Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Rintojen pienentyminen laihtuessa
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Rintojen pienentyminen laihtuessa
Sivu:
1
2
3
4
>
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
lauantaina, 20. kesäkuuta 2009 klo 18:58
Minua vähän huolestuttaa, kun itselläni on siis tällä hetkellä B-kupin rinnat, enkä haluaisi niiden pienenevän. Kiloja olisi pudotettavana vajaa 50kg, olen 18-vuotias. Mietin siis, että laihtuuko sitten rintanikin? Vai ovatko ne "normaalin" kokoiset juuri siksi etteivät sisällä hirveitä määriä rasvaa?
Tämmöisiä huolenaiheita tänään
Nyt olen n. 6kg tiputtanut, eli 5% painostani
http://happyhoglet.blogspot.com/
Siirisikuriina
Hitaasti muttei varmasti...
lauantaina, 20. kesäkuuta 2009 klo 19:18
Se on usein niin ikävästi, että pienehkörintaisilla se vähäkin lähtee ja meillä suuririntaisilla ei lähde mitään vaikka oikein toivoisi että pienenisivät... eli elämä on siinäkin epäreilua!
No totta puhuakseni kai se on yksilöllistä miten käy. Jos rinnoissa ei ole paljon rasvakudosta niin ei kai ne silloin pienenekään?
Flora's Secret
tiistaina, 23. kesäkuuta 2009 klo 03:15
Risukko, jos on tiputettavaa 50kg oletan ettei sinulla ole mikään 70B kuppi. Esimerkiksi 85B on aika paljon isompi. Joten voi hyvin olla että B-kuppi jää, mutta ympärysmitta pienenee. Voi olla että ympärysmitta pienenee niin paljon että joudut jopa siirtymään isompaan kuppikokoon, joten älä ole huolissasi!
IT40
Hitaasti hyvä tulee
tiistaina, 23. kesäkuuta 2009 klo 13:14
Jep! Käytännössä todettu; laihtuessani myös rinnat pienenivät.Laihtuessani rintaliivien koossa pieneneminen näkyi JUURI ympärysmitassa. Kuppikoko tai pikemminkin kuppikirjain pysyi samana. Vanhaa liiviä ja uutta verratessani kangasmäärässä kupin kohdalla oli varsin iso ero ( samaa merkkiä ja mallia molemmat). Tsemppiä 50 kg:n taipaleelle
Neufchâtel
Tästä ei pääse, kuin alaspäin!
tiistaina, 23. kesäkuuta 2009 klo 13:39
Minä oikein toivon, että edes kupillinen häviäisi
Mutta varmasti ihan yksilöllistä tuokin pieneneekö, pysyykö samana vai miten käy. Ja sen verran sanon vielä, että 18 vuotiaana minulla ainakin tuli kuppia vielä lisää, muistaakseni noin 20 vuotiaaksi asti.
Nemi
"Jokainen uusi päivä on hyvä aloittaa alusta"
tiistaina, 23. kesäkuuta 2009 klo 14:32
Minulla häviää painoa aina rinnoista, siis kuppinumerosta ensimmäisenä enemmän kuin ympärysmitasta. Nytkin ostin itselleni ihanat rintaliivit, jotka oli kupeista sopivat, mutta hieman liian piukat ympäriltä ja ajattelin että kohta ne mahtuu pääälle. No kupit alkaa olemaan liian isot kun ympärysmitta on juurikin sopiva. Tosin B-kuppiin jää koko kuitenkin, kun normipainossa olen. Voi olla, että nyt jää vielä enemmänkin täytettä kun aikasemmilla kitukuureilla. Toisaalta, en yhtään pane pahakseni, vaikka pienenevätkin, sillä selvän kanssa tai oikeastaan hartiaseudun kanssa on ihan riittävästi ongelmia nivelrikon kanssa ilman ylisuuria rintojakin.
soronoo
keskiviikkona, 24. kesäkuuta 2009 klo 14:13
tiistaina, 23. kesäkuuta 2009 klo 13:39
Läski25 kirjoitti
:
Minä oikein toivon, että edes kupillinen häviäisi
.
Tällä fiiliksellä mennään täälläkin...
Charity
Pohjalta suunta on vain ylöspäin!
keskiviikkona, 24. kesäkuuta 2009 klo 23:40
Minä tiputin painoa 48kg ja kyllä, osa lähti myös rinnoista
Eli rinnat kutistuivat 90D -> 75B kokoon. Toisaalta ei mikään huono homma koska rintani ovat nykyään kauniimmat ja kiinteämmät treenin takia vaikka raskaus ja lyhyt imetys tekivätkin tehtävänsä
Kuitenkin yleensä on niin, että ylipainoisella ihmisellä on harvoin tosi treenattu kroppa, ja jos laihdutuksen aikana huolehtii kunnosta ja treenaa paljon niin kyllä se näkyy myös kropassa positiivisesti. Toki suurissa painonpudotuksissa löysää nahkaakin tulee pakosti vaikka miten treenaisi, kokemusta on siitäkin ikävä kyllä..
Mutta rinnat minun kokemukseni saa aika hyvään kuosiin treenillä.
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 01:11
Jooh, joku 100B yms miulla on
Eli toivotaan että lähtee ympärysmitasta ^^
http://happyhoglet.blogspot.com/
jokohan onnistuisi
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 09:13
Rintojen kokoon vaikuttaa myös rintalihasten koko. Jos katsot treenattuja miehiä, niin heillä rintalihakset pullottavat. Jos hankit pientenkin rintojen alle rintalihaksia, niin rinnat näyttävät suuremmilta ja kiinteämmiltä. Varsinaisen rinnan kokohan koostuu rintarauhasen määrästä ja rasvan määrästä rinnassa. Laihtuessa rasvan määrä vähenee, mutta käsittääkseni rintarauhasen määrä ei. Se on sitten yksilöllistä, kuinka paljon on rauhasta ja kuinka paljon rasvaa. Kuppikoko taas kertoo kuinka suuri on ero mitattuna rinnan alta ja päältä. Jos molemmat pienenevät saman verran, pysyy kuppikoko samana.
Tsemppiä painonpudotukseen.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»