Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Rintojen kutistuminen?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Rintojen kutistuminen?
Sivu:
1
2
>
Vesimittari
Kaikki on mahdollista. Ainakin melkein..
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 09:02
Hei,
Onko täällä ketään muuta jo valmiiksi pienirintaista (A-B -kuppi), jonka rinnat ovat laihdutuksen aikana kutistuneet vieläkin surkeamman kokoisiksi?
Minulla oli laihdutuksen aloituksen aikaan B-kuppi, mutta nyt kutistuneet A:han.. Masentavaa!
Kynsilaukka
Ole arkipäivän anarkisti - ylläpidä polkuja!
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 09:06
Voi Vesimittari, kyllä taitaa muunkin kokoisilla riittää samantyyppisiä huolia, mie voin kohta heittää tisut olkapäille, kun ohentuvat ja riipuskelevat lapasina (D->C)
Lenkille lähtiessä on "köytettävä" tiukasti, ettei hölsky kovasti. Rasvaahan ne ovat suurelta osin ja jos rasvasta pyristelemme eroon, niin myöskään rintojen pienentymistä ei voine välttää?
Tsemppiä ja sopeutumista
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 12:24
Näinhän siinä tuppaa käymään
. Itselle normaalipainossa ollessa A-kuppikin melkein iso (vitsailinkin silloin, että jos menisin uimahousuissa rannalle, niin miehestä menisin - ehkä naamasta huomais, mut ei muuten
). Raskauden ja ylipainon myötä tuli vähän varustusta ja kun lisää geelitäytteiset liivit, niin menee melkein B-kupista
. Nyt ei vielä pienenemistä huomaa tosiaan muualta, kuin siitä, että rinnat on kutistuneet taas lähes olemattomiin. Sehän tässä onkin niin hauskaa, kun laihduttaessa yläkroppa on kuin nälkään kuolleella hevosella, mutta jaloista sais edelleen 4 normaalikokoista jalkaa..(Mulla on siis virallisesti 4 jalkaa, ne on vaan parittain kiinni toisissaan
)
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
Pieni ja pippurinen
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 13:27
Hei,
Sama vika. A-kuppi jo vähän liian iso ja nyt laihtuessa kuppi jää aina vaan vajaammaksi...Surkeeta.
Pikku pippuri
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 13:51
Täällä myöskin päärynävartaloinen harmittelee samaa asiaa. Kun on enemmän painoa niin kroppakin on jotenkin tasapainoisempi, täytettä rintsikoihin löytyy ees vähän. Mutta kun laihtuu niin ekana kutistuu rinnat ja pepun pyöreys vaan korostuu. Ja varsinkin nyt kahden raskauden ja imetyksen jälkeen tilanne vaan on pahentunu.
Vaatekaupassa tää on todellinen ongelma, ku yläkroppaan kävis koko 36 mutta lantio on kokoa 42-44.. Onneksi A-linja on nyt muotia, ei muuta ku tunikaa päälle joka päivä!
No, positiivisesti ku aattelee niin eipähän ole hartiasärkyjä raskaiden rintojen takia- ei todellakaan!
lua
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 13:53
Täällä taas vähän toisenlaisia toiveita
Itse pidän pienistä rinnoista. Olin erittäin tyytväinen omaan napakkaan B-kuppiin, kunnes pienen pyöristymisen ja e-pilleri merkin vaihdon jälkeen rinnat paisuivat ja kauheampaa vielä - erikokoisiksi! Nyt aivan eriparia ja täysin sopimattomat vartalooni
Hassua sinällään, koska suurimman osan ajasta rinnat ovat piilossa, kuitenkin aiheuttavat päänvaivaa
Nyt toivonkin, että oikeanlaisella liikunnalla saan rintalihaksiin ryhtiä ja kiinteyttä. Painossa minulla ei ole pudotettavaa kuitenkaan..
-pupi-
ulkoinen muutos lähtee sisältä
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 13:58
Mulla ei oikeasti ole kupikoon kanssa sinällään huolia, kun on aina ollu runsaat rinnat. Ne on vaan menneet melkolailla rumannäköisiksi. Roikkuvat pussit ja kauhulla odotan, miltä ne mahtaa näyttää jos ja kun laihis onnistuu.
Kippu
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 14:21
Minäkin olen huomannut saman, että ensimmäisenä sen laihtumisen huomaa rintojen pienenemisestä! Onnekseni, pieneneminen on ollut rintojen kiinteytymistä, kahden lapsen imetyksen jälkeen.
papuliina_
Luoja, jos et anna minun laihtua, tee ystävistäni lihavampia.. ;)
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 14:23
Miulla on aina ollut melko suuret rinnat, (D-F) ja vaikka nyt olen päässyt laihtumaan jo nelisen kiloa, eivät rinnat ole kutistuneet (luojan kiitos). Päin vastoin, ne ovat ruenneet pysymään paremmin kasassa; sängyssä selällään maatessa ne valuivat ennen toinen toiseen suuntaan nolosti, nyt ne pysyvät terhakasti omilla paikoillaan
Mies oli oikein iloinen kun tämän huomasi!
pija
Aina voi oppia uutta
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 15:46
Tässä yks aika isotissinen kirjottaa... mulla on kuppikoko vaihdellut D-F välillä.
Nyt on neljä ja puoli kuukautta klubeilua takana: taakse on jäänyt reilu 10 senttiä mittaa vyötäröltä, läskejä kiloina melkein 10kg...
Rintojen alta on hävinnyt senttejä, rintojen päältä ainoastaan sentti. Jouduin siirtymään F-kuppiin, että saan tissini ilman tappelua kannattimiinsa
Kai me sitten laihdutaan niin eri tavoin, että kroppakin muokkautuu miten kelläkin
Tsemppiä kaikille
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään