Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Selluliittivoiteista
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Selluliittivoiteista
Sivu:
1
2
>
Yhtä leveä kuin pitkä
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 13:46
onko kenelläkään kokemusta selluliittivoiteiden käytöstä? itse hankin juuri laihdutuksen henkiseksi tueksi Nivean my silhouette geeliä joka lupaa ihmeitä
olen vasta pari päivää käyttänyt sitä enkä oikein vielä tiedä uskonko siihen vai en. iho ainakin tuntuu niiiiiiin paljon pehmeämmältä, aivan ku vauvan peppu, mutta auttaako se todella vai onko pehmeämpi iho vaan harha, koska yritän uskoa siihen kovasti?
olisi kiva kuulla jos jollain olisi jonkin laista kokemusta ihan mistä tahansa selluliittivoiteista, onko ne vaan rahan haaskausta vai voiko jostain oikeasti olla apua?
Neiti Hellsinki
Everything remains as it never was.
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 15:05
Käsittääkseni apteekista saa tuotteita jotka kuluttajatesteissä ovat oikeasti toimineet. Olen itse käyttänyt Lorealin tuotteita, jotka kului tosi nopeasti loppuun enkä jaksanut ostaa lisää kun oli niin kallista. Reilussa viikossa ei ainakaan tullut minkäänlaisia tuloksia, mutta niitä ilmeisesti pitää käyttää joka päivä säännöllisesti ja vähintään 4 viikkoa (näin ainakin se Loreal). Apteekista saatavat tuotteet on ainakin Roc ja Vichy, ja molemmista on ollut naistenlehtien kuluttajatutkimuksissa hyvät kokemukset. En ole itte kokeillut niitä koska ne on hieman kalliimpia.
Slow, love, slow. Only the weak are not lonely. -Nightwish, Imaginaerum-
Prinsessaleia
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 15:08
Moi,
Mä olen kokeillut joitakin, mm Rocin ja Vichyn, sekä tuota Nivean. Mun täytyy rehellisesti sanoa,e ttä se Nivean on ollut paras. Se on toiminut niin kauan kuin sitä on käyttänyt, mutta kun käyttö on loppunut on selluliititkin entisen näköiset.
Sen sijaan Rocin ja Vichyn voiteet on olleet epämiellyttäviä iholla, joko hajunsa tai koostumuksensa puolesta, etten ole niitä käyttänyt kovin pitkään säännöllisesti.
litsiluumu^
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 15:14
Kuulin tuossa vähän aikaa sitten äitiltäni, että dermosililla on joku selluliitti/raskausarpi/kiinteytysrasva, joka ainakin hänen mielestään oli hyvin toiminut. Eikä hintakaan päätä huimaa
Tutustukaa ihmeessä
sanna-maija
Missä on tahtoa, siinä on tie
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 15:34
Mua valisti ystäväni,että vuosi ( tai kaks) takaperin tuli telkkarista ohjelma ,jossa eri tutkijat olivat osoittaneet , ettei selluliittivoiteista ole mitään apua itse selluliittiin. Oli vertailtu eri voiteita
Sorry tällainen , etten muista edes ohjelman nimeä, oli muistaakseni jokin dokumentti.
Mutta minullakin on kyllä selluvoide käytössä, Lumenen, iho tulee pehmeäksi ainakin ja ei kai siitä haittaa ole.
... ainakin psykologinen vaikutus...
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 15:48
Ostin viime keväänä erehdyksessä Lumenen selluliittivoiteen, kun piti ostaa kosteusvoidetta. Tein sitten kokeen, että hieroin päivittäin toiseen reiteen sitä ja toiseen tavallista perusvoidetta. Kun selluliitiivoide loppui, en huomannut eroa.
Poikkitieteellisen tutkimukseni tulos:
1. Ei ainakaan yksi purkki kesää tee.
2. Jos ihoa ei ole aikaisemmin rasvailtu, niin selluliittivoide tekee siitä sileämmän ja joustavamman, mutta saman tekee kosteusvoidekin.
3. Käyttämäni selluliittivoide tuoksui paremmalle kuin hajusteeton perusvoide.
4. Parempi rasvata koko kroppa samalla tökötillä, niin ei purnukat valtaa koko peilikaappia.
Tuosta
sanna-maijan
mainitsemasta tv-ohjelmasta. Kuningaskuluttajassa oli joskus ko voiteet testissä. Sen testin tulos: ei vaikutusta.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 17:14 muokkaaja: motivo »
kaisaku
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 16:49
No minä käytin viime kesänä kuukauden säännöllisesti jotain Lancomen sikakallista tavaraa ja se itse aisiassa vei senttejä reisistä, takapuolesta ja vatsalta. Se oli voittanu jonku testin ja toinen siinä testissä tuloksia tuonut oli joku body shopin selluliittihoito johon kuuluu kaks purnukkaa.
Henne
Klubiemäntä
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 17:07
Mun käsittääkseni selluliittivoiteen tarkoitus on siloittaa ihon pintaa, ei laihduttaa. Siinä se voikin toimia, ainakin niin kauan kuin voidetta käyttää joka päivä ja tehostaa sen vaikutusta kuivaharjauksella tai hieronnalla.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Nemi
"Jokainen uusi päivä on hyvä aloittaa alusta"
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 17:46
Osallistuin kerran sellaiseen testiin, missä testattiin selluliittivoiteta. En muista merkkiä, mutta se oli sellaista "liisteriä", joka tahmasi tosi paljon ja haisi mentolille. No joka tapauksessa... silloin miulla oli tosi kuiva iho ja siinä voiteessa oleva kosteus imeytyi kinttuihin heti ja sitä kului ja kului sen testin aikana tosi paljon ennen kuin tajusin, että ensin rasvaan kosteusvoiteella, annan kuivua ja sitten päälle sitä selluliittivoidetta, meni vähemmän sitten.
Tuon kokeilun aikana piti kovasti itseään rasvailla sillä (aamuin ja illoin) ja sitten haisin tosiaan mentolille koko ajan. Iho sai kyytiä, kun sitä kun levitti, niin tuli automaattisesti tehostettua sitä ihon hierontaa ja aika voimakkailla otteilla siinä ohjeessa neuvottiin se tekemään. Ehdottomasti sydämensuuntaan eli aloitettiin alhaalta ja siirryttiin ylöspäin, näin oli ohje. Kuivaharjausta ja ihon kuorintaa suositeltiin myös.
4 viikon testin jälkeen iho oli sileämpi ja kimmoisempi, reisistä ei ollut sentit tuon rasvauksen aikana hävinneet, mutta hieronta oli tehnyt kyllä ihan hyvää. Jotain vaikutusta ehkä selluliittiinkin oli, koskapa niitä muhkuroita oli vähemmän, mutta voihan se olla, että se oli seurausta vaan siitä voimistuneesta hieronnasta, kuivaharjauksesta ja kuorinnasta. Mukavaa se oli, kun sai ilmaiseksi sitä kokeilla ja muistaakseni oli aika kallistakin vielä.
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
tiistaina, 19. toukokuuta 2009 klo 20:16
Mä uskoisin vaikutuksen perustuvan juuri siihen mekaaniseen harjaukseen ja hierontaan jotka lisäävät rasvattavan alueen verenkiertoa ja siloittavat siten ihoa. Ei ne rasvasolut sieltä mihinkään häviä. Joku tutkija sanoi niiden määrän olevan vakio, siis läski on ikuista
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:03