Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Suositelkaa voiteita yms.
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Suositelkaa voiteita yms.
marimintti
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 13:15
Hei! Nyt tarttis tehdä jotain! Mahanahka on siinä pisteessä, että näyttää vanhalta ryppyiseltä ja roikkuvalta, kuin vanhan ihmisen iho. Raskausarpia on myös, tietty elämä pitää näkyä, mutta tuolle ryppyiselle roikkuvalle iholle pitäis tehdä jotakin. Nyt kun painoa on lähtenyt ja tulee lähtemään, pelkään, että se jää heltaksi roikkumaan! Ja totta puhuen, pidän enemmän tasaisesta pyöreämmästä masusta kuin kauhukuvaksi muodostuneesta roikkuvasta ryppyheltasta.
Siis, kaikki voidevinkit, pirkkaniksit ja neuvot kehiin ihon kiinteyttämiseksi. Jumppavinkkejä en kaipaa, ne tuskin auttaisivatkaan nahkaan. Ja muuten olen kuivaihoinen, tavallisia voiteita menee, mutta jotain tujumpaa jos olisi kellään ehdottaa, kiittää ja kumartaa, kiitos!
Jonnis
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 13:23
Kiinteyttäviä voiteita voi tietysti kokeilla, mutta useimmiten niiden teho on vain vähäinen, lähinnä ihoa tasoittava ei niinkään kiinteyttävä, kunnolla roikkuvaan mahanahkaan ei auta kuin kirurgin veitsi, valitettavasti. Voiteiden hyöty on minimaalinen..
Kaisa64
Terve sielu terveessä ruumiissa
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 17:49
hei mulla ei ole omakohtaista kokemusta tästä, kun painoni ei ole koskaan raskauksia lukuunottamatta kovinkaan merkittävästi heitellyt.......
Olen ymmärtänyt kuitenkin, että se "roikkumaan jäänyt iho" korjaantuisi ainakin osittain ajan kanssa itsekseen. Ei ehkä kokonaan, mutta jos nyt näyttää pahalta, niin ehkä vähän ajan kuluttua tilanne on jo parempi. Tämä siis "lohdutukseksi" ennekuin sitä kirurgin veistä harkitset......
Luulen, että itse kuivaharjaisin ja rasvaisin ihoa. Ja harrastaisin pitkäkestoista liikuntaa matalalla sykkeellä.
tsemppiä
*tupu56*
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 17:53
Kyllä se mahanahkakin aikaa myöten vetäytyy pikkuhiljaa,mutta pitää rasvata ja kuivaharjaus on hyvä siinä veri alkaa kiertään paremmin,
Mä pistän ihan sellaista perusvoidetta jota hieron kaun et se on ihan imeytynyt jotain tietty kiinteyttäviä voiteita löytyy,ja jossa on retinolia ja mentholia
mitä kaikkea ne suosittelee,sit liivit on edottoman parhaat siis housuliivit,omasta kokemuksesta kerron,jos on nuori alle 50-vuotias nakhka vetäytyy täysin kun sitä hoitaa ja vanhemmallakin,en ainakaan turvaudu mihinkään leikkaukseen,konstia on muitakin!
sufe
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 18:16
Itsellä on myös "raskaus"arpia ja kuiva iho. Itse olen tykästynyt Orionin perusvoiteisiin ja Decubaliin. Miinuksena vain, että molempia saa vain apteekista ja on hintavia aina kertaostoksena... Tosin niitä saakin sen melkein kilotavarana. Markettiosastolta sitten oon Doven voiteet havainnu hyväksi.
Näistäkään mikään ei varsinaisesti kiinteytä, mutta kyllähän se ihon kimmoisuus paranee, kun se on hyvin kosteutettu... Aikahan siinä parantaa. Tosin jos painonpudotus on erittäin mittavaa taitaa se kirurgin veitsi olla ainut apu.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
keskiviikkona, 9. maaliskuuta 2011 klo 18:24
Oikeestaan ainoo mitä minä olen tuolle mahanahkalle tehnyt, on satunnainen voiteilla rasvaus mutta useimmiten kun satun muistamaan, niin Weledean raskausarpi öljy, se mikä on raskauden aikana tarkoitettu käytettäväksi, sen olen todennut parhaaksi kunhan jaksaa tosiaan sen hieroa hellävaraisesti ihoon.
Itse myös silloin kun kuorin vartalon ihoa, teen sekoituksen itse, hunajaa, oliiviöljyä, pannujauhatus tasoista kahvia sekaisin sellainen lämmin mössä ja sit juuri ennen kuin aloittaa pikkaisen sokeria joukkoon, mutta tätä ei voi varastoon tehdä ,) tuo selkeästi auttaa ihoon ja vähentää rasvauksen tarvetta, kun itselläni ei ole niin kovaa motivaatiota päivittäiseen rasvaukseen, oon kai liian laiska
ton ku teen niin melkeen viikko menee ok
marimintti
torstaina, 10. maaliskuuta 2011 klo 22:27
No, kirurgin veitseen en ole tarttumassa, en sentään. Ehkä se on tämä nopea pudotustahti, missä ei nahka pysy perässä. Toivottavasti asia korjaantuu ajan myötä eikä heltta jää pysyväksi. Tai ei se vielä heltta sentään ole, mutta pelkään siitä tulevan! Ja muuten kun nahkani on aika napakkaa eikä näkyvää selluliittiakaan ole, niin tuo mahan roikkuminen oli aika järkytys.
Nyt pitää vain kiinnittää enemmän huomiota oman navan ympärille, kuorintaa, kuivaharjausta ja rasvausta. Pitää piipahtaa jossain laadukkaassa kaupassa kemppariosastolla tutustumassa tarjontaan, ellei muilla ole enempää täsmätuotteita kertoa. Ja ainakin oma järki sanoo, jotta koko vyötärönympärys saa saman käsittelyn, että selkäpuolelle kans voiteita.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 10. maaliskuuta 2011 klo 22:50
Mulla roikkuu mahan lisäksi peffa...
No ehkä ne siitä joskus kiinteytyy.
-20kg/5kk www.karppaus.info
marimintti
perjantaina, 18. maaliskuuta 2011 klo 11:45
Tähän mennessä satsattu uuteen vartalovoiteeseen, Doven joku kurkku-vihreätee-bodylotion tarttui kaupasta ihan vahingossa mukaan.
Mutta miten ihana vahinko, en ole edes uskonut, että iho voi olla näin pehmeä! En ole sen koommin mahanahkaa tarkkaillut kun olen aivan hämilläni tuon pehmeän silkkisen ihoni kanssa. Jopa pahimmat ihoalueet, jotka on ollut kuivaa santapaperia, siis oikeasti karheata ja nyppyläistä, onko se mannaryyni-ihoa, on pehmennyt aivan (niin suurta superlatiivia ei ole, jotta sen osaisin tähän kirjoittaa), JEEEEEEE!!!!
Ja mahanahkan kiristysvoiteen etsintä jatkuu hivenen onnellisempana...
ainoaas
perjantaina, 18. maaliskuuta 2011 klo 14:16
Minä olen myös tykästynyt noihin Dove-voiteisiin, esim. kesällä ykkösvartalovoide on Dove Fresh cool effect -voide (vihreä pullo), ihanasti viilentää ja myös kosteuttaa hyvin.
Ostin myös joskus tarjouksesta sitä varttuneemmalle iholle tarkoitettua vartalovoidetta, olisko nimi joku pro-age tmv. Hyvin sopii myös nuoremmalle iholle, tosi kosteuttava joskin siinä oleva kuoriva ainesosa aiheuttaa hassua kihelmöintiä
Kaapissa odottaa (myös tarjouksesta ostettu!) kevyesti päivettävä summer glow, pitää kokeilla nyt keväällä sitä, vaatii varmaankin päivittäisen rasvauksen näkyäkseen...
Onhan niitä vartalovoiteita toki muitakin hyviä merkkejä kohtuuhintaan... Ja jos on halua/kykyä maksaa enemmän niin varmasti löytyy maha- ja muutakin nahkaa kiinteyttäviä/pehmentäviä tuotteita (esim. tuttavani vannoo jonkun tietyn kalliin kuivaöljyn nimeen, mutta itse en pysty monenkymmenen euron tuotteita ostamaan).
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:03
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään