Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Silmänympärysiho
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Silmänympärysiho
Sivu:
<
1
2
3
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
lauantaina, 18. huhtikuuta 2009 klo 14:33
Olen käyttänyt tuota mainittua Avenen silmänympärysvoidetta, mutta ei auttanut täysin sekään. Lopetti ihon kuoriutumisen kyllä, mutta ei kuivuutta ja pientä hilseilyä, eikä kuivuudesta aiheutuvia ryppyjä. Ainoa, millä saan aamuksi ihon jonkinmoiseen kuosiin, on bepanthenin rasvaisempi voide. Eikä yllättävää kyllä ole aiheuttanut turvotustakaan, niin kuin varsinaisen rasvan käyttäminen yleensä. Nämä on kyllä semmoisia henkimaailman asioita nämä kasvovoiteet...Onneksi teen töitä kotona koneen ääressä., niin ei tarvi lärviä laitella päivittäin (meikki kestää suht hyvänä vain parisen tuntia, sitten koko komeus kurtistuu, vaikka olisi kuinka naamiota ja tehotippaa alla). Selvisin Hanoin jäähyväisistä ihan kunnialla keskittymällä viikkokausia naaman rasvaukseen (ja sain sitten keikka-aamuna leukaani finnin
). Nyt ei sitten enää olekaan niin väliä, millaiselta kurpalta sitä täällä kotona näyttää villasukissaan..
Olisihan se mainiota löytää voide, joka toimii, mutta nyt ei ole varaa enää näihin kokeiluihin. Näytteiden saaminen ainakin täältä meidän apteekista on täysin toivotonta - aina kaivellaan laatikoita ja sanotaan, ettei ole näytettä. Sika pitäisi siis ostaa säkissä, eikä se nyt kyllä enää kiinnosta, kun vessan kaapissa on ihan riittämiin sopimattomia "asiantuntijoiden" suosituksia..
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
ikidieetti
maanantaina, 20. huhtikuuta 2009 klo 22:01
Viimeksi tänään tuijotin peilikuvaani töissä ja mietin, että näinkö tässä sitten kävi. Olen laihtunut vuoden alusta viisi kiloa ja olo on muuten ihan loistava, mutta silmänympärykset ovat rypistyneet ja kuivuneet ja olen mielestäni vanhentunut kertaheitolla kymmenen vuotta.
Olen yli nelikymppinen ja aloin käyttää silmänympärysvoiteita pari vuotta sitten säännöllisesti. En ole kyllä aikaisemminkaan huomannut niillä mitään erityistä vaikutusta, mutta nyt on usko kadonnut tyystin. Viimeksi kokeilin apteekista saatavaa jotain Roc-merkkistä voidetta, muttei sekään ole mielestäni tehonnut.
Olen saanut rasvapallon vihreäksi melkein joka päivä, mutta pitäisiköhän sitä öljyn määrää vielä lisätä..
Sivu:
<
1
2
3
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään