Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Reisipahkurat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Reisipahkurat
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sipsitär
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 10:48
Onkohan kellään samankaltaista ongelmaa....eli rasvan kasaantuminen reisien yläosaan? Mun kroppa on muuten suht sopusuhtainen - siis tasaisen paksu mutta nuo reidet vähän (vuoden suurin vähättely
) häiritsee. Yläosassa on sellaset kamalat läskipahkurat jotka heiluu ihan kuin ne olisivat irrallaan kaikesta muusta! Kädellä saa kunnon otteen tuosta makkarasta ja se on sitten tosi ärsyttävää! Pitäisin lyhyempiä paitoja mutta kun pitää peittää noi makkarat. Jos reidet olis tasaisen paksut ei haittais mutta kun ne on törkeän oudot kun yläosassa on tollanen ylimääräinen lisuke! Sivuasennosta sen erottaa hyvin, varsinkin jos toinen reisi asettuu toisen päälle...Ei varmaan kukaan tajua mistä on kyse....? En ole kellään ikinä nähnyt vastaavaa ongelmaa ja alan epäillä että taidan olla ainoa....kaikki läskit varmaan kasaantuu tuohon pahkuraan
En yhtään ihmettele että on lonkassa vaivoja, eihän liikerata voi olla normaali kun reidet on kiinni toisissaan...!? Monesti tätä asiaa olen pohtinut ja todennut ettei edes ilma taida kiertää jalkojen välissä
Nivustaipeet on aina hiessä. En ole keksinyt miten noista pahkuroista pääsis eroon, ne kun on olleet siinä lapsesta asti...näkee vanhoista valokuvista - ja silloin olin vielä normaalipainoinen! Ei taida olla kohtalotovereita....?
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 10:56
Vuodessa olen saanut pahkuraani pienennettyä säännöllisellä liikunnalla ja kiloklubin mukaisella syömisellä. Askelkyykkyjä oon tehnyt noin 3000. Ei se silti kokonaan ole kadonnut. Mulla tulee olemaan tuuttireidet lopun elämääni... parhaassa tapauksessa ne vain on hoikemmat tuutit.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
tanyah
Lapin tytöissä on Rautaa!
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 11:17
komppaan
Henne
ä.
mutta et siis ole yksin reisipahkuroiden kans
ja onkohan sitä ikinä silti tyytyväinen täysin jokakohtaan itsessään omassa mielessään
itte en ehkä ikinä täysin, mutta suurimmaksiosaksi kyllä...
Zoom_00
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 11:23
Kohtalotoveri! Mä luulen, että mullakin on sellaset..
Eli ihan yläreisien sisäosissa sellaiset "kohoamat", jotka ottavat toisiinsa kiinni..mullakin on ollu ne aina (tai niin kauan kuin muistan), ja äidillä kanssa eli se on varmaan perinnöllistä.. :/
Se on niiiin ärsyttävää, kun lyhyet sortsit hinautuvat ylös..
Olen joskus painanut jopa 15 kg enemmän (nyt 161/61), joten myös reidet ovat olleet silloin suuremmat eli ongelma ei ole enää niin suuri.
Nyt koitan saada sisäreisiä (ja reisiä yleeensäkin) pienenemään lenkkeilyllä, pyöräilyllä ja sisäreisiliikkeillä..
Tsemppiä taisteluun pahkuroita vastaan ja hauskaa loppuviikkoa!
orchid
21.4. 71.2kg 4.12. 55.1kg
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 13:05
Täältä löytyy myös, eikä siis vain reiden sisäpuolelta vaan myös uloke reiden ulkopuolella, ihan sama kuinka paljon laihtuu niin törkeät reisiulokkeet on ja pysyy eli et ole yksin Sipsitär.
Hömppis
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 13:37
Täällä yksi"tuuttireisi" lisää. Kyllähän ne pienenemäänkin saa, mutta muoto pysyy... Kokemuksesta tiedän.
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 14:21
Joo, tässä sen näkee että meitä on monta! Ja helpoimmalla pääsee kun ensin hyväksyy oman ruumiinmuotonsa ja sitten sitä voi lähteä tavoittelemaan vähän nätimmäksi. Lihaskuntoa, aerobista liikuntaa ja terveellinen ruokavalio, niin sillä päästään kivempiin tuloksiin. Ei siinä muu auta! Kitudieeteillä pahkurat saa näyttämään entista rumemmilta. Siitä on kokemusta. Hyvä me tuuttireidet, näytetään niille (pahkuroille)!
ja ruokablogini:
Sipsitär
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 19:38
No kiva että on muitakin! Olis tosiaan kiva pitää lyhyitäkin sortseja!
Olen tehnyt fyysistä työtä, paljon jalkojen päällä, kaupassa, ravintolassa, sairaalassa jne. Olen kävellyt satoja kilometrejä, pyöräillyt, pelannut sulkapalloa ja step-tanssikursseillakin on tullut vietettyä aikaa joten yritystä kyllä on ollut saada noi pahkurat katoamaan. Ainoa mitä en ole kokeillut, on laihtuminen
Tosin mulla on ne pahkurat ollu jo lapsena...Enkä silloin ollut isokokoinen...
Yamuna
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 19:43
Sipsitär, et ole yksin - ja onneksi en ole minäkään
Sisäreispahkurat on ollut aina, myös normaalimittaisena.
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 14. toukokuuta 2009 klo 19:52
Nykyään näin normaalipainoisena ja suht. alhaisessa rasvaprosentissakin (alle 27% ) reisipahkurat edelleen kummittelevat. Ei ole mitään taikasauvaa, jolla ne saisi kokonaan katoamaan. (niin, rasvaimu tietty, mutta sitä en pidä nyt vaihtoehtona). Mun pahkurat on kyllä enempi ulkosyrjillä. Sisäosien läski ei haittaa niin paljoa. Sipsitär, suosittelisin lihastreeniä, vaikka oletkin kävellyt ja tanssinut ja tehnyt muuta liikunnallista. Järeät aseet vaan käyttöön. Moni selittää että polvet ei kestä kyykkyliikkeitä mutta kyllä reisiä voi muillakin tavoin treenata. Mattojumppa ja konttausasennossa tehdyt liikkeet tehoaa myös!
ja ruokablogini:
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>