Noita Body Shopin vartalovoita olen käyttänyt, kun tuoksuvat niin hyvälle, siis aikaisemmin vartalolle, mutta kävi hyvin myös kasvoille.
Aira Samulin sanoi, että rasvaa täytyy nauttia sisäisesti. Siis kalaöljyä, omegaa jne. En ole itse kokeillut, mutta uskon että siinä on perää. No minulle tuo "sisäinen" rasva ei ole ongelma, sillä sitä tahtoo tulla päivän mittaan liikaa. Syön myös paljon lohta ja avokadoa, joten voitelu on kunnossa.
maanantaina, 30. maaliskuuta 2009 klo 12:27 MiaMaria kirjoitti:Noita Body Shopin vartalovoita olen käyttänyt, kun tuoksuvat niin hyvälle, siis aikaisemmin vartalolle, mutta kävi hyvin myös kasvoille.Tuoksuuko ne muut yhtä vahvasti kuin Cranberry? Sain purkillisen joululahjaksi ja en kyllä mitenkään voi käyttää sitä vartalovoiteena, kun se ensinnäkin tuoksuu ihan jollekin Ofelian viinille tai siiderille ja toisekseen tuoksu on todella voimakas. Jos tuoksu olisi omaa nenääni miellyttävämpi, käyttäisin sitä pieninä annoksina hajuveden korvikkeena.Pahoittelen aiheen kaappaamista.