Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Selluliittivoiteista
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Selluliittivoiteista
Sivu:
<
1
2
hoi2
jaksaa–ei jaksa–pakko jaksaa...
lauantaina, 23. toukokuuta 2009 klo 21:49
Olen joskus kokeillut ja yhdyn edellisiin siinä että iho tuntui sileämmältä ja pehmeämmältä mutta senttejä ei kyllä kadonnut sanottavammin. Rocin voiteesta sain pidemmällä käytöllä vielä jonkun allergisen reaktion, vaikken mikään herkkähipiäinen olekaan. Iho alkoi punottaa julmetusti, joten voiteet jäi sillä erää sivuun.
Nuorempana kuivaharjailin itseäni aina iltaisin ja se tuntui itse asiassa tosi hyvältä. Iho pysyi sillä pehmeänä ja sileänä. Sen tavan voisikin ottaa uudelleen käyttöön
Jos kokeilette, niin muistakaa tosiaan että alhaalta ylöspäin ja aina sydämeen päin, niin kuin Nemikin neuvoi. Harja sellainen pehmeänkarhea eikä raapiva ja hieronta sopivalla paineella.
Yks kikka vielä sellukintuille, näin kesän kynnyksellä: Ruskettuneet reidet näyttää kaposemmilta ja paremmilta, kuin olminvalkoiset
lua
lauantaina, 23. toukokuuta 2009 klo 22:51
Hei osaisiko joku kertoa, miksi siis pitää hieroa alhaalta ylöspäin ja sydämeen päin? En oikeastaan edes ymmärrä tuota "sydämeen päin"..siis eikö pyörivin liikkein vaan yhteen suuntaan sutien?
hoi2 samaa mieltä, ruskettuneet reidet on kyl huomattavasti kauniimmat
itse en selluliittivoiteita ole käyttänyt. Niin aikasin olen liikkeellä tämän elämäntaparemontin kanssa, että semmoista "appelsiini-ihoa" ei ole vielä ilmaantunut ja siis toivotaan ettei ilmaannukaan
Yhtä leveä kuin pitkä
lauantaina, 23. toukokuuta 2009 klo 23:42
mistä sellaisia kuivaharjoja saa ja mikä niiden idea on?
Telluu
sunnuntaina, 24. toukokuuta 2009 klo 08:03
Kuivaharjana voi käyttää ihan mitä tahansa sopivan karkeaa harjaa. Itselläni on markkinoilta ostettu varrellinen vanhanajan saunaharja ja toimii oikein hyvin.
hoi2
jaksaa–ei jaksa–pakko jaksaa...
sunnuntaina, 24. toukokuuta 2009 klo 18:46
lauantaina, 23. toukokuuta 2009 klo 23:42
Yhtä leveä kuin pitkä kirjoitti
:
mistä sellaisia kuivaharjoja saa ja mikä niiden idea on?
En tiedä löytyykö vartavasten sen nimistä, mutta itsellänikin oli käytössä sopivan karhea saunaharja. Idea käsittääkseni pintaverenkierron parannus ja kuolleen ihosolukon poisto.
lualle sanoisin että kun edetään alhaalta ylöspäin se on just sydämeen päin
Itse vetelin ainakin yhden suuntaisin vedoin ja käsittääkseni neuvo "sydämeen päin" on siksi, että verikin kiertää niin, eikä vastavirtaan ja voihan lymfanesteiden kierrollakin olla jotain tämän kanssa tekemistä. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
viirunen
"A moment on the lips, forever on the hips."
tiistaina, 16. kesäkuuta 2009 klo 12:00
Ostin laivalta jo jonkun aikaa sitten Biothermin Body Resculpt-selluliittivoidetta (violetti isohko tuubi) kaverin suosittelemana. En huomannut suurta eroa johtuen ehkä laiskasta käyttöasteesta.
Kaveri oli yhdistänyt sellarihoidon tämän rasvan käytön kanssa ja sanoi huomanneensa selviä tuloksia! Tuohon hoitoon en ole vielä viitsinyt mennä kun maksaa 50e/h...
Täytynee kokeilla myös tuota Dermocilia koska tykkään muutenkin tuotteista!
Mourdy
keskiviikkona, 17. kesäkuuta 2009 klo 00:23
Olen ainakin ite saanu sellasen kuvan että pakosti lihavalla ei oo ollenkaan selluliittia että se appelsiini iho on just sitä. Itellä ei ole ollut muualla kuin selässä jonkin verran ja sen sain pois kokonaan MaryKay:n selluliitti setillä ja lähti senttejäkin kiva kannustaja laihutuksen ohella. On pikkasen kalliimpaa ja sitä myy vaan tälläteet esittelijät suomessa .
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:03