä lapset. Kun muutin Etelä-Suomeen oli talon pihassa auto, jonka merkki oli sama kuin äitini tyttönimi, niin ks. setä kysyi, että "olenko tullut omanmerkkisellä autolla, kun pihassa on sen merkkinen auto?" Mutisin vastaukseksi, että en ja että minun sukunimeni on sama kuin hänenkin.
Noi on sellaisia asioita, mitä nyt ei ihan tarvis laukoa... En ole missään tekemissä setäni kanssa ja tähän on syynä muut syyt.
Grasse
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 13:39
^ Nyt en ymmärtänyt, miten tuo autojuttu oli loukkaava?
Enitenhän loukkaavat ne läheisten ihmisten kommentit, vieraiden ihmisten jutut antaa helpommin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihme kyllä, en itse ole saanut sukulaisiltani ikäviä kommentteja, vaikka aina vähän pyöreä olenkin ollut. Varsinkin kun sukulaiset ovat melkoisia möläyttelijöitä, niin on kyllä ollut hyvä tuuri.
Mustispeppers
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 17:15
Suomessa on eräs automerkki, joka on sama kuin äitini tyttönimi. Isäni suku on aina morkannut äitini sukua. Siksi se pahalta tuntuikin. Äitini suku on vain tehdästyöläisiä ja asuivat tehtaan omistamissa vuokra-asunnoissa ja muutenkin olivat ns. huonompaa väkeä. Isäni suku taas ovat omistavaa luokkaa ja muutenkin (ainakin omasta mielestään) parempia. Arvata saattaa, että kaiken positiivisen elämääni olen kuitenkin saanut äitini suvulta, ovat hyväksyneet sellaisina kuin olen, yms.
EllenAnna
Gramma kerrallaan!
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 16:41
Näin meillä töissä:
Asiakaspalvelutilanne, jossa minä M (painoindeksi 26 ja rapiat) istun pöydän takana ja entuudestaan tuntematon asiakas A, joka oli normaalivartaloinen, n. 45-50v mies:
M: "Huomenta!"
A: "Moi! Ooksä pieniin päin? Eihän sulla oo ees sormusta sormessa!" *tietäväinen virnistys*
M: "En oo, ootsä?" *naama peruslukemilla*.
Ja toinen tapaus, jossa muuten sama mutta asiakkaana n. 60v hienostunut naishenkilö minkkiturkissa (tai jossain muussa kuolleessa eläimessä):
M: "Päivää!"
A: "Oletko sinä raskaana?" *naama peruslukemilla*
M: "En, oon vaan ihan himmee läski. Miten voin auttaa?" *aspa-hymy*
Ja niinpä aloitin ruokaremontin - jälleen kerran. Tällä kertaa karppauksen, mikä on hieman haastava valinta kasvissyöjälle...
Aina kun vain mahdollista, kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tollasten juttujen...
OneOfTheFew
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 18:18
KUKA ihme menee kysymaan toiselta tollasta?! Iteltakin on kerran TERASSILLA kysytty kun olin bisse kourassa ja tupakka toisessa. En voi kasittaa.
Neiti Hellsinki
Everything remains as it never was.
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 18:44
Mä en kans ymmärrä että mitä se kellekään tuntemattomille (tai välttis sen puoleen tutuillekaan) kuuluu onko joku raskaana vai ei? Ei tollasta kuulu mennä kyselee... valitettavan monet ihmiset on kyllä tampioita.
Slow, love, slow. Only the weak are not lonely. -Nightwish, Imaginaerum-
Neibei
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 18:57
Minulle myöskin yksi sama ihana kantis heläyttelee sellaisia kommentteja, että ei tiedä itkeäkö vai nauraa...
Raskausaikana turposin n. 28 kiloa, ja jo viikoilla 28/40 asiakas (itsekin aika tuhti mieshenkilö) alkoi avautumaan:
-Montakos oot saamassa, kolmoset vähintään?
Ja sama läppä kerran viikossa äitiyslomaani asti.
4 kuukautta synnytyksen jälkeen palaan töihin tuurailemaan, ja laulu jatkuu:
-No olikos sielä jemmassa toinen? Kyllä kannattaa töihin palata että pääsee noista kiloista eroon!
Ja nyt, poikani on 8 kuukautta äijä tulee virnistellen kassalle:
-Taidat olla kohta taas jäämässä äitiyslomalle?
Vielä en ole sylkäissyt naamalle, mutta lähellä on käynyt...
TiiaMo
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 19:19
Muutama vuosi sitten ystäväni, joka painoi silloin 80kg
(nykyään painaa vähemmän)
lohkaisi minulle
(kun itse painoin sen 100kg)
"No nyt tiedän miltä susta tuntuu olla ihan kamala läski.."
Että kiitosta vain.
Ja nyt kyseinen ystäväni on tehnyt laihdutuksestani ongelman itselleen.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
141
142
143
144
145