Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Pukeutumistyyli, ihanteet ja käytäntö
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pukeutumistyyli, ihanteet ja käytäntö
Sivu:
<
1
2
3
4
eowyn
perjantaina, 25. syyskuuta 2009 klo 11:47
kotona sporttiset vaatteet- usein vanhat jumppavaattet millä ei salille enää kehtaa mennä. Mukavuus ennen kaikkea - ainakin kotona. Muuten voi tyylini vaihdella- ekoilusta hampputakkineen rockchick tyyliin biker-takki + korkeavartiset saappaat ja pillifarku tyyliin. Ja joskus tyttöilen mekoissakin. Elikkä tyylini johtuu usein mielialasta, mikä taas vaihtelee usein
Lionel
Hampaat irvessä...
perjantaina, 25. syyskuuta 2009 klo 20:16
Täytyy sanoa etten tämän palstan termeistä ymmärrä kuin farkut ja hupparit
Minun miehinen ja joskus kehuttu pukeutuminen on perustunut siihen, että hatut, päällystakit ja kengät ovat mukavuus- ja kustannussyistä olleet laatuvehkeitä - muut halpista. Lakit jotain Fredriksonin päänsuojia, päällystakit Bugatteja ja Oratopeja kengät lenkkareiden veroisia Eccoja - käyttöikä 10..15 vuotta eli eivät nämäkään todellisuudessa kalliiksi tule
Oikeastaan se, että laihdutin 30 kiloa, tuli tosi kalliiksi kun koko vaatevarasto meni uusiksi. Tosin entisen tumman tyyylin jatkeeksi on tullut hankittua punaisia, keltaisia ja muita värikkäitä kuteita entisen suntio-tyylin jälkeen
Olen tuttavilleni luvannut painotavoitteeni saavutettuani ostaa jopa vaaleanpunaisia kuteita - neulepaita on jo ostettu mutta ne luvatut pinkit alkkarit vielä puuttuu kun semmoisia ei ole ollut tarjolla
Pauliina J.
lauantaina, 21. marraskuuta 2009 klo 17:09
Oon kans fiilari-pukeutuja. Välil käy ihan t-paita ja farkut, kun taas joskus haluun laittaa päälle jtn rokahtavampaa. Tää mun laihari tällä hetkellä on enemmänkin rantakuntoon pääsemistä, että vaattet onneksi näyttävät aika kivalta viälä päällä!
mariekeksi
sunnuntaina, 20. joulukuuta 2009 klo 00:25
Mä olen aina rakastanut muotia! Seuraan muotia lehdistä, telkasta, netistä jne ja haluaisin pukeutua korkeevyötäröisiin hameisiin, tiukkoihin mekkoihin ja kaikkeen kivaan muodikkaaseen, mutta en vaan voi. On oltava tarkka mitä pistää päälleen. Ei voi laittaa sitä ihanaa tiukkaa mekkoa, jonka niin haluaisi, koska se näyttäisi karmealta. Yritän pukeutua silti itseni mielestä kivasti.
Niihin aikoihin kun lihoin yllättäen noin 15 kiloa, en uskaltanut käyttää mitään muuta kuin college-housuja ja t-paitaa. Nyt oon kuitenkin saanut vähän itsevarmuutta, ja painokin on viis kiloa pudonnut, ehkä sekin vaikuttaa.
Riri_
sunnuntaina, 20. joulukuuta 2009 klo 01:00
Minulle vaatteet, kauniit asiat, muoti ja muotilehdet ovat tosi tärkeitä. En mielestäni kuitenkaan orjallisesti seuraa, vaan sovellan omaan tyylini. Yleensä jalassa on pillihousut tai legginssit, jotka ovat ikään kuin tyhjä kangas, minkä päälle rakentaa asua. Tyylini on naisellinen, mutta selkeällä tavalla. Eli periaatteessa rimpsut ja röyhelöt ---> nyk. ehkä yksi laskostus
Lempivärit pukeutumisessa tulee ihan siitä, mitkä itselle sopii. Pidän luonnonvalkoisesta, beigestä, tummista housuista, valkoisesta, mustasta. Näihin on niin helppo nimittäin yhdistellä erilaisia koruja, huiveja, kenkiä jne
Lemppariasuste on Mulberryn rusehtava huivi, joka sopii omiin väreihin hyvin ja tekee asusta kuin asusta siistin näköisen. Tyyli kuitenkin vaihtelee TODELLA paljon fiilispohjalta, välillä tennarit&nahkatakki-meininkiä, sporttisempaa, retrompaa, värikkäämpää "snoukkalookia", etnompaa.. Kivointahan juuri se vaatteissa on, että niiden kanssa saa leikkiä noin paljon! Heh, jäiköhän multa barbileikit joskus pienenä väliin kun nyt on niin kova pukemistarve...
Se, mihin haluan tyyliäni kehittää, on aikuisempaan suuntaan. Koulussa helposti tulee hiihdeltyä tennari&farkut-linjalla, ja joku aika sitten heränneen hullun "työkuumeen" jälkeen tämä on vain vahvistunut. Nyt katselen koko ajan vaatteita tyylillä "tota vois käyttää töissä" jos joskus pääsisi töihin!!
Ja sellaisiin, ettei aina tarttis firman uniformua käyttää. Onhan ne siistejä ja joissakin paikoissa tyylikkäitäkin, mutta kun ei enää jaksais vaan
Pakko kyllä sanoa, että kotiasu on silti kaikista mukavin: ) pyjamapöksyt päälle, mummon tekemät villasukat, t-paita ja huppari --> relaxing time!
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
tiistaina, 29. joulukuuta 2009 klo 16:56
Minulle pukeutuminen lähtee aina fiiliksestä
välillä verkkarit, välillä jakkupuku tai leninki, juuri sellaiset kuteet kun tuntuu hyvältä sillä hetkellä. Asiat joista en osaa tinkiä ovat kengät ja hajuvesi. Yleensä siis korkkarit ja tuoksuna "mummohaju" eli chanel 5
.
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»