Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Pitkät naikkoset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pitkät naikkoset
Sivu:
<
1
2
3
4
...
22
23
24
25
Ianthe
sunnuntaina, 8. tammikuuta 2012 klo 18:12
en tarkoittanut että olisitte kasvaneet pituutta mutta onko sellaista vaikutelman saanut?
Pirre88
sunnuntaina, 8. tammikuuta 2012 klo 19:09
Sori Ymmärsin väärin
ainakin minusta tuntuu että itseä lyhemmät muttahoikemmat vaikuttavat paljon pidemmiltä
Nita--
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 12:39
Täällä ilmottautuu myös yksi pitkä naikkonen.
Pituutta löytyy 182 senttiä
Painoa on tällä hetkellä noin 80 kiloa ja tavoite on, niinkun varmaankin aika monilla täällä, joku 70 kiloa. BMI olis sillon jonkun 21 vissiin. Olen kyllä itseeni melko tyytyväinen jo nyt (10 kiloa olen pudottanut tähän mennessä) mutta peppu ja reidet saisi vielä pienentyä
helenn_
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 20:29
Taas yksi ilmoittautuu !
Olen itse 16 vuotias ja pituutta löytyy 181cm. Vaaka näyttää n.67kg ja olen ihan tyytyväinen
toki monet päivät ovat vaikeampia, ja tuntee olevansa "jättiläinen" kaikkien päätä lyhkäsimpien koulukaverien rinnalla.
Käytättekö te muut yli 180-senttiset korkokenkiä ?
Itselläni odottaa kaapissa yhdet ihanat talvinilkkurit, 8cm koroilla, joita en ole vielä uskaltautunut käyttämään pituuteni takia. Jos vaikka jonakin päivänä uskaltautuisi..
Mrs2011
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 11:12
Täällä myös yksi pitkä naisihminen. 180cm pituutta ja myös tavoite painona tuo 70-75. Siihen olisi se 10kg minimissään matkaa. Itse en käytä korkkareita, koska en ole niitä koskaan oppinut käyttämään ja nyt ei ole enää mahdollisuutta.
Helenn_ ja muut jotka miettivät korkkarien käyttöä niin sanoisin että antakaa palaa
Se on ihan parhautta. Rakastan itse korkkareita, mutta en omista yhtään, katselen niitä aina vaan haikeasti kaupoissa.
En itse siis käytä korkkareita ja syy siihen on se että aviomieheni on muutaman sentin minua lyhyempi, ilma mitään kenkiä ja en halua Lenni-Kalle efektiä vaikka ei sekään nyt pahasta olisi, mut silti..
memmilä
Asioilla on aina taipumus järjestyä
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 22:03
Tuntuipa tutulta kun lueskelin tätä ketjua. Siis tuo että tuntee itsensä amatsoniksi ja pelottavaksikin.
Mulla pituutta "vain" 174 mutta aina on pää heilunut kaveriporukassa korkeimmalla. Painoa on parhaimmillaan ollut pikkuista vaille 100 kiloa. Ja mikä pahinta, yläkroppapainotteisesti, eli yläosa n. kokoa 48-52 kun taas housut kokoa 44 suurimmillaankin.
Vaatteiden ostaminen on silkkaa tuskaa; ei istu rinnoista, ei vatsasta eikä lantiolta!
Viimeisten kolmen vuoden aikana, tässä koossa ollessani, olen vain yhden ainoa mekon saanut ostetuksi suoraan tangolta kaupasta; Zizzi-nimisestä isojen tyttöjen kaupasta.
Paras puoleni on pitkähköt ja hoikat jalat ja sääret. Viime kesänä kun tanssittiin mun viiskymppisiä, sain kuulla useammaltakin ikätoveriltani kateellisiakin kommentteja kapeista ja siroistakin nilkoistani.
Varsinkin sen jälkeen olen ylpeänä käyttänyt kapeita pillifarkkuja tunikan JA korkokenkien kera
.
Sopivilla koroilla ryhti lisäksi oikenee ja itsetuntokin kohoaa. Mitä synkemmät ajatukset, sitä tärkeämmät mulle on n. 5-7 senttiset korkokengät!
Tavoitteena mulla on 75 kg, koska siinä painossa olen viimeksi tuntenut itseni sopivan kokoiseksi. Mutta jos oikein hyvin tämän "uuden" elämäntapani opin ja tavaksi omaksun, niin antaa kilojen mennä vaan
Vuoden alusta asti olen ollut tällä kierroksella aivan tosimielellä oikeaa ruokarytmiä ja -tapaa opiskelemassa ja hyvältä tuntuu.
Outinen
sunnuntaina, 22. huhtikuuta 2012 klo 15:36
Hop,
täällä opiskelijatyttö, pituutta tasan 180cm kun viimeksi mitattiin eikä yläasteaikojen jälkeen lisää ole tullut. Painoa nyt reilut 81kg, tavoite mullakin 75 kilossa. Rasvaprosentti on 31-32, sekin saisi laskea vähän, mieluummin menetän rasvaa kuin lihasta.
Nuorena harrastin aktiivisesti lentopalloa (en korista sentään
) ja urheilijamääräinen syöminen jäi tavaksi, vaikka itse urheilu jäi. Peruskuntoa olen yrittänyt ylläpitää, mutta laiskuus iskee ajoittain.
Ja noista miehistä ja pituuksista: mulla on senttiä lyhyempi mies, eikä haittaa missään.
Kivaa toki, kun kavereissa on itseä pidempiä ihmisiä, että saa välillä taivuttaa niskaa toiseenkin suuntaan, mutta ei mikään tietty mitta oo onnistuneen parisuhteen edellytys, niinkun ei muutkaan ulkonäkökysymykset.
memmilä
: mulla on just toisin päin, yläosassa menee ainakin kokoa, joskus kahtakin pienemmät vaatteet kuin alhaalla. Tosin ne pienet paidat yms jäävät yleensä lyhyiksi, kun selkä on aika pitkä...
Kyllä mäkin joskus käytän korkokenkiä, mutta tykkään sen verran paljon mukavuudesta ja käytännöllisyydestä vaatteissa, että arkisin en korkoja laita.
Ja kokoa tosiaan:
(kengät 42, yksi syy lisää olla käyttämättä korkokenkiä...)
rinnanympärys 95 (?)cm
rinnan alta 80cm
liivikoko 75/80 B/C, vaihtelee valmistajan mukaan
vyötärö 82cm
lantio 110cm (leveimmästä kohdasta, joka kyllä on enemmän pepun kuin lantion kohdalla)
olkavarsi 28cm
reisi 57cm (keskipaikkeilta, ylempänä vähän leveämpi)
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 22. huhtikuuta 2012 klo 15:49 muokkaaja: Outinen »
Sivu:
<
1
2
3
4
...
22
23
24
25
Sivun alkuun