Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Plastikkakirurgille- olenko turhamainen
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Plastikkakirurgille- olenko turhamainen
Sivu:
1
2
3
>
punainenpaprika
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 14:49
Haluaisin tietää, onko täällä muita, jotka ovat suunnitelleet - itselleen hyväksi todetun painonpudotuksen jälkeen- menevänsä leikkauttamaan löysät nahkat pois ja kenties korjaamaan rintoja ja muutakin vartaloa?
Tai onko joku jo käynyt ja miltä tulokset vaikuttavat?
Lähinnä siitä siis haluaisin tietää, että eikö ketään haittaa se roikkuva nahka alleissa, vatsassa ja reisissä? Meistä kun suurin osa kuitenkin on tai on ollut runsaasti ylipainoisia kauemman aikaa, joten nahka on ehtinyt venymään, eikä enään aikuisiällä ole niin kimmoisa, että laihdutettujaen kilojen jälkeen palautuisi ennalleen ilman kirurgisia apukeinoja.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 15:44 muokkaaja: punainenpaprika »
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 15:06
Minä olen aika varma, että kun lapsiluku joskus on täynnä, käyn jossain rintojen muotoiluleikkauksessa. Tissit ovat jo nyt roikkuvat patakinttaat, mutta eipä noita kannata ennen lapsia leikkauttaa. Ja jos mahanahkaa jää älyttömät määrät roikkumaan, niin kyllähän niistä olisi kiva päästä eroon.
Rosemarie
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 15:21
Minua hirvittaa ajatus leikkuksesta riskien takia ja kun on nahnyt niita toimenpiteita kaikkineen paivineen telkkaissa, niin se on aika kamala ajatus. Mutta voisin ehka joskus olla kiinnostunut sellaisista vahemman kirurgisista toimenpiteista. Nykyaanhan on kaikenlaisia laser- sun muita menetelmia rasvanpoistoonkin. Myos kasvojen tayteaineet saattavat joskus tulla harkintaan. Jos rintani tulevaisuudessa menettavat ryhtinsa kokonaan juuri lasten saannin jalkeen, niin varmasti sitten voisin harkita kohotusta/ muotolua. Olen niin tyytyvainen rintoihini nyt, etta jos ne muuttuvat kovastikin tulevaisuudessa, se voisi olla aika kova paikka. Kaikkein parhaimmalta siina tapauksessa kuulostaa se, etta otetaan rasvaa vaikka mahasta (minun 'kriittinen' alueeni') ja sita laitetaan rintoihin ja nykyaan omaa rasvaa voidaan kayttaa jopa kasvojen tayteaineeksi. Eli luomutissit olisi silti edelleen
Toisaalta esim. (kahden lapsen) aidillani on edelleen paalle viiskymppisena ihan hyvat tissit ja toivon, etta olisin siina suhteessa tullut aitiini
Veea
Taistelu kiusausta vastaan on ainoa tilanne, jossa häviäminen on hauskempaa kuin voittaminen.
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 15:25
Itse haaveilen kasvojen happokuorinnasta, siis että saisin kasvoihin "uuden" ihon. Olen sitä tässä varovasti alkanut itselleni lupailla, joko tavoitepainon saavutettuani tai miksei vaikka jo sitä ennen. Mutta se olisi osa tätä remonttia.
Minua on aina häirinnyt suuret ihohuokoset, ja niistä kai tuolla konstilla pääsisi eroon. Myös naamassa olevat arvet häipyisivät, vaikkeivät ne niin paljoa häiritsekään kuin isot huokoset ja epätasainen iho. Myös orastavat ilmerypyt saisivat mennä. Jospa sitten olisi kuumempaa kamaa sinkkumarkkinoillakin.
Niin ja vartalonmuokkauksen osalta voisin olla kiinnostunut oman rasvan siirrosta paikasta toiseen. Vaikken suurempia rintoja kaipaakaan, niin muotoilu kelpaisi...
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 15:56
No, mulla ainakin on haaveissa jos paikat roikkuu vielä kun tavoitteet on saavuttu ja aikaisemminkin jos alkavat elämää haittaamaan ettää varmasti veitten alle menen. nyt olin juuri suunnittelemassa yhtä kaunesjuttua tehtäväksi, mutta, tottakai hammas hajos, eli terveys ennen turhamaisuutta
Hammas kuntoon ja sitten takaisin suunnitelmaan..
Mtta, kylä minäkin joskus myös rinnat haluisin muotoonsa, kun nuo ei tosiaankaan ole omasta mielestä esteettisen näköiset, koko ainakin vielä tyydyttää mutta kun sais mallin enemmän kohdilleen.
Milffi
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 16:51
Minä olen korjauttanut pahoista imetysvaurioista kärsineet rintani. Yhteensä kolmen vuoden imetys ja huonot sidekudosgeenit aiheuttivat vaikean kansallispuvuntaskusyndrooman, ja vuosi sitten poistettiin liiat nahat eli muovattiin rinnat uusiksi ilman implantteja. Operaatiolla oli huikea vaikutus omaan hyvinvointiini: liivien ja uikkareiden ostaminen ei enää ole painajaista, hiki ei kerry rintojen alle jne. Olen ikuisesti kiitollinen itselleni että uskalsin.
Irish
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 17:03
Rinnat on mennyt laihdutuksen myötä ihan pilalle, ruttuiset roikkuvat nahkaläpät
Haluaisin ne edes normaalin näköiseksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi.. saunaankin sitten vaan rintsikat päällä..
Paljonko tuollaiset rintojen parannus leikkaukset mahtaa maksaa? En nyt välttämättä tarkoita mitään silikoneja..
Liljen
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 17:22
Minuakin pelottaa leikkaukset suuresti, minkä takia emmin niihin menoa, mutta mietin kyllä vakavasti, että joudun luultavasti joskus menemään veitsen alle. Olettaen, että on varaa/saa lainaa. Ja onhan se turhamaista, mutta miksei sitä muka saisi olla turhamainen. Kyllä minua ainakin ärsyttäisi olla viimein normaalipainoinen, mutta esim. mitään haluamiaan vaatteita ei voisi pitää, kun joka paikka roikkuu.
Liikunta tietysti auttaa, mutta ei sekään silti aina riitä. Lyhytaikaisen lihavuuden kanssahan ihokin palautuu helpommin kuin pitkäaikaisessa. Ja lisäksi 10 kilon ylipaino on tottakai eri kuin 50 kilon ja ikäkin vaikuttaa. Niin monta eri tekijää, että sen näkee sitten joskus tavoitepainossa, että alkaako iho ajan myötä palautua ja jos ei, niin sitten pitää alkaa miettiä muita vaihtoehtoja
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 18:04
Siluetin sivuilta:
Rintojen muodon korjaus + suurennus (prot.) 10950e
Rintojen mudoon korjausleikkaus 7340e
http://www.siluetti.fi/scripts/DBMNet.dll?Page?Name=HINNASTO&LANGUAGE=0&EMN=SAIRAALAPUU&EMIID=-1
Siirisikuriina
Hitaasti muttei varmasti...
keskiviikkona, 16. maaliskuuta 2011 klo 20:18
Minä olen menossa rintojen piennenysleikkaukseen ja lullakseni tuossa leikkauksessa myös rintoja muotoillaan jossain määrin. Itse ei kuitenkaan kokoon tms. voi vaikuttaa vaan kirurgi tekee kokooni nähden sopusuhtaiset rinnat. Kohdallani leikkaus on ihan lääketieteellisin perustein suunniteltu, mutta toivoakseni tuon leikkauksen jälkeen näytän hieman sopusuhtaisemmalta ja pienemmältä. Silti olen miettinyt onko leikkaus turhamaisuutta sitten kuitenkin, vaikka aika moni nykyisistä vaivoistani voisi parantua sen seurauksena. Se vaarahan siinä myös aina on, että maha alkaa näyttää entistä isommalta kun tissistä lähtee...
Muuhunki korjailuun olisi tarvista, mutta en usko että siihen rahaa käytän.
« Muokattu viimeksi: torstaina, 17. maaliskuuta 2011 klo 15:21 muokkaaja: Siirisikuriina »
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään