hei! Suosittelen lämpimästi, että menet terapeutille juttelemaan asiasta. Minäkin kävin jonkin aikaa syömishäiriöideni vuoksi terapeutilla ja se on hyvä varmaan sinunkin kohdallasi, että et tuomitse sitten itseäsi, vaan voit suhtautua siihen ihan luontevasti. Jatkuvat säryt niska-hartiasuedulla ei varmaankaan ole kovin mukavat, joten aihetta leikkaukselle on jo ihan terveydellisestikin.
Itse olen ajatellut, että jos onnistun laihtumaan vielä nuo 40 kg ja maha jää roikkumaan liikunnasta huolimatta, haluaisin sen korjauttaa. Samoin rinnat sais kasata ylös jälleen. Nyt ne ovat F-kupissa, ei nyt ihan rullalla, mutta litteämpinä kuin ennen. Mitään silikoneja en halua, mutta kohotusleikkaus voisi olla asiaa. Mutta, katotaan nyt ensin, miten tuon laihdutuksen käy.
se on jokaisen oma päätös meneekö plastiikkakirurgille vai ei. Itse en niistä juuri perusta enkä välitä kun ei ole mitään syytä mennä... énkä varmaan uskaltaisikaan Mutta jos on oikeasti tarvetta niin onnea matkaan vain itse olen saanut tarpeekseni kaikenlaisista kirurgeista sun muista tohtoreista...
torstaina, 17. maaliskuuta 2011 klo 19:57 Milla-Riikka kirjoitti:hei! Suosittelen lämpimästi, että menet terapeutille juttelemaan asiasta. Minäkin kävin jonkin aikaa syömishäiriöideni vuoksi terapeutilla ja se on hyvä varmaan sinunkin kohdallasi, että et tuomitse sitten itseäsi, vaan voit suhtautua siihen ihan luontevasti. Jatkuvat säryt niska-hartiasuedulla ei varmaankaan ole kovin mukavat, joten aihetta leikkaukselle on jo ihan terveydellisestikin. Nyt putosin ainakin minä kärryiltä..... Kenen pitäisi käydä terapeutilla? Muoks. Just. Ihan kaikki rattaat mulla ei näköjään vielä aamulla pyöri..... Mä aattelin ilman lainauksia, että vastaa aina vikaan viestiin ketjussa. Pitänee seuraavaksi lukea paremmin, ennekuin kyselee.....