Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Rasvaisen ihon hoito
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Rasvaisen ihon hoito
tinttari
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 09:45
Hei!
Mitä tuotteita suosittelisitte rasvaisen ihon hoitoon eli puhdistukseen ja kosteutukseen? Entä osaisiko joku vinkata hyvää, mattapinnan jättävää puuteria/meikkivoidetta?
Anttu82
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 09:55
Heippa tinttari!
Mistä olet päätellyt ihosi olevan rasvainen?
Onko sinulla tukoksia/finnejä?
Teen jonkin verran hommia kosmetiikan parissa ja mulla olisi tosi hyvät sarjat erilaisten ihojen hoitoon.
Oman kokemuksen perusteella uskaltaisin arvioida, että ehkä sinulla ei ole riittävän kosteuttavia tuotteita ts. ihosi kaipaakin rasvan poiston sijaan enemmän kosteuttavia tuotteita ja runsaasti nestettä?
Mun sposti on anttu82@gmail.com - jos haluat kysellä lisää
Mutta oli ihotyyppi mikä tahansa - muistathan suojata ihosi kunnolla ulos (=pakkaseen) mennessä!
tinttari
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 10:04
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 09:55
Anttu82 kirjoitti
:
Heippa tinttari!
Mistä olet päätellyt ihosi olevan rasvainen?
Onko sinulla tukoksia/finnejä?
Erityisesti t-alue eli varsinkin otsa ja nenä kiiltelee helposti ja jonkiverran pukkaa myös finnejä. Aloin joku aika sitten käyttää Eucerin puhdistusgeeliä ja kasvovettä, jotka tuntuu olevan ihan ok. Mutta mattapinnan (ja mahdollisesti kiiltelyä hillitsevän) kosteusvoiteen tms. löytäminen olisi nyt ajnakohtaista. Olen kokeillut vähän yhtä sun toista...viimeksi Dermoshopin mattavoidetta (joka kyllä jättää mattapinnan, mutta ei mielestäni kosteuta juuri lainkaan) ja ongelmaihon voidetta (joka periaatteessa ok, mutta ei taas tarpeeksi matta...)...
Kaisa64
Terve sielu terveessä ruumiissa
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 10:12
Hei,
mulla samantyyppinen ongelma kuin tinttarilla. Ikaa on jo 45 mutta iho on kuin teini-ikaisena (epapuhtauksia, finneja, tukkeumia...). Kaytan kosteuttavia voiteita, mutta esim aamulla heratessani iho on erittain rasvainen. Kayttamiani voiteita ei myyda Suomessa, mutta puuterina kaytan Cliniquen puuteria, joka on mielestani aika hyva. Olen juuri hankkimassa uusia tuotteita eli kiinnostaisi muakin muiden suositukset.
Syon aika paljon rasvaa (suklaa, juustot, pahkinat) ja nyt vuoden vaihteessa on tarkoitus vahentaa naita, ennenkaikkea ihon kunnon vuoksi.
Kaisa64
tinttari
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 10:23
Cliniquealla on muistaakseni myös joku tehokas kasvovesi olemassa...jollen nyt ihan väärin muista. Itselläni ei ole siitä kokemusta, mutta joillekin on kuulemma toiminut..
RosyRose
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 13:48
Minä olen tykännyt apteekista saatavasta Neutrogena Visibly Clear-kosteusvoiteesta ja kuorintavoiteesta. Eucerinin Hydro Protect-voidetta olen talviaikaan käyttänyt yövoiteena lisäkosteutukseen, kun ihoni on rasvaisuudestaan huolimatta pintakuiva. Ja kuitenkin kun jo ikääkin on päälle 30v, niin tarvitsee vähän ryppyjäkin ennaltaehkäistä riittävällä kosteutuksella
Puhdistukseen käytän Dermosilin kasvopesua, se on osoittautunut varsin hyväksi rasvoittuvalle iholle. Aamuisin pesen kasvot yleensä ihan pelkällä vedellä, illalla sitten tuolla kasvopesulla.
Meikkivoiteena olen käyttänyt jo vuosia Cinema Secretsiä, enkä siitä ihan heti luovu.
Sisäisesti hoidan ihoani päivittäin sinkkitableteilla.
polenka
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 22:26
Itse tykkään Body Shopin Seaweed- ja Tea tree -sarjoista. Seaweed on rasvaiselle/sekaiholle, ja Tea tree on sitten enemmän rasvaiselle ja finnejä puskevalle. Käytän tällä hetkellä tuota Seaweed-sarjaa, kun finnejä ei onneksi ole ollut, iho vain on rasvainen.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 22:42
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään