Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Polven sisäreunojen läski - miten eroon?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Polven sisäreunojen läski - miten eroon?
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Johanna_09
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 13:22
Olen tässä taas alkanut "laihdutella", vaikka oikea termi se ei olekaan, yritän päästä pysyvästi kasvaneista kiloista eroon. Ennen olin noin 65 kiloinen, nyt yli 100.. :/
Yksi ongelma minulla on aina ollut, jopa silloin 65 kiloisena: polviläskit! Milläs pidät hametta tai mekkoa, joka paljastaa polvet? Et millään.. Sama juttu shortsien kanssa.
Miten niistä rasvoista pääsee eroon? Pitääkö vain ronskisti mennä polven rasvaimuun?
herqqu
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 13:32
Sama juttu. Viheliäinen vaiva, ei lähde vaikka muualta ihrat sulisivatkin.
Olen puolivakavissani pohtinut rasvaimua - hinta vaan aika korkea.
Onko kukaan kokeillut mitänäitänyton - vela shape (se imuhoito), ultraääntä, pistoksia, jne.?
Kiitoksista, ratkean ma liitoksista.
Chamomile
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 13:43
Noh... Olettaisin, että ei niistä eroon pääse.
Muistelen, että polviin alkoi kertyä ylimääräistä vähän sen jälkeen, kun täytti 30. Vaikka ei ollut silloin edes ylipainoa...
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 13:47
Tarpeeks napakat sukkahousut
jos ei halua rasvaimua.
mutt hei, EI EI EI sukkiksia shortsien kanssa
Johanna_09
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 15:22
Olisikohan jollakulla asiantuntijalla jotain vinkkejä asiaan?
Mimmonen
Usko siirtää vuoria
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 16:24
Eipä taida olla asiantuntijaa tuohon ongelmaan ellei leikkaus kiinnosta ja leikkaushan ei ole ongelman ratkaisu. Painoasiat kohdalleen sopivan hitaalla tahdilla, niin että venynyt nahka ehtii, vaikkapa kuntoilua lisäämällä, kutistumaan vastaamaan kulloistakin kehon kokoa. Pikakonstit tuovat vain hetkellisen avun, ongelma on kohta läsnä kun hoitokin on ohi.
Mimmis
Viipukka
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 18:52
Ihanaa, kohtalotovereita!
Itsellänikin muhkeat polviläskit, sekä polvien sivuissa että niiden alla jalkojen sisäpuolella. Ja oikeastaan polvien yläpuolellakin jalkojen sisäsyrjällä
Alimmaiset kasaumat ovat oikein sellaiset kunnon möykyt, jotka ihanasti näkyät myös esim. mustien sukkisten alta kohoumina.
Olen vielä muutama vuosi sitten ollut hyvin hoikassa kunnossa, jopa alipainoinenkin ja silti ne polviläskit on ja pysyy. Ne ei siitä mihinkään katoa. Ikävä kyllä...
Nyttemin vaiva ei ole pelkästään ulkonäöllinen vaan välillä sisäsyrjällä olevat selluliitit ovat myös hyvin kipeät. Olen koittanut välillä niitä hieroa ja harjata ja tehdä kaikkea, mutta tekee todella kipeää.
En oikein tiedä mitähän jumppaliikkeitä mahtaa polviläskeille olla suunnattu
Onkohan tämä polviläski ongelma lähinnä päärynävartaloisilla vai kärsiikö siitä myös omenat? Heillä kun usein on kauniit ja hoikkaset jalat (?).... *kateudesta vihreä*
1966
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 18:58
Minulla on yhteensä kolmet polvet. Yläpolviläskit ja alapolviläskit ja oikeat polvet. Ne ovat tulleet jäädäkseen tosiaan siinä kolmenkympin iässä. Vartalo muuten on kai lähinnä omenaa, isoa ja pyöreää ja punaista sellaista.
nannalee
Järkeilyn ja tunteilun tasapaino tuo tulosta
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 19:08
Yksi ehdotus minulla on ja tepsinytkin on - ensinnäkin kyllä se rasvakudos ainakin pikkaisen sieltä häviää samalla kun laihduttaa. Tiukassa on, se on myönnettävä. Nykyinen fysioterapeutti ehdotti lihaksia venyttävää liikuntaa, ja yleensä sisäreisien venytystä. Niinpä otin ohjelmaani pilateksen, ja kumma kyllä - polviläskit ovat vähentyneet!
Miksi se sitten toimii? Käsittääkseni kyse on yksinkertaisesti lihaksen liikuttamisesta sinne juureen, eli kiinnityskohtaan asti. Liikunta saa kuona-aineet liikkeelle ja voila.
Simppeli kotiohje: Selälleen maate, jalat kattoa kohti, ja haara-yhteen-haara-liikettä niin auki kuin saa. Selkä pitää pysyä lattiassa kiinni, samoin pylly.
Johanna_09
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 19:58
Oo, kiitoksia nannaleelle kotijumppa -vinkistä! Pitää alkaa kokeilemaan!
Pilatesta ehkä sitten kun on enemmän kiloja poissa ja kunto edes välttävä..
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät